Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Spolehlivost.
-
Nedoporučuje obchod
zbozi nedorazilo, ani faktura a obchod se neozval
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Produkt posielať do SK vyjde extrémne predražený!!!!
- Už si tu objednávať nebudem...
-
Nedoporučuje obchod
Špatná a pomalá komunikace, zboží ani po týdnu nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- U potravin by měla být uvedena doba spotřeby. pakliže nakoupíte více, není úplně ok, zjistit že zboží má trvanlivost už jen měsíc.
-
Nedoporučuje obchod
Jáhly byly plesnivé, reklamace trvala dlouho a nebylo to příjemné. Ušetřili jsme firmě Sunfood náklady na poštovné a reklamaci jsme osobně předali a převzali. Když nám volali kvůli převzetí, dozvěděli jsme se, že si můžeme nechat přivézt nějaké chlazené zboží, tak jsme si ho objednali. Pro reklamaci i zboží jsme šli osobně na adresu obchodu kam Sunfood zaváží, tedy podali nám to z auta a nemuseli se s tím ani nosit do obchodu. K našemu údivu nám napočítali dopravné jako kdyby nám to vezli domů! Otřesné chování. Zajímalo by mě, zda o tom ví pan majitel Mervart st., protože toto chování se podle mě neslučuje s makrobiotickou filozofií, kterou propagují.
-
Nedoporučuje obchod
- výhodné ceny a široká nabídka sortimentu
- zasílají bez chladicích bloků přes dopravce i v teplém období, zboží se může zkazit, tempeh ani tofu nevydrží celý den nebo dva v teple, přitom nabídku chladicích bloků nabízí eshopy normálně, jeden blok stojí kolem 15,- kč a takto zasílané zboží vydrží, ceny a nabídka ovšem u těchto eshopů nejsou takové
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízejí na stránkách zboží za jinou cenu, než ho ve skutečnosti prodávají!!!
Nabízejí na stránkách zboží za jinou cenu, než ho ve skutečnosti prodávají!!!