Přihlásit se a přidat příspěvek
  • york61:
    Vážený pane Sus,
    děkujeme za opravu Vaší recenze a Vaši omluvu!
    Stane se,že nějaký kus výrobku je vadný nebo jinak nefunkční.Nelze kontrolovat zabalené výrobky,ale od toho máme reklamace.Stačí se ozvat nebo jen vyplnit reklamační formulář umístěný na našem eshopu,o vše ostatní se již postaráme za Vás.Produkty bereme z českých velkoobchodů a reklamace máme zajištěny.Případné reklamace řešíme okamžitě a podle platných zákonů,vždy ke spokojenosti zákazníka.
    Jsem rád,že jsme tutu záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti a vyměněný clearomizer funguje jak má.
    S pozdravem,Klich Zdeněk,E-cigareta-shop.cz

  • Chtěl bych opravit moji recenzi na Heuréce.Po udělení negativu mě kontaktoval p.Klih a nabídl mi výměnu vadného cleartomizéru za jiný kus Druhý den dorazil v pořádku je plně funkční.Omlovám se tímto za ukvapené hodnocení a samozřejmě že budu u p.Kliha dále nakupovat.Zachoval se jako skutečný obchodník kterému záleží na zákazníkovi.Ještě jednou se omlouvám a děkuji za rychlé vyřízení mé reklamace.Václav Sus