Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Stále jsem nedostal odpověď

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    bohužel Vaše objednávka byla stornována, jelikož zřejmě neprošla žádost o platbu formou splátek přes Home Credit. Musel Vám jistě dorazit e-mail s informacemi o průběhu žádosti a to přímo od společnosti Home Credit, dále po neschválení přijde e-mail i z našeho e-shopu. Prosíme o kontrolu například hromadné pošty, kam Vám mohl e-mail přijít.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7 dní a nic

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás tato situace mrzí, bohužel došlo ke zpoždění dodání zboží od dodavatele. Moc se omlouváme za komplikace a věříme, že tato situace se již nebude opakovat.

    Ještě jednou se moc omlouváme.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktualizovaná skladová zásoba

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho internetového e-shopu. Velice nás tato situace mrzí. Bohužel nastala situace, že se jednalo o poslední kus produktu (konkrétně o pouzdro na starší telefon, který již delší dobu není v prodeji) skladem již pouze na prodejně a ve stejnou dobu se bohužel i na prodejně prodal. Byla Vám nabídnuta alternativa, kterou jste odmítl a objednávka se tedy musela zrušit.
    Z tohoto důvodu máme v košíku i tuto informaci: “U posledních kusů Vás v případě vyprodání, budeme neprodleně kontaktovat.“

    Ještě jednou se velice omlouváme za způsobené komplikace.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem a zaplatila zboží, dalších 6dní obchod bez odezvy. Až jsem se začala dotazovat, kdy zboží dorazí, tak mi bylo sděleno, že ho nemají na skladě a vrátí mi peníze. Sami se ale neozvali. Vzhledem k tomu, že to měl být jeden z hlavních Vánočních dárků , mi to situaci dost zkomplikovalo.

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí. Moc se omlouváme, jelikož zde opravdu došlo k chybě na naší straně, vzhledem k předvánočnímu období a s tím spojené vyšší poptávce. Po zjištění této chyby Vám byla obratem vrácena platba, jelikož jste o alternativní produkt neměla zájem.

    Ještě jednou se moc omlouváme a věříme že se tato situace již nebude opakovat.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po rozbalení nový MP3/MP4 přehrávač Sencor SFP 5870 BS je nefunkční. Nejde vložit paměťovou mírko SDHC kartu. Samovolně vyskakuje. Zbytečné vyhozené peníze. Výrobek není kvalitní - prodávají čínské hovno. NEDOPORUČUJÍ.

    Po rozbalení nový MP3/MP4 přehrávač Sencor SFP 5870 BS je nefunkční. Nejde vložit paměťovou mírko SDHC kartu. Samovolně vyskakuje. Zbytečné vyhozené peníze. Výrobek není kvalitní - prodávají čínské hovno. NEDOPORUČUJÍ.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neobdržel jsem zboží, které jsem si objednal i když jsem zboží telefonicky konzultoval

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše recenze, ale zde opravdu nedošlo k naší chybě. Objednávku jste si vytvořil přes telefon a chtěl jste objednat přesně tento typ, ačkoliv Vám bylo od kolegy řečeno, že se jedná o stříbrnou barvu digestoře, nikoliv o nerez a i přesto jste chtěl produkt objednat se slovy že to 'risknete'. Následně po přijetí zboží jste volal, že Vám přišlo něco jiného než jste si objednal, přestože Vám produkt dorazil správný. Byla Vám nabídnuta bezplatná výměna za model v nerezové barvě s menším doplatkem u kterého Vám kolega nabídl i slevu. Z Vaší strany bylo kolegovi řečeno, že si to rozmyslíte a dáte nám vědět, bohužel se již tak nestalo a z Vaší strany byla přidána tato recenze.

    Velice nás to mrzí, ale zboží Vám bylo doručeno opravdu správné a i přes upozornění, že se nejedná o nerezovou barvu, jste na typu trval. Tato recenze není bohužel z Vaší strany objektivní.

    Pokud byste si výměnu rozmyslel, určitě se nám ozvěte a budeme se Vám snažit vyjít vstříc.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dne 4.7.sděleno že bylo zboží odesláno a 10.7. Mi ještě nebylo doručeno

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí, ale zboží od nás opravdu odcházelo hned v pondělí 4.7., ale vzhledem ke státním svátkům 5.7. a 6. 7. je dodací lhůta o něco delší. Zboží Vám dorazí ihned po víkendu, pokud by nastal nějaký problém, určitě nás kontaktujte a vše ihned vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá cena
    • Původně jsem myslela, že je to výhoda, ale ukázalo se to jako nevýhoda - možnost přioobjednat k pekárně mouku.

    Koho by napadlo dát tu mouku dovnitř do té pekárny? :-)
    No... mě asi ne, zvlášť, když jsou tam ty ostré pichéle. Co se asi stalo s obsahem papírového pytlíku během (a vlivem) přepravy rozbodaným, nemusím vysvětlovat... Na pekárnu to ve výsledku vliv nemělo, ale bordel jsme uklízeli asi půl hodiny (o Štědrém večeru - cool). Takhle si člověk nepředstavuje, že rozbalí dárek pod stromečkem... ;)

    Reakce obchodu EBshop.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí, bohužel ale muselo dojít k chybě při balení zboží, jelikož chlebové směsi vždy ještě balíme do fólie, aby nedošlo k této situaci. V nejbližší době Vás budeme telefonicky kontaktovat a pokusíme se vše napravit k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S přátelským pozdravem
    EBshop.cz