• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Doposud jsem neobdržela informaci, v jakém termínu odešlou moji objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Krátké šroubky , nedolihaji šuplíky

    Noční stolek je sice krásný, ale má spoustu závad které se snažíme odstranit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo vyskladněno nekompletní a zabaleno poškozené.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehledné a jednoduché objednání

    mám objednáno od 7.11. a zatím zboží nedorazilo.po telefonátu mi bylo slíbeno,že tento týden,tak uvidím

    Reakce obchodu E-Benefit

    Vybrané zboží bohužel nebylo skladem, objednávku jsme stornovali a peníze za ni se vrátily na účet. Za komplikace se omlouváme. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí a uděláme vše pro to, aby příště zboží přišlo co nejdříve.
    Pavla Mazáčová, E-BENEFIT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala a zaplatila předem, bohužel mi bylo po té sděleno, že není skladem. Objednávku jsem tedy zrušila a už skoro týden čekám na vrácení peněz.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příjemná slečna na telefonu
    • po slibu, že mi zavolají obchod dál nekomunikuje a zboží objednané před 40 dny neposílá.

    Kromě promarněného času mě to nic nestálo, tak třeba u zboží které mají skladem fungují dobře.

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, nabídli jsme alternativní zboží, to z původní objednávky je bohužel již vyprodáno a naskladněno nebude. Čekáme na Vaši reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod vôbec nekomunikuje, tovar som musel zakúpiť inde

    obchod vôbec nekomunikuje, tovar som musel zakúpiť inde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace, jsem rad, ze jsem neplatil dopředu

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, bohužel náš dodavatel měl zboží v dané době vyprodáno, omlouváme se za způsobené komplikace. Objednávku jsme na základě nevyhovující dodací lhůty stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka až do hrobu (délka dodání)
    • Dodací lhůta a nedostatečná informovanost o stavu objednávky

    Už nikdy

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, termíny dodání jsou uvedeny u detailu zboží při jeho objednávání. Přiznáváme, že většinu zboží nemáme skladem a čekáme na jeho zaslání ze skladů našich dodavatelů. Proto prosíme o trpělivost. Na základě reakcí našich klientů pracujeme na zlepšení informovanosti o stavu zakázek. Od srpna 2015 budeme každého klienta telefonicky nebo e-mailem informovat o termínu doručení objednaného zboží do 24 hodin od vytvoření objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    • stále čekám na zboží,peníze jsem odeslal přes účet před deseti dny a stále není pladba přiřazena k objednávce.Toto je moje první negativní zkušenost s internetovým obchodem

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, zboží jsme nakonec dodali, za prodlevu se velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Schází mi komunikace.
    • Nevím, za jak dlouhou dobu bude a jestli vůbec bude zboží dodáno.

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, zboží z kategorie Nábytek a bytové doplňky zasíláme jednou týdně, pokud není dohodnuto jinak. Dodací lhůta je uvedena v detailu zboží při jeho objednání.