• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedisponibilní zboží, o kterém je zákazník informován až při objednávce. Termíny disponibility v objednávce neodpovídají skutečnosti a obchodník je se zákazníkem nekomunikuje.

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den, děkujeme za čas, který jste věnovala recenzi našeho obchodu. Stav našeho skladu zobrazujeme na našem internetovém obchodě, u zboží, které je skladem, svítí zelený nápis SKLADEM. To, které skladem není, označeno tímto nápisem není. Objednala jste zboží, u něhož 4 položky skladem jsou, dvě skladem nebyly. Jelikož se jedná o přírodní kosmetiku, necháváme tyto věci vyrábět až na základě objednávky našeho zákazníka. Aby bylo čerstvé a vydrželo co nejdéle. Týká se to zejména položek kosmetiky pro nastávající maminky a miminka - tam to cítíme jako obzvláště důležité.
    Váš dotaz týkající se stavu Vaší objednávky nám přišel a obratem jsme na něj odpověděli a datum naskladnění jsme sdělili ihned při objednání, následně poté i na základě Vašeho dotazu. Opravdu nevím, jak byste si představovala lepší komunikaci. POkud byste měla nějaké návrhy, prosím, o jejich sdělení na [email protected], moc rádi je zvážíme.
    Mrzí mě, že náš obchod nedoporučujete, když si myslím, že z naší strany k pochybení nedošlo.
    S pozdravem, L. Kotalíková eČlovíček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka zrušena.Uvedené zboží neodpovídalo popisu

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den, děkujeme za vyplnění recenze. Pro úplnost bych ráda na naší obhajobu dodala, že objednávku jste zrušil Vy na základě informace od nás, že došlo k modifikaci Vámi objednaného produktu. Informaci jsme se dozvěděli zhruba v době, kdy jste objednal a o této skutečnosti jsme Vás obratem informovali. Zároveň jsme tuto věc uvedli ihned na webové stránky tak, aby nedošlo k tomu, že si někdo objedná produkt v původní podobě.
    Jsem přesvědčená, že z naší strany nedošlo k závažnému pochybení v takovém slova smyslu, aby bylo nutné náš obchod nedoporučit. Opravdu mě to mrzí a dělali jsme vše pro to, aby nikomu nevznikla žádná újma. Prodáváme ovšem zboží, které je závislé na přírodě a příroda bohužel se netočí, tak jak bychom my, lidé, chtěli. Za eČlovíček.cz Ludmila Kotalíková

    • široká nabídka
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Na dlouhou dodací lhůtu jsme Vás upozornili již při objednání, pokud Vám tato doba nevyhovovala, bylo možné s námi vše vykomunikovat. Bohužel se nám nepodařilo získat od výrobce zboží dříve, takže dodací lhůta přesáhla 10 dní.
    Mrzí mě, že náš obchod nedoporučujete, máte na to samozřejmě plné právo.
    S pozdravem, L. Kotalíková, ečlovíček.cz

  • Zboží jsem zaplatila, dostala jsem e-mailem před týdnem odpověď, že je zaplaceno. A zboží do dnešního dne nemám.

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den paní Olgo, Vámi objednané zboží je s delší dodací lhůtou, proto jste jej nemohla zatím dostat. V oddělení nad medy máme uvedeno, že dodací lhůta je 10-14 dní. Také při potvrzení objednávky jsme Vám psali datum naskladnění 19.9. - u včel nyní probíhají přípravné práce na zazimování. Na delší dodací lhůtu jste tedy byla upozorněna dvěma různými způsoby. Bohužel nedokážeme na dálku ovlivnit to, zda si zákazník tyto věci přečte. Na delší dodací lhůtu upozorňujeme vždy dopředu, aby měli zákazníci možnost se rozhodnout a pokud by jim nevyhovovala, tak objednávku stornovat.
    Nedoporučit náš obchod máte samozřejmě plné právo, přesto tomu nerozumím, když u nás nakupujete pravidelně a doposud bez problémů. Telefonní číslo a mailová adresa jsou Vám plně k dispozici na dotaz týkající se Vaší objednávky.
    Za eČlovíček.cz Ludmila Kotalíková

    • Email, který jsem jim zaslala se mi vrátil nedoručený. Snad chyba na mám správci = seznam.cz.

