• nefunkční zboží

    Reakce obchodu VM Comp

    Nevíme jistě, jak probíhala výměna LCD u zákazníka... Zboží jsme i přes to vydobropisovali a peníze poslali zpět na účet. A za vrácení peněz dostáváme za odměnu negativ ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo pouze sklo bez dotyku

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, objednal jste si u nás dotykové sklo (LCD displej není součástí), které Vám také bylo zasláno. V případě nespokojenosti jste nás mohl kontaktovat. Problém bychom vyřešili výměnou zboží či vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obal na čtečku je odřený a vypadá použitý.

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, což takhle reklamace? O žádném problému se zbožím od Vás nevíme. Můžete nám poslat fotografii? Použité zboží neprodáváme jako nové. Většinou je poškrábána pouze krycí fólie, kterou je třeba sundat. Problém se zbožím jste zjistili po 2 měsících?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nebudu týden čekat na zboží a nabízíte co není skladem a mám pak čekat až bude

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádná
    • uvedená baterie i po několikátém dobijení nedrží kapacitu.
    • žádná

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, reaguji na nepravdivou recenzi. Zboží odesláno v následující pracovní den 05.08.2019 09:03:42 a dodáno zákazníkovi 07.08.2019 08:00:15 - to nejsou ani dva pracovní dny (tedy nikoliv týden, jak je tu uvedeno - hodnocení dopravy 1,5/5). Žádná reklamace nám nepřišla, zákazník nás kvůli jakémukoliv problému nekontaktoval (hodnocení komunikace 0,5/5). Předpokládám, že problém je v telefonu, nikoliv v baterii. Jednodušší dát negativní recenzi, než se pokusit problém řešit (celkové hodnocení 0,5/5). V recenzi máte hodnotit obchod, nikoliv sebe.

  • Toto zboží jsem si neobjednal, ani mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu VM Comp

    Nevím, jestli je to úsměvné nebo k pláči, jaké dostáváme negativní recenze. Tvrzení "Toto zboží jsem si neobjednal, ani mi nebylo doručeno." absolutně nechápu. Zboží odesláno: Datum: 09:36:26 12. 06. 2018 Internetový obchod předal informace o zásilce. Zboží dodáno a vyzvednuto: Datum: 16:36:49 13. 06. 2018 Zásilka byla vydána. Objednávku jsme doručili druhý den, zboží bylo převzato bez připomínek a stejně máme negativní recenzi :-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objenano 4.4. , info o naskladneni 9.4., 16.4. nic .... nevime kdy zbozi bude...... spatna komunikace

    trochu se obavam jak duslene se s objednavkami pracuje.....

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, psali jsme Vám, že zboží dorazí, ale nevíme přesný termín - nikoliv, že nevíme, zda vůbec přijde. Nepřekrucujte prosím informace. Zboží dorazí tento týden, přesný datum bohužel nevíme. O důslednost při práci s objednávkami nemusíte mít obavy.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo velmi nekvalitní, nedalo se použít.
    • po domluvě že obchod zašle nové zboží nic nedošlo.
    • prodávající přestal odpovídat na mail i po opakované výzvě k řešení.

    Reakce obchodu VM Comp

    Nechápu, co z tohoto pomlouvání máte. Ihned jsme reagovali na stížnost, že sklo je poškrábané, abyste si ze skla odstranil ochranou fólii, která byla poškrábaná a nikoliv sklo. Žádné zboží nám na reklamaci zpět nedorazilo, tak nevím, co má tato "recenze" za smysl?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavý popis u zboží.

    Reakce obchodu VM Comp

    Důvod? Zboží převzato bez připomínek. Žádná reklamace, žádný kontakt. Klamavý popis - v čem? Nechápu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávala jsem zadní kryt na IPhone.
    Kryt vůbec neseděl, je k nepoužití.

    Reakce obchodu VM Comp

    Pokud kryt neseděl, tak jste si ho objednala špatně na jiný typ telefonu, prodávají se jich stovky a s žádným nebyl problém. Zároveň jste také nikoho nekontaktovala a ani nevyužila možnosti vrácení zboží... Těch možností jak svoji chybu vyřešit je více, než dát negativní recenzi nám.

