Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikácia na úrovni.
    • Stránka vykazuje chyby_nenačita úloženku, neprebehla platba...

    Reakce obchodu EcoBamboo.cz

    Vážená paní Bagačková,

    Velice se Vám za komplikace s objednávkou omlouváme, Vaše objednávka měla být 11. 6. expedována z našeho skladu po vyřešení všech nejasnostní s místem doručení. V emailové schránce byste od zmíněného data měla mít sledovací číslo objednávky.

    Prodej na Slovensko jsme ze stránky EcoBamboo.cz spustili pouze před pár dní před Vaší objednávkou a bohužel jsme až v ostrém provozu narazili na chybu resp. Vy jste ji bohužel objevila. Uloženka v rámci České republiky samozřejmě funkční byla.

    Prosím přijměte od nás jako omluvu slevový voucher na Vaši příští objednávku. Kupón Vám zašleme obratem do emailu.

    Přeji hezký zbytek dne,

    S pozdravem
    Michal Půlpán