• Zboží po měsíci stále neprislo

    Reakce obchodu E-petshop

    Vážený pane,
    Vaši zásilku jsme odeslali ve lhůtě 4 pracovních dní, poté trvalo další 4 dny, než Vám zásilku dodal přepravce. Prostě jsou v těchto dnech vytíženi. Ani tak to nebyl zdaleka měsíc. Děkujeme za pochopení!

    • Dlouho to trvá!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednavka dorazila téměř až po deseti dnech a ještě až po upozornění,že se mi to zdá dost dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ceny..?
    • Špína, nepořádek, skladiště

    Suterénní prostor s nevyhovujícím skladováním a obtížným pohybem. Přímo za dveřmi v průvanu drahý papoušek. Pokud se v obchodě uklízí, tak to na podlaze rozhodně není vidět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na své zboží , zaplatila jsem dopravci a zboží nebylo v určitý čas dodáno,název dopravce dpd,nedoporučuji.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,
    hodnocení nás velmi mrzí. O to spíše, že chyba nebyla na naší straně. Objednané zboží bylo odesláno do 24 hodin po přijetí objednávky. Přepravní společnost DPD doručovala hned následující den, bohužel adresátku nezastihli doma. Po domluvě o změně dodací doby však k doručení již nedošlo. Doručení jsme urgovali a zjišťovali důvod nedoručení, nyní čekáme na vyjádření DPD.
    Rádi bychom zdůraznili, že zboží expedujeme vždy v nejbližším možném termínu a snažíme se zákazníkům vyhovět po všech stránkách, včetně pomoci s dohledáním zásilky a komunikace s přepravcem, pokud je potřeba.
    Budeme rádi, když se na nás zákazníci obrátí s jakýmkoliv problémem, a to nejlépe dříve, než nám nezaslouženě pokazí reputaci na Heuréce.

    děkujeme
    Váš E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno,za čtrnáct dní bez jakéhokoliv informace nedoručeno a přitom píší do 48 dodávají.do teď nic nevím o mé objednávce.
    • Objednáte a obchod jako by nebyl

    Objednal jsem a nedostal jsem.žádná komunikace obchodu

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    situace nás velmi mrzí, zvláště proto, že zboží bylo do 48 hodin dopraveno na výdejní místo a zákazníkovi byla včas odeslána zpráva o možnosti jeho vyzvednutí. Jestli zpráva skončila v nevyžádané poště, nebo zákazník zadal při vyplňování chybný email jsme se nedozvěděli, již se nám nepodařilo nakontaktovat.

    Bohužel v těchto situacích, kdy se na nás zákazník neobrátí s dotazem na stav své objednávky, se nemůžeme ani dozvědět, že je někde problém. Bohužel pak místo jednoduchého a rychlého vyřešení celého nedopatření máme jen nezaslouženě špatnou recenzi.

    Naštěstí se nám toto nedopatření stává maximálně tak jednou za deset let :-)...

    Váš E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar neměli na skladě přesto že na stránce tak byl označen. Místo adekvátní náhrady mi nabídli předražené zboží.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    tato recenze nás velice mrzí. Domníváme se, že došlo zřejmě spíše k nedorozumění. Po té, co si zákazník objednal zboží, které již bylo vyprodané, nabídli jsme nástupní vylepšenou verzi výrobku a i přesto, že jeho prodejní cena je vyšší, nabídli jsme jej za stejnou cenu, jako předchozí model.

    Nevíme, jakým způsobem mohlo dojít k nedorozumění, protože po telefonické domluvě jsme poslali naši náhradní nabídku i srozumitelně e-mailem, každopádně pán využil možnosti objednávku stornovat.

    Toto nedorozumění nás skutečně mrzí.

