• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodporúčam obchod pre nedorucenie tovaru.

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den,
    při zadávání objednávky nemáte na výběr Slovensko, přesto jste objednávku dokončil.
    Zatím bohužel na Slovensko nezasíláme, tak musíte objednat jinde a informaci jsme Vám dali obratem.
    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    obchod bez problémů, tam nemám výtku, ale mít pouze jednoho doručovatele zásilek a to Českou poštu je nanic. S doručením jsem byla zklamaná. SMS, dorazí zásilka, já celý den doma a pak mi napsali, že jsem nebyla k zastihnutí a mám si sama vyzvednout na poště. Jsme rodinný domek, žádný panelák. Nejhorší na tom je, že jsem ČP viděla projet kolem našeho domku, ani nezastavili a pak poslali, že mám vyzvednout na poště. Takže z tohoto důvodu již u vás neobjednám. Zboží ale v pořádku. Děkuji.

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den,
    doručujeme i přepravcem GLS, tudíž uvádíte mylnou informaci a mohla jste si přepravce zvolit.
    můžete ověřit zde:
    https://e-chujoviny.cz/content/1-doprava-a-platba
    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doručeno. Žádná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den, jak jsem Vám psal i na Váš mail, jednalo se o technický problém na eshopu, bohužel se nepropisovaly všechny zadávané objednávky a proto jsme o Vás vlastně ani nevěděli:/ děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouvám za nedopatření, bohužel ještě horší je to, že jste nebyl sám komu jsme se neozvali a objednávku nevyřídili, nyní je již vše opraveno a se všemi komunikujeme abychom tento krátký výpadek s každým vyřešili ke spokojenosti.

  • Zaplatil som liter a mám pánsky kokot! Ďakujem

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Trochu nechápeme reakci na vaši objednávku, když jsme Vám psali že na SK bohužel nezasíláme, tudíž nic jsme Vám neposlali a nemohl jste nic zaplatit!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádná mě nenapadá
    • nemá žádné boží na skladě

    pokud máte čas čekat, není problém. Pokud potřebujete zboží dříve než do týdne tak bohužel...

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den,

    jen si dovolím reagovat na Váš příspěvek, jelikož není pravda, že není žádné zboží na skladě.
    Skladem je aktuálně něco přes 10tis produktů z naší nabídky, jelikož jsou produkty v e-shopu od několika výrobců, tak je Vaše informace matoucí pro další zákazníky.
    Musím podotknout, že se tedy Vaše informace jedná pouze na Vámi požadovaný produkt, který je od zahraničního dodavatele z Německa (GOKI), kterého nedržíme skladem a pokud ho ani nemá skladem hlavní český distributor, tak se objednává.
    Dodání do 10ti dnů pro Vás bylo neakceptující, tudíž jsme pro Vás nemohli udělat více.
    Řeknu to jednoduše, pokud někdo něco shání na poslední chvíli, tak musí počítat i s variantou, že produkt nemusí sehnat.

    Přeji pěkný zbytek dne.

    S pozdravem Došek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na internetovych strankach je zbozi ktere neni dostupne a neni to zde uvedeno
    • Dlouhou dodací lhůtu

    Bohužel už mě neláká si nic v tomto obchodě objednat

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den,

    bohužel když není produkt skladem a musí se objednat u dodavatele, je to někdy i delší doba jak 14dní, záleží jaký zahraniční dodavatel zrovna produkt dodává, ale u produktu je psáno datum dalšího naskladnění, proto se zákazník může rozhodnout ihned a zboží neobjednávat.

    S pozdravem Došek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    obchod nemá aktualizovaný stav zboží v internetovém obchodě, takže když si objednáte zboží skladem, né vždy skladem opravdu je!

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den,
    zboží je aktualizované každý den o půlnoci, jelikož prozatím není hotová online synchronizace s centrálním skladem, může nastat situace která je ve Vašem případě, samozřejmě plánujeme v co nejbližší době tento nedostatek doprogramovat. Pokud je více kusů produktu skladem uvádíme u každé položky tento stav a většinou se dostane na všechny, nestává se ale tak často jak to vypadá dle vaší recenze, jelikož je to ojedinělý jev kdy zákazníci vyberou např. poslední kus kostýmu ve velikosti M a poté dalšího v řadě informujeme, že je třeba další kusy naskladnit.

    S pozdravem Došek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepřehlednost dostupnosti zboží

    nedá se jim dovolat komuniakce hrozna

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    V den objednání bylo zákazníkovi odepsáno na vytvořenou objednávku následující, jelikož objednaný kostým u kterého byla informace o dostupnosti Na dotaz:

    Dobrý den,

    bohužel Vámi objednaný kostým je momentálně vyprodaný a nemáme od dodavatele další termín naskladnění. Mohu Vám jedině nabídnout tyto dva kostýmy jako alternativu skladem:

    Dětský kostým princezna velikost 4-6 roků, SF36330x cena 374 kč:
    Součástí kostýmu jsou šaty.

    Dětský kostým princezna velikost 3-4, nebo 5-7 roků, RB885276 cena 740 kč:
    Součástí kostýmu jsou pouze blikající šaty.

    Děkuji za informaci.

    S pozdravem Došek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem dárky k manželovým narozeninám, objednávku mi obchod potvrdil, čekala jsem tedy zprávu od přepravní služby, kdy mi bude zboží doručeno. Když jsem skoro po týdnu kontaktovala obchod,kde se zboží nachází, prodávající mi sdělil, že část zboží není skladem. Tedy nic neposlal, ale bohužel mě ani nekontaktoval a vzhledem k tomu,že jsem je za dva dny nutně potřebovala, neměla jsem již šanci buď nákup změnit nebo objednat jinde. Velké zklamání z takového jednání.

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Zasílám reakci na Vaši objednávku, která byla zkopírována z našeho systému:
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    24. 08. 2013 22:05:15

    Dobrý večer,

    z Vaší objednávky momentálně není skladem zástěra grilovaná specialita.
    U dodavatele nyní vidím datum dodání 11.9.2013, prosím o informaci jestli Vám tento termín dodání vyhovuje.

    Děkuji.

    S pozdravem Došek.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Dále pro informaci:
    Nyní zjišťujeme, že někteří poskytovatelé emailových schránek a jejich přísné nastavení antispamového filtru, může způsobit, že email najdete ve spamu či rovnou v koši, proto se ještě snažíme zákazníkovi vyjít co nejvíce vstříc a po jeho neaktivitě na emailovou korespondenci voláme na uvedené telefonní číslo v objednávce pro kladné vyřešení zadané objednávky, nebo případné zrušení z důvodu nedodržení zákazníkova požadovaného termínu.

  • Zboží bylo roztrhané a kvalita zboží byla nedostačující. Toto byl můj první nákup, kdy jsem byla nespokojená.

    Reakce obchodu e-chujoviny.cz

    Dobrý den,

    naše zásilky odcházejí kvalitně zabalené a nemáme s dopravcem problém, pokud dojde při přepravě k roztržení obalu a zásilka se Vám při přebírání z nějakého důvodu nezdá v pořádku, je třeba raděj ihned reklamovat u dopravce, co se týče kvality zboží tak je u kostýmů přímo úměrná ceně.

    S pozdravem Došek.