• OBJEDNÁVAL JSEM O VÍKENDU A ZA CELÝ TÝDEN MI NEBYLO ZBOŽÍ DORUČENO, V DNEŠNÍ DOBĚ VELMI ŠPATNÝ VÝSLEDEK. NIKDY VÍCE!!!!!

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme expedovali ve čtvrtek, tak jak jsme se s Vámi telefonicky domlouvali, bohužel již neručíme za balík jakmile jej předáme spediční službě. Jeden z Vámi vybraných produktů měl delší dobu naskladnění, tak jak je uvedeno u produktu.

    Velmi se omlouváme za nepříjemnosti a doufáme, že jsme již vše uvedli na pravou míru.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pomalé reakce - první informace o odeslání zásilky tři dny po nákupu a to až na dotaz.
    • Nedorazila faktura se zbožím ani digitálně - zaslána opět až na vyžádání

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    za komplikaci s objednávkou se omlouváme. Vaše objednávka vznikla v pátek večer, přes víkend zboží neodesíláme ani neobjednáváme u dodavatelů. Museli jsme naskladnit Vámi objednané zboží, které jsme neměli skladem. Vzniklá situace nás velmi mrzí.

    Faktura s informacemi o vyexpedování zboží byla zaslána na stejný email jako potvrzení o objednávce, zřejmě se lae ztratila někde cestou, dle prověření našich archivu s odesláním byla odeslána.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doposud (skoro týden) nebylo doručeno, nikdo se mi neozval.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    za komplikaci s objednávkou se velmi omlouváme. Bohužel jsme čekali na naskladnění Vašeho zboží, které se bohužel protáhlo.
    Vzniklá situace nás velmi mrzí.

    Jak jsme Vás informovali v emailu problém jsme vyřešili a zboží šlo co nejdříve od nás.

    Po naší komunikaci a urgentním vyřešení komplikací věřím, že je již vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chci zboží vrátit v zákonné lhůtě a nikdo se mnou nekomunikuje ani přes mail či telefon...

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    za komplikaci s objednávkou se velmi omlouváme. E-mail nám spadl bohužel do spamu a zmeškaný hovor se ztratil mezi dalšími hovory. :(
    Vzniklá situace nás velmi mrzí. Při obdržení této recenze jsme chyby ihned napravili a dohledali ztracený e-mail s požadavkem, a po převzetí vráceného zboží byla platba ihned vrácena.

    Po naší společné komunikaci a urgentním vyřešení komplikací věřím, že je již vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednané před 6 dni, dosud nebylo doručeno, komunikace s obchodem nulová.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou. Bohužel kolegyně, která standardně zpracovává objednávky onemocněla a tak se vše značně zkomplikovalo.
    Po našem společném telefonátu věřím, že jsme Vám celou situaci vysvětlili a je vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po telefonické urgenci slečna slíbila ,že vše zjistí a obratem zavolá,bohužel se nic neděje,žádná komunikace.Takže těžko můžu hodnotit produkt,který jsem neobdržela.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.

    Objednaný sprej bohužel nebyl skladem, jelikož se stihl vyprodat ještě předtím, než jsme objednávku zaevidovali. V těchto případech nám upozornění na objednávku občas nevyskočí a tak jsme nemohli okamžitě reagovat.
    Po Vaší urgenci jsme zjišťovali informace ohledně naskladnění a doručení objednávky.
    Bohužel nám bylo odpovězeno až následující den, kdy jsme Vás hned kontaktovali.

    Po našem společném telefonátu věřím, že jsme Vám celou situaci vysvětlili a je vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

    • Velmi špatná domluva.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení a reakce nám nepřijde fér.

    Ve čtvrtek 22.4.2021 ráno jsme spolu telefonicky komunikovali ohledně vytvoření objednávky produktu Lak na parkety polyuretanový Movipur OSB polomatný 5kg na osobní odběr. Během rozhovoru jste byl upozorněn na to, že lak standardně nedržíme skladem (na e-shopu informace dodání do týdne).
    Domluvili jsme se, že zjistíme v našem externím skladu, kdy bude objednávka připravena a potom Vám hned zavoláme. Jakmile jsme zjistili informace, obratem jsme Vám několikrát volali a to bohužel bez odezvy. Mezitím jste nečekal na výzvu ani informace od nás a navštívil externí sklad na vlastní pěst, ačkoliv jste byl upozorněn na to, že produkt skladem nemáme.
    Po několika hodinách jsme se konečně spojili a domluvili jsme se, že produkt musíme objednat, přičemž naskladnění bylo naplánováno na pondělí 26.4.2021, s tím, že jakmile bude objednávka připravena, ozveme se Vám telefonicky a formou SMS.
    S touto domluvou jste SOUHLASIL a byl jste seznámen se všemi okolnostmi.
    V pondělí 26.4.2021 ráno nám dorazila zvuková zpráva, že objednávku rušíte kvůli nedodržení domluvy ačkoliv domluva z naší strany dodržena byla.
    Jakmile jsme v pondělí 26.4.2021 naskladnili a připravili zboží, pokoušeli jsme se Vám dovolat, byla zaslána i SMS a e-mail.
    Jako reakci jsme bohužel obdrželi až tuto neférovou a nepravdivou recenzi.