    E-petshop.cz

    • nabízí zboží,které nemá k dispozici na žádné pobočce

    -objednané zboží i přes přesvědčování slečny ze zákaznické linky dodnes nemám.
    -na skladě uveden počet pět kusů...(nemají!!)
    -přiobjednávka z Brna také nejde další týden+nulová komunikace ze strany obchodu.
    -rozhodně již z tohoto obchodu neobjednám nic!-jsem ráda že jsem neplatila dopředu.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali na tuto negativní recenzi, která nás velmi mrzí.
    Předně náš e-shop neuvádí přesné počty kusů na skladě, pouze informaci, je-li zboží skladem, či nikoliv, nemohli jsme tedy uvádět skladem 5ks.
    Po vaší objednávce 5 kusů škrabadel, paní Vaňková, jsme vás informovali, že skladem máme pouze poslední kus, ale že zbytek si necháme přivézt ze skladu z Brna - což jsme si spolu odsouhlasili, že je v pořádku. Do dvou dnů na to byla všechna škrabadla připravena na vámi vybrané prodejně k vyzvednutí. Od 16.3., kdy vám ze systému také odcházel informační mail, na vás na prodejně zboží stále čeká. Naše e-mailová schránka neeviduje žádnou navrácenou zprávu z důvodu uvedení špatné e-mailové adresy nebo nedoručitelnosti zprávy, tedy naše výzva k vyzvednutí vám musela dorazit. Pokud jste ji nepřehlédla, měla byste ji najít v nevyžádané poště.
    Ještě jednou vás ujišťujeme, že nás toho nedorozumění velice mrzí.Zvláště, když náš obchod někdo takto znectí, aniž by si před tím ověřil fakta.

    Děkujeme za pochopení
    E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlá komunikace
    • nezasílá žádné maily zákazníkům, nemám žádný daňový doklad od nákupu (nebyl ani přiložený k zásilce)
  • Obchod na mou objednávku ani neodpověděl. Při kontrole stránek obchodu mnou objednané zboží z nabídky zmizelo. To byl asi důvod absolutního ignorování mé objednávky. Mrzí, že se obchod ani neozval, že zboží nemůže dodat. Tudíž po několika dnech čekání, jsem si zboží objednal jinde.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    velice nás tato recenze mrzí, tím spíše, že jde o omyl a skutečnost je úplně jiná. Objednávka byla 25.11. zaznamenaná a 26.11. bylo zboží připravené k vyzvednutí na vybrané prodejně. Objednávku máme stále evidovanou jako připravenou k vyzvednutí, o čemž pánovi odešla i zpráva, stejně jako automatické potvrzení objednávky. Zboží na prodejně stále čeká.
    Příčinou tohoto nedorozumění může být buď překlep v kontaktních údajích, které nedovolili zprávy doručit, nebo i zachycování správ v nechtěné poště. Každopádně zboží je připravené a také stále nabízené na našich stránkách, jde o naše rychloobrátkové zboží, které máme neustále v nabídce.

    Toto nedorozumění nás mrzí.

    E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod nereaguje na zprávy, e-mail mají nefunkční.

    Než mi zboží dobezli, trvalo to týden. Zboží došlo poškozené a stále se mi neozvali co s tím budeme dělat. Jedná se o zboží malé hodnoty, a tím pádem se mi nevyplatí posílat zpět. Zde už nenakoupím

