Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
na stránkách navedeno skladem, tím pádem předpokládám, že přijedu, zaplatím a odjíždím, ale ono ejhle, čekáte na potvrzení, kdy si můžete pro to přijet a ono ejhle 3 dny čekáte. Slovo skladem pro ně znamená, skladem u výrobce. Ha ha ha. Perfektní skušenost.
Reakce obchodu EBAU.cz
Dobrý den, paní Pavelková,
nejsme si jisti, zda píšete recenzi na správný e-shop. Objednala jste si zboží 14.10 s osobním odběrem přímo u výrobce v Ostravě. Do poznámky jste uvedla: "osobní odběr v Ostravě co nejdříve děkuji". Téhož dne v 10:50 jsme Vám zaslali podklady k platbě, aby bylo možné zboží odebrat PŘÍMO u výrobce - nejedná se o náš sklad. Jak jste se mohla informovat na našem e-shopu, při odběru u výrobce je nutná platba předem, případně hotově u nás na prodejně v Č. Budějovicích. Nakonec jsme Vám tentýž den ve 12:40h zaslali další e-mail s informacemi, že jsme zboží u výrobce objednali, i když jsme od Vás neměli potvrzení o platbě. Snažili jsme se Vám vyjít vstříc, aby se odběr zboží nezdržoval.
Proto nerozumíme Vaší recenzi, ve které uvádíte, že u nás bylo zboží mylně označeno jako "Skladem". Zboží na naší prodejně skladem bylo, a tudíž nebyl problém si ho u nás vyzvednout. Ve vašem případě bychom měli mít u zboží uvedeno „Skladem u výrobce“, což by také bylo správné označení, ale nelze počítat s tím, že někdo upřednostní sklad výrobce, před našim centrálním.
Jen malé upozornění, pro recenzi na správný e-shop, doporučujeme opravit chybu "Perfektní skušenost", raději napište se "z".
S pozdravem,
Tým EBAU.cz -
Nedoporučuje obchod
polibte mi prdel
Reakce obchodu EBAU.cz
Dobrý den, pane Jemelko,
velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Zejména proto, že si nejsme vědomi žádného svého pochybení. Zboží jste objednal 9.10. na dobírku a ještě v ten den byla zakázka vyřízená i objednána spediční firma. Následující den 10. 10. jste zboží uhradil převodem v pozdních odpoledních hodinách a aby Vám tedy nebyla zásilka doručována na dobírku, museli jsme dopravci 11. 10. stornovat stávající zadání zásilky a zpracovat nové zadání – štítek bez dobírky. Několikrát jsme spolu hovořili i jste slyšel vyjádření spediční firmy. Nicméně jsme přesvědčeni, že takovéto hodnocení si nezasloužíme. Udělali jsme opravdu maximum, co je v našich silách.
Tým EBAU.cz -
Nedoporučuje obchod
- žádnou výhodu jsem nezaznamenal
- Poslali jiné zboží než jsem objednal, dorazilo o dva dny později než bylo avizováno
Poslali jiné zboží než jsem objednal, dorazilo o dva dny později než bylo avizováno. NEDOPORUČUJI.
Reakce obchodu EBAU.cz
Dobrý den, pane Křivánku,
chtěli bychom se omluvit za vzniklé komplikace. Bohužel nejsme spediční firma, abychom dokázali ovlivnit rychlejší doručení balíku. Z naší strany chyba nastala, když skladníci omylem prohodili štítky na balíkách, tak jak Vám sdělil operátor. Obratem jsme se snažili vyřešit situaci tím, že jsme chtěli zboží znovu odeslat, ale tuto možnost odmítl a ještě tentýž den jsme Vám vrátili peníze na účet.
Momentálně expedujeme velké množství zásilek a nedopatřením se podobné situace mohou stát. Nicméně bychom Vás rádi poprosili, abyste u nás více nenakupoval. Vulgární urážky a výhrůžky typu, že zboží vyhodíte do kanálu, pokud si ho nevyzvedneme ve Vámi určeném termínu a další výhružky osobního charakteru, jsou pro nás nepřiměřené a nepřijatelné.
Přejeme hodně úspěchů s nakupováním jinde.
Tým EBAU.cz -
Nedoporučuje obchod
- dobré ceny
- problém s dopravou-konkrátně u Omítky Weber
Chtěl jsem si zde objednat omítku Weber pas silikon 2 mm - jelikož ji obchod nabízí za dobrou cenu,problém však byl s dopravou,nechtěl jsem nic platit předem na učet a najednou byl problém s dopravou,že to nejde atd..
Navíc i Emailová komunikace vázla,no tak jsem objednal jinde,kde tento obrovský problém s dopravou hravě vyřešili a omítku mi na dobírku dovezli.Reakce obchodu EBAU.cz
Dobrý den, nejprve bychom se rádi vyjádřili k váznoucí emailové komunikaci. Objednávka byla přijata 27.10.2015 s následujícím požadavkem: Dobrý den, před vyřízením a odesláním objednávky prosím o info ohledně ceny dopravy a dobírky, a datum výroby a spotřeby objednané omítky.
Jelikož následující den byl Státní svátek, odpověděli jsme ihned v den následující po něm tedy 29.10.2015 takto:
Spotřeba omítky u zrnitosti 2mm je 3,3kg/m2. Omítka v odstínu dle objednávky je zpravidla namíchána druhý den od naší objednávky výrobci a následující den expedována dotovanou dopravou výrobce. Při tomto množství zboží stojí doprava 750,- Kč bez DPH. Zboží není v tomto případě zasíláno na dobírku (tato informace je uvedena u produktu) . Děkujeme. P. Diviš.
Následně ihned 29.10.2015 byla objednávka stornována, s odůvodněním, že zákazník neobdržel odpověď a že zboží objedná jinde, kde není problém s dopravou.
