• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibovany darek
    Dárek: Power banka v hodnotě 299,- Kč ZDARMA
    NEDORAZIL

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    bohužel jste nás nijak nekontaktoval, že došlo k tomuto problému. Po této recenzi jsme se s Vámi spojili a dárek doposlali.
    Velice nás mrzí, že k problému došlo. Pevně věříme, že je nyní již vše jak má být.

    Tým Autoshops.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z nějakého důvodu klíč který jsem si objednal nefunguje, nepasuje k zámku.

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že klíč nepasuje. Důvodů proč tomu tak je může být několik (jiný výrobce, starší verze vložky, zaseklá vložka...)
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, nebo jak píšete nefunguje, můžete jej reklamovat, nebo vrátit.
    Bohužel jste se nám zatím neozval a takto přes hodnocení s tím nic nenaděláme.

    Hezký den
    E-Střešní nosiče

    • poškozené, nekvalitní
    • poškozené, nekvalitní

    poškozené, nekvalitní

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    je nám líto Vaší nespokojenosti, ale do teď jste nás nekontaktoval s reklamací nebo stížností. Bohužel tak nevíme, v čem byl problém. Pokud si přejete zboží reklamovat, budeme se Vám snažit maximálně vyjít vstříc.

    Děkujeme, Tým Autoshops.cz

  • Nebudu zatím nic hodnotit,protože není co. Zboží nedorazilo,obchod zaručoval dodaní do 48 hodin. Po 4 dnech jsem obdržel sms,že zásilka byla předána k přepravě s tím,že zboží obdržím hned druhý pracovní den. Zítra to bude týden a stále nic.

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    je nám líto těchto komplikací, zjišťujeme v čem je problém, protože zboží od nás odešlo jak píšete. S řešením situace Vás budeme kontaktovat.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože jsem zboží objednal- bylo psáno na skladě zboží ještě nedorazilo. Pouze mi napsali, že bylo poškozeno při přepravě a ani neuvedli termín dodání.

    Nevím jaký je názor ostatních , ale po mém dotazu, zda jsou schopni dodat zboží v náhradním termínu (do týdne), případně kdy se nikdo neunavoval s odpovědí.
    Nedoporučuji!!!!!!

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    máte pravdu v tom, že první zásilka byla bohužel poškozena během přepravy. Vzhledem k tomu, že se jedná o značně specifické střešní nosiče, které pasují jen na jeden vůz, držíme skladem vždy pouze 1 pár. Proto následné zdržení, než naskladníme další. O všem jste byl informován i nám odpověděl.

    Přesto Vám děkuji za toto hodnocení, ze kterého se budeme snažit poučit.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladem neni skladem
    • Pracivni doba vydeje je nevyhivujici

    Ztrata casu

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    je nám líto vaší nespokojenosti, ale dovolte nám reagovat.

    Pokud je uvedeno u zboží skladem, máme zboží opravdu na skladě, ale nemusí to znamenat, že je ihned k odběru na výdejním místě. Většinu na prodejnu ze skladu navážíme do druhého dne. Přesně tak tomu bylo i ve Vašem případě.

    Pracovní doba je přizpůsobena pro vyzvednutí jak dopoledne, tak odpoledne.
    Vaše objednávka byla připravena k vyzvednutí déle než týden.

    Tým E-střešní nosiče.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pokud zbozi nemohou dodat vcas/vubec, ocenil bych alespon kontakt ze strany prodejce...

    treba se jedna o nahodnou chybu, ale kdyz si to nedovedou osetrit, nemam duvod obchod doporucovat

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    objednané zboží bylo ve stejné době jako Vaše objednávka staženo z prodeje. O nedostupnosti jsme Vás informovali 17.4.2014 informačním emailem, na který nám nepřišla žádná odpověď.

    Za nespokojenost se omlouvám.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zaslání zboží do 5 pracovních dnů.
    • Zboží nedorazilo ani po týdnu a nikdo z e-shopu se neobtěžuje ozvat proč.

    Zboží, které jsem si objednal pře 10 ti dny nedorazilo.
    Žádné zprávy z obchodu, proč se tak děje.

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    bohužel došlo ke zpoždění výroby objednaného zboží. Za komplikace se velice omlouváme.

    Děkujeme

    • žádné, samá negativa, komunikace, neberou karty - neuvěřitelné v dnešní době !!!
    • pracovní době nevychází zákazníkům vstříc - nechápu

    už nikdy, ztratil jsem spoustu času a pak zboží koupil obratem jinde

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    zboží z Vaší objednávky bylo ihned připraveno k odběru. Do dnešního dne ale nebylo vyzvednuto. Bohužel nechápeme výtku "pracovní době nevychází zákazníkům vstříc - nechápu". Co se týče platby...ta je skutečně možná pouze v hotovosti nebo převodem na účet. U platby kartou jsou tak vysoké poplatky bance, že už by nebylo možné nabídnout aktuální ceny.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Mějte se na pozoru. Popisy zboží neodpovídají skutečnosti. Na doplňující dotazy nedostanete odpověď.