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali na tuto negativní recenzi, která nás velice mrzí.
    Co se týče délky expedice, zboží bylo expedováno do 3 dnů, jak zaručujeme v obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že objednávka byla vytvořena v pátek odpoledne, nešlo zahájit vyskladňovací a expediční proces dříve, než po víkendu. Zároveň se také čekalo na připsání platby na účet, protože paní si zadala úhradu zboží bankovním převodem.
    Zboží poškozené určitě není, jde o kočičí hračku na pružině, s přísavkou. Přísavka je z měkkého, poddajného silikonu, který se při logistickém zacházení (převozu většího množství) přizpůsobí a ohne. V takovémto stavu je obchodované napříč celým trhem - dodané již od dovozce. Materiál se při lehkém zahřátí např. na topení zase poddá a narovná. Pokud jde o kvalitu úchytu, jsou povrchy, kde všechny přísavky drží dobře, jinde drží méně dobře, nebo nedrží. Vyzkoušeli jsme jinou stejnou hračku ze skladu na různých površích a můžeme potvrdit, že přísavka u této pružiny na hladkém povrchu opravdu drží pevně.
    Co se týče naší komunikace, zprávu jsme obdrželi a tedy e-mail je funkční. Neodepsali jsme bohužel obratem, jelikož jsme potřebovali zaujmout stanovisko k vyřízení reklamace, kde paní výslovně píše, že reklamované zboží nám nezašle, protože se jí to nevyplatí.
    Nicméně paní bylo dnes nabídnuto navrácení peněz na účet, protože zaslání nové hračky by se v tomto případě určitě nesetkalo se spokojeností.
    Mrzí nás, že paní takovouto situaci řeší primárně psaním negativní recenze bez obeznámení se s jakýmikoliv fakty, uvádí tak z velké části nepravdivé informace a poškozuje nám tak naši reputaci, která je dlouhodobě velmi dobrá a velice o ni pečujeme.
    Váš E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vše co jsem objednávala bylo uvedeno skladem, ale po čekání více než 2 dny (na stránkách bylo doručení do 2 dnů) jsem volala a bylo mi řečeno, že polovina mojí objednávky není momentálně skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stává se bohužel často na českých eschopech že nabízejí zboží které se už ani nevyrábí.Potažmo uvádějí dokonce zboží skladem.S dodací lhutou do tří dnů.
    Po třech dnech vám zavolají,že zboží nemají.
    Ať tedy uberou ze svého sortimentu.Pokud nestíhají kontrolovat a aktualizovat nabízené položky.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali na tuto recenzi. Vzniklé situace je nám opravdu líto. Bohužel nás dodavatelé neinformují, když přestanou dovážet některé položky ze svého sortimentu. Reakcí na to je ale vždy zvýšená poptávka po chybějícím zboží. Zpravidla pak naše skladová zásoba nemůže pokrýt vzniklou poptávku. Výsledkem je, že nemůžeme nabídnout a ani již sehnat od dodavatele zboží pro všechny naše zákazníky.
    Chtěli bychom se tedy touto cestou ještě jednou omluvit a děkujeme za pochopení.

    Váš E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rozměry udávané výrobcem neodpovídají skutečnosti. Kanape pro psa o rozměrech 75x50 odpovídají rozměru cca 60x40.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    rádi bychom podali vysvětlení k této recenzi. Nabízíme kanape značky HUHU Bamboo, jelikož jde o kvalitní a oblíbené pelíšky a polštáře. S cílem zajištění co nejlepší orientace zákazníků v nabídce a možnosti srovnání nabídek různých dodavatelů tohoto zboží používáme oficiální označení výrobku naším dodavatelem a to včetně rozměrů. Tyto rozměry dodavatel uvádí jako nejširší vnější rozměr, kterého kanape dosahuje ve svých nejširších partiích. Je pravda, že vnitřní rozměry jsou menší o 10-15cm z každé strany, tuto část zabírají vypolstrované zvýšené okraje kanape. Je proto pravda, že uváděné rozměry kanape pak mohou být v tomto ohledu zavádějící.
    S paní jsme se proto domluvily na výměně kanape za větší a věříme, že nakonec vše vyřešíme ke spokojenosti naší zákaznice, jejího pejska a samozřejmě tím i naší spokojenosti :-).

    Váš E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dva pešky pro psa. Udávaný rozměr na webu se se skutečností značně lišil. Vysvětlení obchodu znělo tak,že pešek není mnohem menší, že jde o velikost i s uchem,což obchod na svých stránkách NIKDE neuvádí. A navíc je to nesmysl. Ani s uchem nebyl pešek velký tak,jak obchod inzeruje. Už nikdy.