Omlouváme se, cítíme se nevinní, a budeme se snažit lépe komunikovat. Pavel Diviš. -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost
- Dobrá cena
Vybrala jsem si tento obchod,protože jsem chtěla kvalitní fasádní omítku.
Objednané zboží bylo během dvou dnů připravené k odběru.Koupili jsme světlounce kávovou omítku,ke které jsme dostali dva kýble tmavě hnědé penetrace,což jsme bohužel zjistili až doma.Za nemálo peněz jsme si ji nechali u odborníka smíchat s bílou penetrací na světlejší odstín,takže ze dvou potřebných kyblů máme šest a ještě nám bylo sděleno,že penetrace je nekvalitní,jako by v ní byl namíchaný písek.Navíc byl v každém kýblu,se stejným štítkem,jiný odstín.
Fasádní barva je v pořádku a je moc hezká.
Napsala jsem, že tento obchod nedoporučuji,ale možná to není chybou obchodu,ale pouze selhal lidský faktor ve skladu Weber Prostějov. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nedoporučuji. Ačkoli nabízí možnost volby, zda zaplatíte předem na účet a nebo na dobírku, tak i přesto požadovaly platbu předem. Zdůvodnění znělo, že je to výhodnější a že takto nabídnou dopravu zdarma, jelikož zboží odešle přímo výrobce. Dotázal jsem se kdo zboží odešle. Uvedly však obchodní firmu, která jak jsme si ověřily není výrobce uvedeného zboží. Proto jsme napsaly, že si raději připlatíme za dopravu a že zvolíme bezpečnou platbu dobírkou. Od té doby obchod IZOLTRADE s.r.o. - EBAU.CZ vůbec nereaguje. Jsme proto rádi, že jsme byli natolik opatrní a nenechali jsme se přesvědčit na platbu předem na účet.
Komunikují se zákazníkem jen v případě, kdy ho chtějí přesvědčit na platbu předem. Platbu předem zvýhodňují lákadlem levnější dopravy. Poté co se rozhodnete pro dobírku, přestanou komunikovat. POZOR: ZDE NEPLATIT PŘEDEM!!!
SukReakce obchodu EBAU.cz
Vážený zákazníku,
velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Vaše objednávka střešních oken a lemování v hodnotě 15.439,30Kč, Vám byla nabídnuta s dopravou zdarma přímo z výrobního závodu. Požadované rozměry oken nebyly právě skladem u nás v Č. Budějovicích. V zájmu urychlení dodávky a zároveň možnosti získání dopravy výrobce zdarma, jsme Vám nabídli variantu nákupu s platbou předem. Na Vaši žádost jsme Vás písemně mailem ujistili o hodnověrnosti výrobce oken, jakož i naší, abychom pokud možno rozptýlili Vaše obavy z neserióznosti. Na dopravy z výrobních závodů většiny námi prodávaných výrobců se vztahují obchodní podmínky a smlouvy, které zahrnují dopravy zdarma od určitého daného množství, či hodnoty zboží. Toto je běžná praxe nejen ve stavebnictví. Ve všech těchto případech však řidiči, zaměstnanci výrobce, bohužel nejsou oprávněni vybírat od zákazníků finanční prostředky. Na dobírku zasíláme pouze zboží, které držíme skladem v Č. Budějovicích, jak uvádíme v informacích nákupního košíku. Cena dopravného je potom kalkulována dle ceníků dopravců DPD a Geis parcel v závislosti na váze a objemnosti zasílaného zboží. Ve Vašem případě činí dopravné vč. doběrečného 665,50Kč vč.DPH. Jelikož jsme od Vás neobdrželi odpověď na náš email s nabídkou dopravy zdarma s platbou převodem z účtu (u produktu neuvádíme, že zboží zasíláme zdarma), měli jsme zato, že se dosud rozhodujete, jakou variantu nákupu zvolit. Jsme přesvědčeni, že jsme Vám poskytli informace, které jste požadoval a omlouváme se , pokud jsme se vyjadřovali málo srozumitelně. Děkujeme za pochopení.
Pavel Diviš. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Výhodná cena
Bohužel mi přišlo jiné zboží než jsem objednal, podle popisu i fota se mělo jednat o hladký šedý polystiren s drážkou, přišel mi ale bez drážky a s texturou, což mě hodně zklamalo. Vzhledem k tomu že jsem ho akutně potřeboval, využil jsem ho.
Reakce obchodu EBAU.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jsme Vás zklamali. Foto produktu na stránkách patří jen jednomu z několika typů produktů výrobce Synthos Kralupy nad Vltavou. Z 90% prodáváme a držíme skladem právě nenasákavé desky se strukturou na povrchu a rovnou hranou bez pero-drážky. Proto jsme Vám při neudání bližší specifikace odeslali objednaný 1balík tohoto typu. Při příští objednávce se budeme snažit se zákazníkem lépe komunikovat, upozornit ho na tyto skutečnosti. Děkujeme za pochopení. Pavel Diviš. -
Nedoporučuje obchod
- nevím.
- nemohu hodnotit.
Nemohu hodnotit protože do dnešního dne se mi nikdo neozval a ani žádná písemná nebo ústní reakce,pouze oznámení že objednávka je přijata,ale to bylo vše!
Reakce obchodu EBAU.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše negativní recenze, která byla způsobená delší dodací dobou. Ještě jednou se omlouváme za mírné zdržení, které bylo způsobené u dodavatele.
Nicméně jsme velmi rádi, že jsme Vám zboží již doručili a vše je v pořádku.
Neustále rozšiřujme nabídku našeho obchodu a tak budeme rádi, pokud si nás vyberete i k Vašemu dalšímu nákupu.
S pozdravem EBAU.cz