    • zrušení objednávky bez vysvětlení

    Reakce obchodu VM Comp

    Objednávka není zrušená, ale dostupnost zboží je psaná 9.10.2017 - což ještě není, tak nechápu, proč píšete tuto zápornou recenzi, že Vám zboží nedorazilo. Stačí si přečíst, kdy bude zboží skladem. Lidi, prosím čtěte, co je u zboží napsáno. Např. barva, datum dostupnosti, atd.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přišlo jiné zboží než jsem si objednal
    • reklamace odmítnuta

    Reakce obchodu VM Comp

    Tak na toto již musím reagovat. Zaslali jsme zboží, které jste si sám přesně objednal, možno zkontrolovat dle historie objednávek. Reklamovat ani vracet jste nic nepožadoval, tak pak nechápu hodnocení. Musíte rozlišovat rozdíl v písmenkách - černá není červená. Zajímavé, že jste jediný, kdo má v posledních několika měsících problém.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem objednal, přišlo s datem výroby 2014. To jsem reklamoval. Omluvili se za záměnu-budiž.
    • Chtěli abych zboží poslal zpět, já odpověděl až mi zaplatí poštovné. Týden se nic nedělo, tak jsem poslal zboží zpět. Pak to konečně vyřešili, zaplatili poštovné a poslali nové zboží už bez originální papírové krabičky, snad aby nebylo vidět datum výroby.

    Já jsem s jejich jednáním zklamán a již zde nikdy nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, zaslané zboží mělo opravdu prošlou DMT = naše chyba, kterou jsme ihned uznali a zároveň sdělili možnosti řešení. Dále jsme pokračovali v běžném procesu uplatnění reklamace. Vše dle obchodních a reklamačních podmínek. Běžné řešení reklamace! Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by po nás někdo požadoval zaslání peněz předem na uhrazení poštovného. Tudíž časový průtah byl způsoben pouze jednáním zákazníka. Zboží od nás v obou případech bylo zasláno týž den. Nová cartridge byla zaslána originál zabalená, jako bulk balení, kterou si zákazník objednal. Zároveň na tomto balení je vyznačen datum výroby této cartridge (cca 18 měsíců před expirací). V recenzi zákazník uvádí nepodložené a nepravdivé informace. Za nás vyřešeno vše dle běžných pravidel - samozřejmě s naší chybou, která se prostě jednou za čas stane. Zavádějící recenze z důvodu neznalosti, způsobené nepřečtením obchodních podmínek, se kterými sám zákazník souhlasil. Zároveň arogantní chování při komunikaci a následné hodnocení odpovídá bezdůvodné pomstychtivosti zákazníka. Dodací lhůta - desláno v ten samý den = 1,5 z 5 ??? To mluví za vše :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod za to sice nemůže, ale pro nepoužitelnost jsem musel zboží vrátit. Dosud nemám zpět peníze, pouze upozornění, že nedostanu úhradu za poštovné sem ani zpět do obchodu.

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, peníze byly vráceny standartně do 14 dnů od doručení zboží zpět k nám. Bohužel nemůžeme v těchto případech hradit poštovné - viz obchodní podmínky, se kterými při nákupu souhlasíte. V extrémním případě by si zákazník mohl nechat poslat k sobě domů celý náš e-shop, všechno si zkusit a pak to nechat na naše náklady zase poslat zpět. Co se týče hodnocení, tak nechápu hodnocení naší komunikace a dodací lhůty. Do 30 minut jsme odpověděli na e-mail a pak jsme se domluvili ještě po telefonu, jak to bude vše probíhat. Doručení - jeden den zákazník objednal a druhý to měl doma - tomu odpovídá hodnocení 2,5 / 5? Nevím, kdo může tedy dostat plný počet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží není originální. Objednal jsem značkové pouzdro na mobil Spiegen. Mám už jedno doma a to co dorazilo rozhodně není stejné. Originál je matný, tento je lesklý, originál má odnímatelné přední flip, tento ho má napevno. Jasně, cena originálu byla vyšší, ale psát v eshopu, že je to pouzdro značky Spiegen je klamavé.

    Reakce obchodu VM Comp

    Dobrý den, skutečně se nejedná o originální kryt Spigen. Nikde v popisu ani neuvádíme, že se jedná o originální kryt. Jedná se o typ, který je podobný tomu od Spigenu. Pro jistotu, aby již nedošlo k záměně jsme upravili popisek, aby bylo zcela jasné o co se jedná. Za tuto cenu to ani originál být nemůže. Pokud se zbožím nejste spokojen, je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu (nepoškozené, nepoužité). Děkujeme za Vaši recenzi a za možnost ujasnění situace, neboť jste nás ohledně nějakého problému se zbožím nekontaktoval.