Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Expedován jiný typ zboží, než bylo objednáno. Odeslán výrobek jiného výrobce, než je vyobrazen na fotografiích produktu.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní reakce, i když jsme si vše již vysvětlili. Byly zaslány ponožky 100% dle objednávky a u produktu je poznámka o různých výrobcích od kterých tento produkt odebíráme. I to, že se fotografie může lišit. Zboží jste zaslal zpět a my vrátili peníze.
-
Nedoporučuje obchod
- výdejní doba není uvedena hned při objednávání, je doručena až při výzvě k vyzvednutí, překvapení = není možnost výdeje dopoledne. Sice @ je nabídnuto vyzvednutí na prodejně, za e-shopové ceny, ale je to ve městě, což mi polohově nevyhovuje.
Nabízejí to co jinde nemají, ale pokud nemohu jet do města, musím si zařídit volno JEN v odpol.hodinách pro vyzvednutí objednávky.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí , že jste nebyla s naším eshopem spokojena. Máte pravdu, že je ve skladě opravdu možnost běžného vyzvednutí jen v odpoledních hodinách. Primárně je pro osobní odběr v Brně určena prodejna v centru.
Škoda, že jste nevyužila možnost se domluvit telefonicky na jiné době vyzvednutí tak, jak je to uvedeno v pokynech, kolegyně by na Vás ve skladě ráda počkala i mimo běžnou dobu.
Zboží je stále připraveno k vyzvednutí.
Pěkný den, ePuncochace.cz -
Nedoporučuje obchod
Zaplacení kartou dopředu, se nevyplatí. Zboží nedodáno. Prosím vrátit peníze. Děkuji
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den pane Němec, zřejmě došlo k nějakému omylu. Tuto objednávku jsme přijali 17.2. a expedovali 18.2. dle Vašich instrukcí na dobírku. Pokud jste si zásilku omylem nevyzvedl a budete mít o zboží stále zájem, prosím, kontaktujte nás. Tým ePuncochace.cz
-
Nedoporučuje obchod
Objednavka vytvorena pred tydnem, z obchodu nedorazil ani e-mail o prevzeti objednavky… tak nevim.
-
Nedoporučuje obchod
- Velky vyber a osobni vyzvednuti
Eshop je neprehledny, velke mnozstvi velikosti a barev chybi a neni mozne filtrovat podle barev/ velikosti. I pri prihlaseni se kosik vzdy vyprazdni, ale pouze od casti produktu ( ktere ale na eshopu stale dostupne jsou). Platba kartou neni podporovana, jen bankovnim prevodem a to az dojde oznameni emailem. Celkove tenhle typ obleceni priste radeji nakoupim osobne. Materialy, velikosti a strihy jsou obcas dost nevyhovujici.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s naším eshopem. Dovolíme si však některé stížnosti uvést na pravou míru: V záhlaví se nachází filtr, kde lze vyfiltrovat zboží nejen podle zmiňovaných barev a velikostí. Zvolila jste vyzvednutí v prodejně, kde je možno platit i kartou a osobně zkontrolovat zvolené zboží, materiály a velikosti. Nevhodné produkty samozřejmě nemusíte vyzvednout.
Kontrola velikostí je umožněna i při zasílání zboží, jelikož je opravdu složité se zorientovat ve změti tabulek od různých výrobců.
Zvolíte-li kontrolu velikosti, je možno zaslat platební údaje až po té, jinak tato kontrola ztrácí smysl.
Musíme Vám však dát za pravdu, že ne všechny barvy a velikosti jsou v letních měsících u punčochového zboží skladem, zvláště potom u nestandardních velikostí. -
Nedoporučuje obchod
Na stránkách u nabídky mají fotku ponožek jedné barvy.Popis mix barev.Měla jsem za to,že mi přijde ta barva,která je na fotce.Obchod přiřazuje barvy ponožek,tak jak mají prý na skladě.Tento fakt je napsaný větou v textu,které si ani nemusíte všimnout.Nechápu,že obchod nenabízí možnost vybrat barvu ponožek jakou opravdu chcete,když nabízí tři barevné varianty ponožek.V dnešní době naprostá samozřejmost.
