Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vubec nedorazilo
    • Komunikace obchodu

    Reakce obchodu EasyBuy.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za nepříjemnosti, ale od 29.7.2022 do 12.8.2022 jsou z důvodu dovolených expedice objednávek pozdržené.
    Vaše objednávka byla dnes vyexpedována.
    S pozdravem
    Easybuy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • zbatečné vyplńování řádek ano ..ne, firma atd.
    • komlikace s odesláním,kdo a jak...kurýr.. jaký!!!??
    • Prosím,zjednodušte zaslání,ztrácíte klienty svými dotazy. .. pouze doporučení

    Nabídka Vašich filmů je dobrá,ale zbytečné dotazování,kdo má zájem a kdo se pídí po vaší nabídce je zdlouhavá a zájemce po té,ztrácí zájem s Vámi komunikovat, upravte zkrácené dotazy (potvrdit-- upravit) možná budete mít více zákazníků. A hlavně se neustále objevuje --- nedostatečné vyplnění formuláře--- neplatné..!!!
    Z tohoto důvodu mně došla trpělivost a objednané filmy v hodnotě 2 000,- Kč jsem,zrušila. objednávku jsem zaslala 7x a nezískala nic !!!!!!!!!!
    Na můj pozdější dotaz,mi bylo sdělěno,že je nemožné přečíst obsah ,,Košíku.
    Dnes je mi to jedno,objednávka se měla uskutečnit jako dar k svátku .
    Vybrala jsem si společnost,která mi doručila filmy včas ( bez možná a příště) a stihla jsem termín k blahopřání v termínu.
    Možná by bylo lepší, pro vaší společnost být trochu lepší, být méně papeštější než papež.
    Jinak Vám přeji hodně Zdaru ve Vašem podnikání,ale ....hodně jste mně zklamali.
    Děkuji a doufám,že v příštích dnech se budu moci těšit z napravení Vašich chyb a objednávky filmůbudou .. tak´zvaně,,, EASY!!!!!´´

    Reakce obchodu EasyBuy.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci, ale zřejmě došlo k omylu a toto hodnocení patří někomu jinému. Vaše objednávka z 5.3.2020 byla odeslána 9.3.2020 (zdržení kvůli víkendu), a doručena 11.3.2020. Vše bez jakýchkoliv informací, nebo rušení objednávky. Při objednávání požadujeme jen nutné informace. Pokud jde o doručení na Zásilkovnu, pak postačí výběr pobočky, způsob úhrady a pak už jen jméno a kontaktní telefon či e-mail.

    S pozdravem
    EasyBuy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • na zboží mi nedali a obalový papír (jen igelitku za 5 kč)
    • dost dlouhá doba doručení
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nakupovala jsem zde poprvé, jelikož měli všechny knihy co jsem scháněla, ale už zde nikdy nakupovat nebudu ... obal jedné z knih zašpiněn od lepenky, u druhé lehce promáčklý hřet (naštěsti to nebylo moc vidět - byl to dárek) ... ale mám lepší zkušenosti s jinými obchody. Kdyby mě netlačil čas, určitě bych dvě knihy vrátila.

    Reakce obchodu EasyBuy.cz

    Dobrý den,
    knihy které nabízíme, jsou většinou starší tituly, které už běžná knihkupectví nenabízejí a stáhla je z nabídky. Část knih tak již byla na nějaké prodejně vystavena (tedy i polepena štítky) a bylo s nimi opakovaně manipulováno. To je také důvodem, proč je můžeme nabízet i s více než 50% slevou. Pokud je poškození větší, umísťujeme toto zboží do samostatné kategorie a upozorňujeme na to. Na možnost drobných vzhledových poškození a opotřebení upozorňujeme i v našich obchodních podmínkách. Pokud nejste s dodávkou spokojena, kontaktujte nás na [email protected] a domluvíme se na kompenzaci.

    EasyBuy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na dobierku nechcú posielať tovar

    Reakce obchodu EasyBuy.cz

    Dobrý den,
    na dobírku běžně posíláme, ale jen v rámci ČR. Na Slovensko posíláme jen při platbě předem na náš slovenský účet. Důvodem jsou vysoké poplatky za dobírku ze zahraničí. Všechny možnosti dopravy jsou uvedeny na našich stránkách. Na tuto skutečnost jste byla 2x upozorněna e-mailem, na který jste nereagovala.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přehlednost,rychlost,spolehlivost
    • Žádné jsem nezaznamenala

    Spokojenost,všem doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednal jsem celý komplet DVD, nemusel jsem to shánět po trafikách
    • Jestli mezi objednávkou a předáním zboží poště uplyne 6 pracovních dnů, aniž by na mail nebo telefon přišla nějaká informace o průběžném zpracovávání objednávky, pak to asi není v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod se nerealizoval

    obchod se nerealizoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje. Je fakt komicke, ze mi poslou dotaznik spokojenosti, kdyz jsem objednavku nedostala a na email nereaguji.

    Zadna reakce na objednavku, ktera
    byla prijata a potvrzena emailem. Tezko neco hodnotit.. nekomunikaci... ???

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádná komunikace :-(
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • sortiment
    • ceny
    • slušná cena za přepravné
    • zřejmě špatná kontrola zaměstnanců
    • pomalá odezva na maily

    Omlouvám se, že kazím celkové hodnocení, ale považuji za férové vůči jiným potenciálním zákazníkům popsat svůj nákup.
    Srovnával jsem 3 obchody s DVD pohádkami a po zvážení cen, nabídky a poštovného jsem se rozhodl pro Easybuy.
    Objednávka proběhla bez problémů, byl jsem informován průběžně o stavu vyřízení až po odeslání - tedy údajné.
    Volil jsem přepravu přes ČP s volbou Balík do ruky na dobírku. Po 10 dnech od "odeslání" kdy jsem věděl že nic nepřišlo, jsem mailem kontaktoval dodavatele, ten však 2 dny nereagoval a proto jsem psal znovu mail.
    Tentýž den mi pak odpovědný vedoucí či majitel volal, že došlo k chybě a zásilka vinou brigádníka nebyla správně vyexpedována a nabízel mi alternativní řešení. Rozhodl jsem se pro zrušení objednávky, jelikož jeden z produktů už nebyl k dispozici.
    Oceňuji snahu o nápravu, celkově spokojen však být nemohu. Doufám, že v případě dalšího nákupu bude již vše ok.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nizké ceny, nicméně kvalita zboží je špatná.
    • Poškozené zboží.

    Dve knihy ze 4 byly spinave, poskrabane. Vada byla u prodavajiciho (ne dopravce). Balicek dorazil neposkozeny. Myslim si, ze pokud nekdo odesila uspinenou a poskrabanou knihu, mel by nakupujiciho upozornit a zeptat se, zda ma o nekvalitni zbozi zajem. Knihy jsem mela jako darek k Vanocum a stydela bych se je nekomu dat.