Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neochota a nepříjemné jednání obchodu

    Nebudu opakovat ač jsem stálý zákazník.

    Reakce obchodu e-granule.cz

    Vážený pane Dujiček,
    jestliže naše neochota tkví v tom, že jsme Vám neposlali zboží, jelikož jste ho neuhradil, z důvodu, že Vám byla platební společnosti zamítnuta platba, není pochybení na naší straně.
    O tom že jste neuhradil jsme Vás obratem sms informovali.
    Jakmile jste se s námi spojil, udělal jste si novou objednávku a ještě tentýž den jsme Vám ji odeslali.
    Do této doby jsem netušil, že by jste byl nespokojený a ani jste se tak během hovoru nevyjádřil. Proto je tento krok z Vaší strany pro mne nepochopitelný.
    Každopádně stále platí, že jsme tu i pro Vás.
    S pozdravem Viktor Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny
    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu e-granule.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za zpoždění odeslání zásilky, měli jsme u nás ve firmě covid a téměř polovina lidí musela zůstat doma.
    Při běžném provozu ve většině případů zásilky odesíláme tentýž den, maximálně den následující.
    Děkuji za pochopení, s pozdravem Fiala