-
Nedoporučuje obchod
Limetkové punčocháče jsou ve skutečnosti žluté, oranžové punčocháče jsou ve skutečnosti lososové a kalhotky ve velikosti M/L odpovídají tak XS.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Vážená paní Podbrdská, velice nás mrzí špatná zkušenost s naším obchodem. Pokud Vám nevyhovují barvy a velikost, můžete objednávku vrátit a bude Vám neprodleně vrácena zpět celá částka včetně poštovného.
Bohužel monitory počítačů nezobrazují barvy zcela věrohodně. Sami jsme se o tom přesvědčili, když produkty zadáváme na stránky. Barva PAPAYA je něco mezi oranžovou a lososovou a a LIME by měla být žlutá s nádechem do zelena. U mikrovláknových kalhotek BIKINI zn Novia je nám záhadou nevyhovující vel, pže většina zákaznic si naopak stěžuje, že se při obléknutí natáhnou více, než by předpokládaly a nemají kýžený efekt bokovek. I proto jsme uvedli rozmezí velikosti M/L 38-44. -
Nedoporučuje obchod
Při nákupu jsem označila výdejní místo, které v nabídce míst, ale toto místo, jak se nakonec ukázalo, vůbec neexistovalo. Zřejmě bylo někdy dříve zrušeno. Takže zboží se vrátilo z depa zpět dodavateli a dál nevím, jak to bude. Zboží bylo předem zaplaceno. Jsem z toho smutná neb to měl být dárek k vánocům.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Prověřili jsme stav nedodané zásilky s tímto výsledkem: zboží bylo objednáno 16.12.s typem platby převodem. 17.12. večer jsme platbu zaznamenali připsanou na účtu a zásilku 18.12. expedovali. Dne 20.12. doputovala do zvoleného výdejního místa, které bylo již v předvánočním čase zcela přeplněno a nepřijímalo další zásilky. Balíček byl uloženkou vrácen do DEPA a dne 2.1. doručen zpět na naši adresu jako nepřevzatý. Dnešního dne, tj 3.1. jsme odeslali peníze zpět na Váš účet.
Za vzniklou situaci se velice omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Velký výběr
- Přehledný eshop
- Šíleně přestřelené poštovné (jako 99 Kč za RR zásilku? Vážně?)
- Brala jsem velikost punčoch podle tabulek, ale jsou menší a ještě krátké.
- Musíte se dožadovat čísla zásilky, nepošlou automaticky.
Už bych asi neobjednala pokud bych jinde produkt nesehnala.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den,
mrzí nás nespokojenost s naším eshopem. Dovoluji si zareagovat na výtky, za které děkujeme. Poštovné 99,- je stanoveno jako poštovné převodem souhrnně na všechny zásilky, které putují Českou Poštou. Bohužel není v našich silách předem zjišťovat, jestli to bude malá zásilka, viz Váš balíček RR nebo balík do ruky.
Snažíme se,aby cena zboží odpovídala ceně zboží a k tomu účtujeme poštovné viz sazebníky našich přepravců. Nechceme se pouštět cestou, že předražíme výrobek a snížíme cenu poštovného.
Kontrolovala jsem Vaši objednávku a neuvedla jste svoje míry pro kontrolu velikostí, kterou umožňujeme v závěru objednávky. Jakmile se nám něco nezdá, zákazníka předem upozorňujeme.
Velikostní tabulky bohužel vždy nepostihnou všechny typy postav, proto tuto možnost osobní kontroly nabízíme.
Děkujeme za výtku ohledně automatického zasílání čísla zásilky. Již jsme ji předali našemu IT pracovníkovi a co nejdříve ji odstraníme.
Stanislava Štenclová, jednatel ePuncochace.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabízí sice krásné prezentované zboží, ale když punčocháče přišly, byl to obyčejný ponožkový materiál. No za tu cenu, strašné.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den paní Kunzová, jen nám líto, že jste nebyla spokojena se zásilkou.
Bohužel jsem však na Vašem nákupu neobjevila žádnou chybu. Objednávka dorazila v sobotu a v pondělí byla expedována. Požadovaný počet kusů 10x bavlněná hladká podkolenka á 79,- také souhlasí.