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    rádi bychom podali vysvětlení ke vzniklé situaci s dodávkou hračky pro pejska - peška s poutkem. Skutečně nabízíme zmiňovanou hračku, jejíž oficiální název od dodavatele zní Trixie - Pešek nylon plovoucí s rukojetí 29x8cm. Tento termín nám poskytl dodavatel i s oficiálním popisem hračky a kromě nás jej používá i dalších 28 internetových obchodů, které stejnou hračku nabízejí. Nejde tu tedy o záměrné klamání spotřebitele, jak to pochopila naše zákaznice. Je pravda, že pokud rozměr používá dodavatel včetně rozměru poutka, je tento údaj určitě zavádějící a proto jsme na popud paní do svého názvu přidali upozornění, že rozměr je uváděný včetně délky poutka. Co se týče tvrzení, že ani s uchem není pešek tak veliký, jak obchod inzeruje musím upozornit na skutečnost, že ucho je do jisté míry poddajný materiál, který se tedy na délku hůře měří, i tak ale nemůže být rozdíl větší než 1cm oproti deklarovanému.
    Dále bychom rádi k recenzi dodali, že naší zákaznici byla nabídnuta větší verze hračky, která by se rozměrově po odečtení délky ucha podobala požadované velikosti peška, kterou měla paní představu, že si objednává. Peška bychom jí na vlastní náhrady vyměnili, samozřejmě bychom jí jej zaslali za cenu té menší velikosti hračky. Zákaznice však tuto možnost odmítla, což nás skutečně mrzí. Opravdu se snažíme, aby naším obchodním výsledkem byl spokojený zákazník, který má dobrý pocit ze svého nákupu.

    Petra Pircová
    E-pesthop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem 10 pytlů granulí pro psa a zboží dorazilo mimo dohodnutý termín, pytle byly roztrhané a granule částečně vysypané, bohužel jsem zrovna nebyl doma, nikdo nevolal a granule převzal můj otec 74let, kdybych to jen tušil...

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,
    Vzniklé situace je nám opravdu líto. Zásilky se snažíme balit kvalitně, používáme strečovou folii v mnoha vrstvách, tak aby se se zásilkou dalo dobře a bezpečně manipulovat. Doposud jsme měli vždy stoprocentní kladné hodnocení za kvalitu zabalení doručeného zboží a i tuto zásilku jsme předávali přepravci v pořádku. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou a i do budoucna pro ni dělat maximum. Doufám, že se nám vzniklou nepříjemnou situaci podaří objasnit a napravit.

    E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • nekomunikuje v případě, že neexpeduje tak jak uvádí

    pokud si počkáte na granule týden, tak o.k.
    v dnešní době je ale běžná expedice do 48 hodin

    Reakce obchodu E-petshop

    Dobrý den,

    rádi bychom se vyjádřili k této situaci a připojili omluvu za delší dodací lhůtu. Zpravidla se nám daří expedovat do 48 hodin, maximálně do 3 dnů, jak deklarujeme. Ovšem v týdnu, kdy došlo k této objednávce, jsme díky dovoleným v obchodě museli zavést režim, kdy se tato lhůta nedala v mnoha případech dodržet a prodloužila se až na 5 pracovních dní. Na tuto skutečnost jsme zákazníky navštěvující naše stránky upozornili několika způsoby - počínaje uvítacím oknem při vstupu na stránky a další informací vloženou do objednávkového procesu. Chápeme, že je zde stále ještě možné riziko přehlédnutí - v době, kdy na člověka útočí různá reklamní okna kdekoliv a zběhlý uživatel je hned zavírá. Každopádně jsme se snažili udělat maximum pro to, aby v daném týdnu každý zákazník, který se rozhodl objednat své zboží u nás, byl o delší dodací lhůtě srozuměn. Nyní již opět fungujeme v deklarovaných lhůtách a tomuto zákazníku za nedorozumění ještě jednou omlouváme.

    E-petshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem a zatím jsem nebyla vyzvána k odběru ani upozorněna na dlouhou dodací lhůtu, zboží hodnotit nemůžu, nemám jej

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dlouhé dodací lhúty a špatná komunikace většinou dorazí objednávka, ale ta se zpracovává i několik dnů a třeba za 3 dny zjistíte že zboží není a bude nahrazeno nebo je odesláno se zpožděním.

    Obchod fajn příjemná paní po tel. velmi milá ale co se kvality zasílání zboží týka tak katastrofa člověk musí dlouho čekat dojde potvrzení a myslíte že nejpozději druhý den je zboží u vás a po 4 dnech zjistíte že možná za 2 dny ho vyexpedují a pokud obj. granule a máte tak na 3až 4 dny aby dorazilo a dorází víc jak po týdnu jste nuceni koupit granule někde jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Opravdu špatná komunikace ohledně úpravy objednávky, nepříjemná prodavačka při převzetí zboží.