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den, Vaše hodnocení mě víc než, mrzí. Včera, když jsme spolu telefonovaly, vysvětlila jsem Vám proč došlo k jednodennímu zdržení Vaší objednávky.
    O tom, kdy zboží naskladníme jsme Vás informovali v den přijetí objednávky.
    Rádi bychom věděli, jak si představujete lepší komunikaci: 1. mail - Kopie objednávky, 2. mail - Potvrzení objednávky s předpokládaným datem dodání, 3. mail Informace o expedici zásilky s číslem zásilky u dopravce. Ve chvíli, kdy jste telefonovala jsme na Váš telefonický dotaz odpověděli. A nebyl problém se nám dovolat. A do telefonu jsme Vám sdělili informaci o stavu Vaší objednávky.
    Je mi jasné, že nemůžeme vyhovět všem zákazníkům, tak jak by si představovali.
    Problémy s maily jsme již několikrát řešili s naším poskytovatelem, ale tato situace se týká pouze uživatelů seznam.cz a email.cz (stejný poskytovatel - Seznam) a chyba je při odesílání SMTP u odesílatele. Je to věc, kterou bohužel nedokážeme ovlivnit.
    S pozdravem, L. Kotalíková eČlovíček.cz

    se zpožděním dáváme odkaz na článek pana Pavla Ungra, kde se k tomuto problému vyjadřuje http://bloxxter.info/vraci-se-vam-maily-vasi-schranky-na-seznamu-problem-je-na-vasi-strane/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při objednávce jsem do poznámky napsala,že chci aby zboží dorazilo 15. 11., protože jsem byla mimo domov. Máme 20tého a balík nikde.

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den, mrzí mě, že jste u nás byla nespokojená. Objednala jste zboží, které bylo uvedeno s dostupností NA DOTAZ. Dotaz od Vás nepřišel. Po obdržení Vaší objednávky jsme Vám napsali mail, kde jsme Vás o této skutečnosti informovali. Protože jsme neobdrželi odpověď, poslali jsme Vám sms zprávu, na kterou jsme také nedostali odpověď.
    Při vyřizování objednávek se snažíme se zákazníky spolupracovat, ale pokud druhá strana nereaguje, je to opravdu těžké.
    Prodáváme aromaterapeutické "speciality", které nabízíme na individuální dovoz z Německa. Takové zboží je označené. Tyto objednávky se pořádají pravidelně a jejich dovoz trvá 4-6 týdnů. Proto nemohla být Vaše objednávka vyřízena včas.
    Je mi líto.
    S pozdravem, L. Kotalíková eČlovíček

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hnízda v žádném případě neodpovídala obrázku, byla podstatně horšího provedení a kvality. A navíc díky neprofes.přišroubování k dřevěné podložce byla 2 naprasklá, což muselo být patrné již při expedici.
    V žádném případě tento obchod nedoporučuji.

    Těch cca 600,- Kč mi nestojí za problémy s reklamací a vracením zboží, i když mne to mrzí. Snad na toto obchod nespoléhá a nejedná tak ve většině případů ???

    Reakce obchodu eČlovíček

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu. Ráda bych se vyjádřila k některým věcem, které se při Vašem nákupu přihodily. V první řadě mě mrzí, že jsme toto nevěděli dříve, určitě bychom Vám navrhli nějaké řešení, které by pro Vás bylo přijatelné. Nehrajeme si na "mrtvé brouky", reklamace řešíme co nejrychleji a většinou ke spokojenosti zákazníka. Když o poškození nebo chybě nevíme, nemůžeme situaci řešit!

    K obrázkům: chápeme Vaší připomínku jako podnět ke zlepšení. Hnízda lépe vyfotíme, aby odpovídala skutečnosti. Pod obrázkem máme napsáno, že hnízdo je vyrobeno v ČR, OBRÁZEK JE ILUSTRAČNÍ - Vyrobeno ve spolupráci s chráněnou dílnou pro invalidy!
    Námi expedované zboží prochází zběžnou vizuální kontrolou. Keramika je velice křehké zboží, jsme přesvědčeni, že od nás odcházelo v pořádku. Nicméně je možné, že jsme chybu výrobku přehlédli, za to se Vám omlouváme.
    K reklamacím: reklamace řešíme obratem tak, aby způsob vyřízení co nejvíce vyhovoval zákazníkovi. Obvykle zasíláme kurýrní svoz, který na naše náklady zboží dopraví k nám. Pokud o reklamaci víme, připravíme a načasujeme vše tak, že obratem následující den zasíláme zboží nové. Pokud se zboží poškodí při přepravě, řešíme reklamaci s přepravcem. Vaše zásilka byla zaslána poštou jako křehká a byla i velice pečlivě zabalená (na tom si dáváme opravdu záležet). Pokud se o poškození dozvíme, řešíme obratem s dopravcem (lze to do 1 pracovního dne).

    Na chyby nespoléháme, o tom ostatně, doufáme, svědčí naše hodnocení zde na Heuréce a také na mimibazar.cz, kde jsme 4 roky působili. Takové jednání se totiž nevyplácí a my to za více než 6 let působení na našem trhu, víme.
    Pokud byste chtěla situaci řešit, je možné mě kontaktovat na mailu [email protected]. Ještě jednou, prosím, přijměte naší omluvu. Za obchod eČlovíček Ludmila Kotalíková