Nerozumím tomu, že dorazily punčocháče. Prosím, můžete se nám ozvat?
Celou zásilku máte možnost vrátit bez udání důvodů do 14 dnů a peníze zpět vracíme obratem.
Stanislava Štenclová, Dine s.r.o., provozovatel ePuncochace. cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Hezký výběr.
- Mrzí mě, že možnost vyzvednutí je pouze v Brně a cokoliv jiného je zpoplatněno. Voucher na punčochy jsem dostala jako dárek k narozeninám a takhle jsem k němu musela doplatit 55 Kč za to, že jsem si to šla někam vyzvednout::((.
-
Nedoporučuje obchod
Nepomer cena / kvalita
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednala som 2ks detskych pancusiek velkost 74-80 vo farbe bielej a primula. Prisla mi kriklavo ruzova vel.74-80 a nejaka hneda vo velkosti 104-110. Velke sklamanie kedze boli urcene ako dar.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den paní Kyselovičová, omlouváme se za způsobené komplikace. V tomto předvánočním čase je možné, že kolegyně sáhla vedle a zaslala jiné punčocháčky. Prosíme o zaslání zpět na naši adresu. provedeme okamžitou výměnu s refundací nákladů na vynaložené poštovné. S růžovou barvou bohužel nic nenaděláme, každý monitor zobrazuje barvy jinak a u punčocháčů ze 100% bavlny není velký výběr barev. Pokud nebudete mít o zboží zájem, zašlete celou zásilku zpět na naši adresu skladu + číslo účtu, na které můžeme vrátit peníze.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod na objednávku týden nereagoval, po její urgenci mi bylo sděleno, že zboží není na skladě.
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den paní Korbová, mrzí nás, že jste s naším obchodem nespokojena. Ale nedošlo k nějaké mýlce? My máme objednávku 10172286 přijatou 4.12. a expedovanou 5.12.2017.
Děkujeme za odezvu. Pěkný den, ePuncochace.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dostupnost zbozi
- 2 z 5 Puncoch mi nesedely
Clovek to asi musi zkusit. Obsluha prijemna pohotova a presto se nepodarilo vybrat. Je to skoda.
-
Nedoporučuje obchod
- nesprávné popisy u zboží, i přes ujištění že bude zjednána náprava jsou tam tyto popisky stále
Víceméně se dá doporučit, musíte se jen smířit s tím že přijde poněkud jiné zboží nebo jako v poslední dodávce jiné barvy
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den pane Oborníku,
v osobním emailu jsem Vám již poděkovala za upozornění na chybu v označení produktu Super 15 5 párů, kde bylo mylně uvedeno, že mají malý klínek a nemají zesílený sed. Vše jsme ihned po té opravili.
Bohužel jsem nezjistila žádné další chyby ve 12 objednávkách, které jste v našem obchodě učinil. Rozhodně se ohrazuji proti tomu, že zasíláme jiné zboží a jiné barvy.
Pokud dojde k omylu, máte možnost zboží vrátit a obratem dostanete správný kus s kompenzací poštovného. Doufám, že jsme Vám udělali radost alespoň dárkem, který jste v poslední zásilce obdržel.
