• Nedoporučuje obchod

    40 %

    V tomto e-shopu jsme nakupovali několikrát. Častěji vše bylo v pořádku, ale v několika případech došlo k chybám, nekomunikaci nebo jednoduše k velkému zpoždění. Web inzeruje dárek zdarma k objednávce nad určitou sumu. Stalo se, že dárek k objednávce za mnohem vyšší částku přiložen nebyl. Nejde o tu maličkost a člověk chce upozornit na chybu, po upozornění, ale žádná odpověď - nic, natož omluva. Objednáváme více produktů najednou, za prvé je často používáme, za druhé, proč platit zbytečně poštovné. Nyní už podruhé přišla informace, že zásilka dorazí neúplná. To obchod, který se tváří jako jediný/největší prodejce značky Edding nemá na skladě ani 10 krabiček s 10 ks fixů od každého typu? Kdyby se to stalo jednou - pochopím, že se člověk právě trefil, ale pří opakování už to v člověku vzbudí spíše nedůvěru a pocit neprofesionality.

    Reakce obchodu Eddingy.cz

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že jste se setkali s komplikacemi při vašich objednávkách v našem e-shopu. Chápeme Vaše zklamání a frustraci z chybějícího dárku, neúplné zásilky a nedostatečné komunikace.

    Omlouváme se za přehlédnutí Vašeho e-mailu. Zásilka dorazila neúplná, protože se jedná o specifické produkty, které držíme skladem v omezeném množství. Ihned jsme Vám odeslali dostupné produkty a na zbytek jsme čekali na dodání od výrobce z Německa.

    Abychom napravili vzniklou situaci, rádi bychom Vám nabídli kompenzaci. Prosím, zkontrolujte svůj e-mail, kde naleznete bližší informace.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Jakub, správce eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • (Asi) kompletní nabídka německé fy EDDING
    • Blbé je, když dostanete dříve dotazník z Heuréky než máte doma zboží...
    • Koupíte zboží na Eddingy.cz a pak vám přijde zpráva o "pseudoodeslání" (které zahnuje číslo pro sledování a fyzicky není nic dopravci předáno) ze zcela jiného webu (reddo.cz)... kdo má pak vědět, že to patří "k sobě"
    • docela drahé poštovné - skoro stovka do výdejního místa GLS
  • Nedoporučuje obchod

    • tovar som zaplatil a nepřišel

    Reakce obchodu Eddingy.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí komplikace, které jsme Vám způsobili nedodáním zboží a nedostatečným informováním o zdržení. Bohužel, u jedné z Vámi objednaných položek evidujeme výpadek dodávek z výroby. Zboží bude naskladněno tento týden a ihned po naskladnění expedováno k Vám.

    Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace a přeji hezký den,

    Jakub, správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo,již o něho nemám zájem,žadný email ani info-nedoporučuji

    Reakce obchodu Eddingy.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte s naším obchodem špatnou zkušenost.

    Stav Vaší objednávky jsem prověřovala v systému. U této objednávky byla zvolena forma úhrady "on-line platba kartou". Platba bohužel nebyla realizována.

    V e-mailu již máte informace ohledně dalšího postupu.

    Přeji pěkný den.

    Iveta, asistentka prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    Nechci hne tvrdit , že obchod je špatný, ale objednávka zatím nedorazila i když je uhrazena. Děkuji

    Reakce obchodu Eddingy.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace způsobené v oblasti logistiky a expedice.

    Zboží z objednávky by již mělo být u Vás.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že se již tato situace nebude opakovat.

    Přeji pěkný den.

    Iveta, asistentka prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží vůbec nedorazilo.

    Reakce obchodu Eddingy.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše zkušenost s našimi službami. Bohužel se muselo stát nedorozumění - v systému vidím, že zboží dorazilo opravdu ve velkém zpoždění. Po celou dobu intenzivně pracujeme na vylepšení našich systému a komunikaci se skladem, aby se toto již neopakovalo. Doufáme, že si k nám i přes pochybení najdete znovu cestu.

    Přeji Vám krásný zbytek dne, Klára.
    Asistentka prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    atím nevím co si myslet

    Reakce obchodu Eddingy.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše zkušenost s našimi službami. Bohužel se muselo stát nedorozumění. Neustále se snažíme vylepšovat systémy, které nám urychlují expedování zboží k zákazníkům. Stále se snažíme navyšovat skladové zásoby, aby jsme předešli dlouhé čekací lhůtě. Doufáme, že si k nám i přes pochybení najdete znovu cestu.

    Přeji Vám krásný zbytek dne, Klára.
    Asistentka prodeje