Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den
    Chci po roce pozmněnit recenzi na Váš e-shop,presně si nepamatuju datum mé objedávky.Avšak pamatuji si,že sem napsal nepříliš lichotivou recenzi!
    Po roce každodenního užívání matrací od Vás,se nám vrátil pohodlný a klidný spánek!!
    Tímto se Vám omlouvám a pozmněňuji recenzi na pět hvězdiček.
    S pozdravem Skřivánek

  • Udělejte si názor sami:
    Já 14.12.2019
    Dobrý den, s produktem Sestava stůl Wenus II L + 6 ks židle Boss VII jsem spokojený, ale reklamuji potah židlí tkaninou, která má jiné vlastnosti, než jsem si objednal z Vaši nabídky a to Tkaninu 26, kde uvádíte u tkaniny 26, že je WATER REPELLENT. Voda se na potahu ihned vsákne, takže to rezistentní proti vodě není. Prosím o Vaše vyjádření a řešení.

    Po nepodstatném emailovém způsobu řešení . Odpověd 8.1.2020
    Dobrý den,
    dle informací od výrobce, nastala nejspíše chyba skutečně na straně dodavatele potahového materiálu.
    Výrobce si chce celou záležitost prověřit. Jako ideální postup si výrobce představuje vrácení židlí do výroby, aby mohlo být dostatečně prošetřeno případné pochybení.
    Nicméně se obávám, že by mohlo při přepravě židlí dojít k poškození. Bylo by možné, doplnění fotografií, případně videa, kde by bylo vidět jakým způsobem látka reaguje na tekutinu? 

    Odpověď prodejce e-matrace.cz
    Dobrý den,
    velice Vám děkuji za veškeré zaslané fotografie, a video.
    Vše neprodleně zasílám výrobci.

    10.1.2020
    Dobrý den,
    jak bylo slíbeno níže, zasílám informace o dalším vývoji Vašeho podnětu.
    Pro výrobce bohužel fotografie, a video není dostačující. V rámci řešení, by výrobce chtěl fyzicky sedáky a opěrky. Tzn. že by z Vaší strany bylo nutné, tyto komponenty odmontovat.
    V případě pochybení, by nám rovnou výrobce zaslal náhradní komponenty. Ovšem naprosto rozumím tomu, že pro Vás tento krok je při nejmenším komplikovaný.
    Zvažte, co by to obnášelo, tato demontáž, pošta, zpětné montáže a na čem bychom seděli? Chtěl jsem jen finanční kompenzaci (pár stovek, jakási satisfakce) na impregnační sprej, který by to řešil. Pominu i to, že ten druh potahové látky dle nabídky obchodu měl být WATER REPELLENT. Zisky nad spokojeným zákazníkem vítězi.
    Petr Ř. (důchodce)

    • Ještě pro upřesnění dnešní email a poděkování paní z kterou jsem toto řešil.Dobrý den,

      bohužel v tomto případě s Vámi sdílím názor, že nedůvěra,a navrhovaný postup výrobce, je minimálně nešťastný. 
      Náklady za dopravu sedáků, by samozřejmě byli na naše náklady. Ovšem práce, s jejich demontáží by bohužel byla nutná z Vaší strany.
      Vzhledem k tomu, že nedojde k výměně sedáků a opěradel, rádi by jsme přistoupili k náhradnímu řešení. 

      Mrzí nás, že Váš podnět nemůžeme vyřešit způsobem, který by byl nejlepší, a to je výměna sedáků.
      Pokud tedy zakoupíte impregnaci, rádi se budeme spolupodílet na její úhradě.

  • Irena:

    Dobrý den,

    Opravdu je nám líto, že se Vaše objednávka nepodařila. Bohužel ani po dvou měsících se Váš balík stále nenašel (nejspíš bude u nějakého řidiče přepravní služby v posteli...). V tu chvíli jsme opravdu dělali vše možné proto, abychom Váš balík dohledali. Teď bych ale rád uvedl věci na pravou míru:

    1) Balík odcházel přímo z výroby proto, aby u Vás byl co nejdříve. Ano, mohli jsme jej dopravit na náš sklad a protáhnout Vám dodací lhůtu o 3 dny, ale nevidíme důvod. Odeslání balíku neřešil výrobce, ale pouze předal zboží přepravci, kterého jsme zajistili my.

    2) Ano zákazníkům radíme, aby se domluvili s rozvozovými řidiči na termínu vykládky - řidiči volají sami. Opět nám připadá zbytečné, abychom za Vás volali řidiči a poté, co by nám sdělil hodinu vykládky volali zpátky Vám a kdyby se Vám hodina vykládky nehodila, volali opět řidič a tak pořád dokola. 99,9% našich zákazníků se ráda s řidičem osobně domluví na datu, které se hodí právě zákazníkovi.

    3) Pokud berete adresu dodání na balíku jako Vaše osobní údaje, tak se omlouváme. Pokud by tam adresa nebyla, nevíme, kam by řidič balík doručil... Výrobce má potvrzený předávací protokol o předání balíku s Vaším jménem. Pokud by takový protokol neměl, mohli bychom po něm chtít balík znovu, protože nemá doklad, že jej již předal.

    4) Bavila jste se s námi jako s firmou plnou podvodníků, nehledě na negativní recenzi v době, kdy ani nevypršela dodací lhůta produktu. Naše recenze ovšem oproti ostatním prodejcům podobného zboží mluví jinak. K datu 16.10.2015 máme 97% "doporučuji obchod" a exkluzivní "zlaté ověřeno zákazníky". Kdybychom byli podvodníci, Vaše peníze by jste již neviděla. Bohužel i tak to v dnešní době na internetu chodí. Toto vsak NENÍ náš případ.

    Ještě jednou se za sebe a celý tým e-matrace.com omlouvám a doufám, ze již bylo dost negativních recenzí.

    S pozdravem
    Michal Bulvas

  • Dobrý obchodník se nepozná ve chvíli, kdy jde všechno jako po másle. V mém příadě nešlo a jednání s obchodem bylo otřesné. Balík se ztratil u přepravce a prodejce se tvářil, že se ho to netýká, nic nezavinil, zboží odeslal. Jenže to bylo trochu jinak. Zboží odesílal výrobce(se kterým ale já neměla co dočinění) a se mnou tudíž odmítl komunikovat. Dopravce jsem si nevybrala, ten je určen obchodníkem a přes to mi prodávající sdělil, že se mám domlouvat s dopravcem. Doprava je ale součástí kupní smlouvy. No zkrátka po větších peripetiích (celkem třiapůl dne doma na dodací adrese) a shánění ztraceného balíku mi po 11 dnech prodejce konečně vrátil peníze na účet. Myslím, že už nikdy nezaplatím zboží předem....škoda pro jiné obchodníky. Navíc,když jsem projevila nesouhlas s tím, že moje osobní údaje byly bez mého souhlasu poskytnuty i jinému subjektu (výrobci) než dopravní společnosti, bylo mi doporučeno, abych "používala mozek". A tak za mě - korektní obchodník řeší i nepříjemnou záležitost slušně...a já tedy tady už nikdy víc :-(

  • Skvělý internetový obchod, vřele doporučuji všem novým zákazníkům.Velmi dobrá komunikace, Doručení zboží do 24 hodin od objednání.