Stanislava Štenclová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rozhodla jsem se zde nakoupit, protože prodávají značku ODD SOCKS
- zasahuje do originálních balení a mění jejich obsah
Nepochopili, proč vznikla značka ponožek ODD SOCKS (u prodejců tohoto zboží dost nepochopitelné). V balení má být 6 různých ponožek, které jsou ale vzorem velmi podobné, tak aby si je člověk mohl libovolně kombinovat. Místo toho balení otevřou (poruší originální obal) a ponožky dají do párů. Takže vlastně ani nevíte, jaké ponožky obdržíte. Jejich výmluva byla, že většina jejich klientů chce tyto ponožky v párech a ne každou jinou. Tak proč si tito klienti kupují tuto značku? A nebo pokud jim to tak vadí, tak si mají jejich klienti koupit dvě balení. Asi nepochopili, že ne každý chce jít se stádem...proto tato značka taky vznikla!!! Bylo mi nabídnuto, zboží vrátit, ale jednalo se o dárek, kdy si ponožky manžel vzal ráno už do práce (zvyklý vzít prostě jakékoliv 2 ponožky, zjistil až poté, co je použil, že jsou úplně stejné). Nakupujte jinde, tady nectí ani filozofii známé značky. A výmluva, že u zboží je uvedeno, že se jedná o páry...ano, u ponožek se vždy jedná o páry. A u této značky dokonce o možnost několika druhů párů ;-)
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Vážená paní Kozáková,
jak jsme Vám již psali v emailu, známe filosofii lichých ponožek. Ujišťujeme Vás, že neporušujeme originální obal,protože část zboží je balena po 3 ks a část je v plastových snadno manipulovatelných krabičkách. 3 kusové balení prodáváme po 2, kde k sobě ponožky pouze přivážeme stužkou. Krabičkové baleni, kde je 6 kusů různých ponožek spárujeme na 3 stejné páry. Děje se tak proto, že každý den nemusíte mít chuť dát si každou ponožku jinou a při tom chcete nosit zajímavé vzory. Toto je názor většiny zákazníků našeho obchodu a při tomto způsobu prodeje je jen na nich, jestli si ráno obléknou každou ponožku jinou nebo stejný pár. Zároveň je tak nenutíme vydávat více peněz za 2 balení.
V eshopu je ukaždého produktu podrobný popis, u punčocháčů se dokonce snažíme psát i jak sedí a jak odpovídají velikosti. U krabičkového balení ponožek Oddsocks je vysvětleno, že se jedná o 3 stejné páry. Přesto jste si ponožky koupila. Dále Vám bylo nabídnuto balíček vrátit, odmítla jste. V přpadě, že byste projevila zájem, mohli jsme Vám ponožky i jinak nakombinovat. Z naší strany jsme se snažili jednat čestně a nemáme důvod se na něco vymlouvat.
Pěkný den, Stanislava Štenclová, jednatelka -
Nedoporučuje obchod
objedané zboží nebylo dodáno, nekomunikují
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den Martino,
velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Bohužel zde nedodání zboží (ve Vašem případě nepřipravení zboží k vyzvednutí v obchodě) bylo způsobeno vrácením zaslaného automatického emailu s oznámením o změně stavu objednávky. Zásilka je totiž připravena od 1.2.2016 na prodejně k vyzvednutí. Kolegyně ovšem mohla napsat ještě sms zprávu, což se nastalo a za což se omlouváme.
Jako kompenzaci za způsobené potíže jsme Vám k objednaným 2 kusům punčocháčů přidali 1 ks zdarma.
Stanislava Štenclová, jednatel ePuncochace.cz -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- nekvalitní zboží, pravděpodobně všechno z jihovýchodní Asie
vyhněte se
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den paní Bártová,
bohužel jsme nezaznamenali žádnou reklamaci ani dotaz z Vaší strany. Jestliže se Vám některý produkt nelíbil, není problém ho zaslat zpět na naši adresu. Na přiložené číslo účtu Vám obratem zašleme peníze.
Všechny produkty z našeho eshopu jsou od českých prodejců nebo renomovaných zahraničních značek z Italie, Anglie, Holandska a Německa. Ve Vaší zásilce byly výrobky od Boma Praha a Pondy Třebíč. Na stránkách je u každého produktu možno vidět od které značky pochází, jeho velikost a složení. Tím je také možno jednoduše určit, že zboží nepochází z hromadných zásilek, putujících z Asie.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. Tým ePuncochace.cz -
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace
ani po 10 dnech neni balik doma ani na poste, penize v čudu
Reakce obchodu ePuncochace.cz
Dobrý den pane Mištero,
dnes jsme se z výsledků dotazníku se spokojeností na Heuréce dozvěděli, že jste dosud neobdržel balíček s objednaným zbožím.
Níže zasílám link z Pošty, kde je vidět co se zásilkou děje. Jelikož jste nebyl zastižen na udané adrese, byl Váš balíček uložen na Poště. Pošta Vám zřejmě zapomněla vhodit do schránky oznámení o uložení zásilky.
Mrzí nás, že jste nás nekontaktoval, mohli jsme zásilku takto jednoduše pohledat.
Vaše objednávka byla přijata 9.11. a expedována 10.11.2015