Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikácia na úrovni.
- Stránka vykazuje chyby_nenačita úloženku, neprebehla platba...
Reakce obchodu EcoBamboo.cz
Vážená paní Bagačková,
Velice se Vám za komplikace s objednávkou omlouváme, Vaše objednávka měla být 11. 6. expedována z našeho skladu po vyřešení všech nejasnostní s místem doručení. V emailové schránce byste od zmíněného data měla mít sledovací číslo objednávky.
Prodej na Slovensko jsme ze stránky EcoBamboo.cz spustili pouze před pár dní před Vaší objednávkou a bohužel jsme až v ostrém provozu narazili na chybu resp. Vy jste ji bohužel objevila. Uloženka v rámci České republiky samozřejmě funkční byla.
Prosím přijměte od nás jako omluvu slevový voucher na Vaši příští objednávku. Kupón Vám zašleme obratem do emailu.
Přeji hezký zbytek dne,
S pozdravem
Michal Půlpán