Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi nedorazilo, ani faktura a obchod se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Produkt posielať do SK vyjde extrémne predražený!!!!
    • Už si tu objednávať nebudem...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná a pomalá komunikace, zboží ani po týdnu nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • U potravin by měla být uvedena doba spotřeby. pakliže nakoupíte více, není úplně ok, zjistit že zboží má trvanlivost už jen měsíc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jáhly byly plesnivé, reklamace trvala dlouho a nebylo to příjemné. Ušetřili jsme firmě Sunfood náklady na poštovné a reklamaci jsme osobně předali a převzali. Když nám volali kvůli převzetí, dozvěděli jsme se, že si můžeme nechat přivézt nějaké chlazené zboží, tak jsme si ho objednali. Pro reklamaci i zboží jsme šli osobně na adresu obchodu kam Sunfood zaváží, tedy podali nám to z auta a nemuseli se s tím ani nosit do obchodu. K našemu údivu nám napočítali dopravné jako kdyby nám to vezli domů! Otřesné chování. Zajímalo by mě, zda o tom ví pan majitel Mervart st., protože toto chování se podle mě neslučuje s makrobiotickou filozofií, kterou propagují.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výhodné ceny a široká nabídka sortimentu
    • zasílají bez chladicích bloků přes dopravce i v teplém období, zboží se může zkazit, tempeh ani tofu nevydrží celý den nebo dva v teple, přitom nabídku chladicích bloků nabízí eshopy normálně, jeden blok stojí kolem 15,- kč a takto zasílané zboží vydrží, ceny a nabídka ovšem u těchto eshopů nejsou takové
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí na stránkách zboží za jinou cenu, než ho ve skutečnosti prodávají!!!

    Nabízejí na stránkách zboží za jinou cenu, než ho ve skutečnosti prodávají!!!