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost, ale nejsme si vědomi špatné komunikace směrem k Vaší objednávce. Chybu v popisku, způsobenou změnou výrobku, uznáváme a snažíme si Vám ji vykompenzovat.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv bylo zboží skladem a potřeboval jsem zboží co nejdříve, objednávku mi nikdo nepotvrdil. Telefonicky mi bylo sděleno, že celý týden nepracují. Asi dovolená?

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    ano, v týdnu kdy jste udělal objednávku, bylo opravdu zavřeno. Tato informace byla zveřejněna na 3 místech na našem e-shopu. Z toho důvodu Vám objednávka nebyla potvrzena a měla být vyřízena až v dalším týdnu. Za nepřijemnost se omlouvám, ale naši pracovníci jsou také jen lidé, kteří potřebují dovolenou.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prestoze pisi, ze maji zbozi skladem, poslou ho az za 7 dni...

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku
    omlouváme se za delší dodací dobu. V hlavní letní sezóně bohužel občas dochází k výpadkům dodávek zboží od výrobce a v případě střešních nosičů, kterých je několik set druhů nemáme kapacitu držet od těch méně prodávaných více jak jeden kus skladem. Když se pak sejde více objednávek na jeden druh, dochází ke zpoždění.

    Ještě jednou se omlouváme

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr, dobré ceny
    • zboží označeno skladem, ale není - klasická výmluva, že v době objednání byl poslední kus, který dostal zákazník těsně přede mnou (i po čtyřech dnech stále označeno "skladem"). tuto informaci jsem dostala až po dotazu, kde objednané zboží je.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • největší slabina obchodu je kvalita výrobku, mohlo by se tam psát kdo to vyrábí, zda je to náhražka nebo originál.

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    u každého výrobku je uveden výrobce a vždy se jedná o originální výrobek daného výrobce. Ve vašem případě se jednalo o nejlevnější zboží výrobce Compass. Pokud bylo zboží jakkoliv poškozeno, samozřejmě máte právo jej reklamovat. V žádném případě se ale nejedná o nějaké "náhražky", jak uvádíte.

    Hezký den

    • Obchod žádné výhody nenabízí.
    • špátná komunikace s obchodem.

    Koupil jsem střešní nosiče od firmy Hakr bohužel nejdou namontovat na automobil. Příšerné provedení nosičů. Nosiče byli na vůz Hyundai i20.

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že takto klamete naše potencionální zákazníky.
    Pravda je taková že jste nás 5.1. kontaktoval, že je vše vpořádku, ale že máte po vánocích nosiče dvoje a chcete je vrátit. Když jsme Vám ale nevyhověli, protože to již nebylo možné, odvděčil jste se nám tímto hodnocením. Přitom komunikace probíhala bez problémů a o tom že nosiče nepasují, nebo že jsou špatně provedené, jste nás do teď vůbec neinformoval. Pokud by tomu tak skutečně bylo, samozřejmě by se to ihned řešilo.

    Pokud máte s nosiči opravdu takovéto problémy, prosím kontaktujte nás a v rámci reklamace vše dořešíme.

    Hezký den

    • neznám žádne výhody, jenom že je na internetu
    • nabízejí, že do 48 hod vyřídi objednávku a za 10 dnů jsem nedostal objednané zboží, nyslím, že to je zhruba 240 hod a ještě nemám zboží, ale SMS mi došla, že pošta přijala balík pro mne " DĚKUJI" Normálni obchodník by se aspoň ospravedlnil a nabídl by aspoň 10% slevu z prodlení. Jsou to zkušení obchodnici. Děkuji.

    Když by někdo chtěl zboží nabízené touto společností, ať to objedná od nějaké společnosti obyčejné a né od tak specializované jako je táhle střešní nosiče. Zřejmě byla chyba, že jsem si objednal zimní sněhové řetězy a nežý jsem je dostal do 48 hodin, které trvaly víc než 240 hod jsem na sněhu rozbil auto, protože jsem nemněl řetězy. "DĚKUJI za pomoc a obchod". Možnáí by bylo lepší objednat u suprobchodníka někdy z jara

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Vážený zákazníku,
    máte pravdu že zboží nebylo odesláno do 48 hodin. Bohužel jsme Váši objednávku potvrdili na základě potvrzeného termínu dodání od výrobce, který tento termín nedodržel. Proto jsme Vás o tom informovali (20.11.) s nabídkou alternativního zboží, které jsme byli schopni ihned odeslat. Bohužel nepřišla žádná odpověď a tak jsme odeslali objednané řetězy v den kdy nám je výrobce dodal.

    Velice nás mrzí vzniklá situace a doufáme, že alespoň s výrobkem budete spokojen.

    • Žádná další komunikace kromě úvodního potvrzovacího e-mailu o přijetí objednávky.

    Nepřiměřeně dlouhá dodací lhůta (jestli se vůbec dočkám ... )

    Reakce obchodu E-Střešní nosiče

    Dobrý den Vážený zákazníku,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    V potvrzení objednávky jsme Vás informovali, že kit potřebný pro objednané střešní nosiče byl objednán a dostupnost je tak cca 10 dní. V pátek 25.10. (tedy 9. den) jsme Vám nosiče odeslali. Rychleji bohužel nebylo možné objednávku odeslat.

    Děkujeme za pochopení
    Hezký den