    Doufali jsme, že včerejším telefonátem toto nedorozumění vysvětlíme a uvedeme z obou stran na pravou míru. Bohužel.

    Tato recenze nás tedy velice mrzí, protože z naší strany k pochybení nedošlo.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem barvu ,ale přišel mi úplně jiný odstín. Tu co jsem požadoval neměli a tak mi poslali jinou!!!!????

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace spojené se záměnou odstínu barvy. Naneštěstí při expedování objednávky ze skladu nastala chyba při přípravě. V žádném případě nebylo naším záměrem zaslat jiný odstín objednávané barvy.

    Pokud by se někdy tato situace opakovala a s Vaší objednávkou od nás by nastaly jakékoliv komplikace, kontaktujte nás prosím neprodleně telefonicky na čísle +420 720 543 143 nebo emailem [email protected], rádi s Vámi problém vyřešíme a zajistíme co nejrychlejší možnou nápravu.

    Po našem společném telefonátu věřím, že jsme Vám celou situaci vysvětlili a je vše v pořádku.

    S pozdravem
    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku nesplnili.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace vzniklé při Vašem nákupu.
    Bohužel nám díky aktuální krizové situaci dodavatel velmi zpozdil doručení jednorázových rukavic a nakonec jejich dodání kompletně zrušil.
    Zákazníka jsme během čekací doby o všem informovali.

    Mrzí nás tyto komplikace, bohužel se sami aktuálně potýkáme s určitými potížemi spojenými s koronavirovou krizí.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 dnech po úhradě objednávky, zboží stále nedorazilo, a obchod nekomunikuje. V žádném případě tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace vzniklé při Vašem nákupu. Bohužel v aktuální krizové situaci došlo k velkému zpoždění dodávky jednorázových rukavic ze strany dodavatele a nakonec k jejímu kompletnímu zrušení.
    Vrácení úhrady za zboží jsme již domluvili a na telefonu či emailu jsme samozřejmě k dispozici.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dopravce Geis mi oznámil že na dodání má 24 ž 72 hodin.To znamená že jsem byl nucen vyčkávat po tuto doma a hlavně nedají alespoň SMS zprávou konkrétní údaj.Když už zásilku dovezli třetí den a byli před barákem tak se ptali jestli jsem doma.Většinou jiní dopravci pošlou přibližní čas a nebo i zavolají aby si dohodli převzetí.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že se vyskytly komplikace s dodáním Vašeho zboží. Bohužel po předání zboží dopravci nezodpovídáme za jeho komunikaci ani rychlost doručení. Dopravce má bohužel nyní technické problémy a problémy s řidiči.

    Velmi se omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Tým Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 9 dnech zbozi nedorazilo,platba predem na účet,komunikace zadna.

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,
    nastalá situace nás velmi mrzí, ale vše jsme již vyřešili k oboustranné spokojenosti. Bohužel vzhledem k současnému nouzovému stavu došlo ke zdržení expedice zboží.
    S přáním krásného dne
    Ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neaktuální stav zboží

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklé komplikace. Bohužel došlo k výraznému zvýšení poptávky o respirační roušky a náš systém nestihl aktualizovat počet zboží na skladě. Za vzniklé komplikace se ještě jednou velmi omlouváme.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nakupovala jsem zde poprvé, přes Heuréku. Zboží bylo v nabídce, avšak telefonicky mi bylo sděleno, že již není a nebude. Takže zrušena objednávka. Domnívám se, že by nabídka měla reagovat na to, co mám či nemám ve skladě....

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Na tomto problému už aktivně pracujeme aby k podobným situacím nedocházelo.

    Velmi nás tyto komplikace mrzí.

    S pozdravem
    Tým ecolor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají špatného dopravce

    Reakce obchodu Ecolor.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že se vyskytly komplikace s dodáním Vašeho zboží. Dle informací od dopravce měl překročenu kapacitu trasy. Dopravce byl námi urgován aby zásilku doručil co nejdříve. Po předání zboží dopravci nezodpovídáme za rychlost doručení. Opravdu to neumíme urychlit. A bohužel dopravce má nyní technické problémy a problémy s řidiči.

    Velmi se omlouváme za způsobené komplikace a doufáme, že zásilka dorazí co nejdříve k Vám. V případě dalších komplikací nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince.

    S přáním hezkého dne
    Tým ecolor.cz