Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Neochota a nepříjemné jednání obchodu
Nebudu opakovat ač jsem stálý zákazník.
Reakce obchodu e-granule.cz
Vážený pane Dujiček,
jestliže naše neochota tkví v tom, že jsme Vám neposlali zboží, jelikož jste ho neuhradil, z důvodu, že Vám byla platební společnosti zamítnuta platba, není pochybení na naší straně.
O tom že jste neuhradil jsme Vás obratem sms informovali.
Jakmile jste se s námi spojil, udělal jste si novou objednávku a ještě tentýž den jsme Vám ji odeslali.
Do této doby jsem netušil, že by jste byl nespokojený a ani jste se tak během hovoru nevyjádřil. Proto je tento krok z Vaší strany pro mne nepochopitelný.
Každopádně stále platí, že jsme tu i pro Vás.
S pozdravem Viktor Fiala -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobré ceny
- Dlouhá doba dodání
Reakce obchodu e-granule.cz
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění odeslání zásilky, měli jsme u nás ve firmě covid a téměř polovina lidí musela zůstat doma.
Při běžném provozu ve většině případů zásilky odesíláme tentýž den, maximálně den následující.
Děkuji za pochopení, s pozdravem Fiala