Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    celková spokojenost, pouze se mi nelíbilo, že mi přišlo info o tom, že zboží bdue doručeno ve středu a kurýrpředem zavolá.
    zboží přišlo ve čtvrtek, a bez zavolání.

    Reakce obchodu E-Benefit

    Nespokojenost s dopravou nás velice mrzí. Bohužel ve chvíli, kdy předáme zboží kurýrovi, je již kvalita služby a rychlost doručení na něm. Celkově nebývají v této oblasti hlášeny problémy od klientů, takže doufáme, že se jednalo o nedopatření, které se nebude opakovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Skvělá komunikace, ochota a příkladné starání se o zákazníka.

    Po své zkušenosti mohu jen doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ochota výborná komunikace
    • Žádný

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace, vše bylo, jak bylo domluveno. Ochota, spolehlivost atd. Není co by se dalo vytknout, pouze pochválit. Už dlouho jsem se nesetkala s tím, že bych byla překvapena v tom, že vše funguje.
    • žádné

    mohu jen doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena

    Vše proběhlo bez problémů, určitě doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá a vstřícná komunikace

    Doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příjemná slečna na telefonu
    • po slibu, že mi zavolají obchod dál nekomunikuje a zboží objednané před 40 dny neposílá.

    Kromě promarněného času mě to nic nestálo, tak třeba u zboží které mají skladem fungují dobře.

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, nabídli jsme alternativní zboží, to z původní objednávky je bohužel již vyprodáno a naskladněno nebude. Čekáme na Vaši reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod vôbec nekomunikuje, tovar som musel zakúpiť inde

    obchod vôbec nekomunikuje, tovar som musel zakúpiť inde

  • 90 %

    • vše v pořádku

    Koupil jsem vánoční stromek v červnu a měl jsem požadavek, aby dorazil 24.6., radši jsem po týdnu zavolal na kontakt, ale vše bylo OK a stromek došel správně 24. v 9 ráno, takže spokojenost. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace, jsem rad, ze jsem neplatil dopředu

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, bohužel náš dodavatel měl zboží v dané době vyprodáno, omlouváme se za způsobené komplikace. Objednávku jsme na základě nevyhovující dodací lhůty stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka až do hrobu (délka dodání)
    • Dodací lhůta a nedostatečná informovanost o stavu objednávky

    Už nikdy

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, termíny dodání jsou uvedeny u detailu zboží při jeho objednávání. Přiznáváme, že většinu zboží nemáme skladem a čekáme na jeho zaslání ze skladů našich dodavatelů. Proto prosíme o trpělivost. Na základě reakcí našich klientů pracujeme na zlepšení informovanosti o stavu zakázek. Od srpna 2015 budeme každého klienta telefonicky nebo e-mailem informovat o termínu doručení objednaného zboží do 24 hodin od vytvoření objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    • stále čekám na zboží,peníze jsem odeslal přes účet před deseti dny a stále není pladba přiřazena k objednávce.Toto je moje první negativní zkušenost s internetovým obchodem

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, zboží jsme nakonec dodali, za prodlevu se velice omlouváme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikační řešení i malých problémů.
    • Nemá.

    Větší výběr daných produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Schází mi komunikace.
    • Nevím, za jak dlouhou dobu bude a jestli vůbec bude zboží dodáno.

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den, zboží z kategorie Nábytek a bytové doplňky zasíláme jednou týdně, pokud není dohodnuto jinak. Dodací lhůta je uvedena v detailu zboží při jeho objednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • - osobní vyzvednutí zboží na Praze 5 bez poplatku
    • - dobrá cena
    • - informace o tom, zda je zboží skladem
    • - rychlé dodání
  • 10 %

    Objednal jsem zboží, které označili skladem v pondělí, online zapaltil a v pátek tam volám a řeknou mi, že mají inventuru a pošlou to příští týden, bez jakékoliv omluvy atd...

    Reakce obchodu E-Benefit

    Dobrý den,

    každopádně není v našem standardu vyřizovat objednávky takovýmto způsobem a já se Vám za komplikace a pozdní dodání zboží velmi omlouvám. Bohužel neuvádíte, o kterou objednávku se jedná, aby bylo možné situaci prověřit (prosím Vás o případné doplnění). Předpokládám, že problém se lhůtou dodání vznikl tak, že skladem byly poslední kusy zboží, které se vyprodaly těsně předtím, než jste si objednal a nulový stav skladu se ještě nepropsal do našeho e-shopu. Tuto nesrovnalost není vždy možné eliminovat, protože dostupnost aktualizujeme 1 x denně. V tomto případě by Vás měla automaticky kontaktovat kolegyně, která má na starosti vyřizování objednávek a potvrdit si s Vámi termín doručení. Pokusím se zjistit, proč se to nestalo (spam, nedostupný telefon?). Číslo Vaší objednávky by pomohlo k přesnější odpovědi.

    Pavla Korbelová, jednatelka