-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
celková spokojenost, pouze se mi nelíbilo, že mi přišlo info o tom, že zboží bdue doručeno ve středu a kurýrpředem zavolá.
zboží přišlo ve čtvrtek, a bez zavolání.Reakce obchodu E-Benefit
Nespokojenost s dopravou nás velice mrzí. Bohužel ve chvíli, kdy předáme zboží kurýrovi, je již kvalita služby a rychlost doručení na něm. Celkově nebývají v této oblasti hlášeny problémy od klientů, takže doufáme, že se jednalo o nedopatření, které se nebude opakovat.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Skvělá komunikace, ochota a příkladné starání se o zákazníka.
Po své zkušenosti mohu jen doporučit.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Ochota výborná komunikace
- Žádný
Doporučuji
-
Doporučuje obchod
- Výborná komunikace, vše bylo, jak bylo domluveno. Ochota, spolehlivost atd. Není co by se dalo vytknout, pouze pochválit. Už dlouho jsem se nesetkala s tím, že bych byla překvapena v tom, že vše funguje.
- žádné
mohu jen doporučit
-
Doporučuje obchod
- Dobrá cena
Vše proběhlo bez problémů, určitě doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlá a vstřícná komunikace
Doporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- příjemná slečna na telefonu
- po slibu, že mi zavolají obchod dál nekomunikuje a zboží objednané před 40 dny neposílá.
Kromě promarněného času mě to nic nestálo, tak třeba u zboží které mají skladem fungují dobře.
Reakce obchodu E-Benefit
Dobrý den, nabídli jsme alternativní zboží, to z původní objednávky je bohužel již vyprodáno a naskladněno nebude. Čekáme na Vaši reakci.
-
Nedoporučuje obchod
- obchod vôbec nekomunikuje, tovar som musel zakúpiť inde
obchod vôbec nekomunikuje, tovar som musel zakúpiť inde
-
- vše v pořádku
Koupil jsem vánoční stromek v červnu a měl jsem požadavek, aby dorazil 24.6., radši jsem po týdnu zavolal na kontakt, ale vše bylo OK a stromek došel správně 24. v 9 ráno, takže spokojenost. Děkuji
-
Nedoporučuje obchod
- Zadna komunikace, jsem rad, ze jsem neplatil dopředu
Reakce obchodu E-Benefit
Dobrý den, bohužel náš dodavatel měl zboží v dané době vyprodáno, omlouváme se za způsobené komplikace. Objednávku jsme na základě nevyhovující dodací lhůty stornovali.
-
Nedoporučuje obchod
- Zásilka až do hrobu (délka dodání)
- Dodací lhůta a nedostatečná informovanost o stavu objednávky
Už nikdy
Reakce obchodu E-Benefit
Dobrý den, termíny dodání jsou uvedeny u detailu zboží při jeho objednávání. Přiznáváme, že většinu zboží nemáme skladem a čekáme na jeho zaslání ze skladů našich dodavatelů. Proto prosíme o trpělivost. Na základě reakcí našich klientů pracujeme na zlepšení informovanosti o stavu zakázek. Od srpna 2015 budeme každého klienta telefonicky nebo e-mailem informovat o termínu doručení objednaného zboží do 24 hodin od vytvoření objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
- stále čekám na zboží,peníze jsem odeslal přes účet před deseti dny a stále není pladba přiřazena k objednávce.Toto je moje první negativní zkušenost s internetovým obchodem
Reakce obchodu E-Benefit
Dobrý den, zboží jsme nakonec dodali, za prodlevu se velice omlouváme.
-
Doporučuje obchod
- Komunikační řešení i malých problémů.
- Nemá.
Větší výběr daných produktů.
-
Nedoporučuje obchod
- Schází mi komunikace.
- Nevím, za jak dlouhou dobu bude a jestli vůbec bude zboží dodáno.
Reakce obchodu E-Benefit
Dobrý den, zboží z kategorie Nábytek a bytové doplňky zasíláme jednou týdně, pokud není dohodnuto jinak. Dodací lhůta je uvedena v detailu zboží při jeho objednání.
-
Doporučuje obchod
- - osobní vyzvednutí zboží na Praze 5 bez poplatku
- - dobrá cena
- - informace o tom, zda je zboží skladem
- - rychlé dodání
-
Objednal jsem zboží, které označili skladem v pondělí, online zapaltil a v pátek tam volám a řeknou mi, že mají inventuru a pošlou to příští týden, bez jakékoliv omluvy atd...
Reakce obchodu E-Benefit
Dobrý den,
každopádně není v našem standardu vyřizovat objednávky takovýmto způsobem a já se Vám za komplikace a pozdní dodání zboží velmi omlouvám. Bohužel neuvádíte, o kterou objednávku se jedná, aby bylo možné situaci prověřit (prosím Vás o případné doplnění). Předpokládám, že problém se lhůtou dodání vznikl tak, že skladem byly poslední kusy zboží, které se vyprodaly těsně předtím, než jste si objednal a nulový stav skladu se ještě nepropsal do našeho e-shopu. Tuto nesrovnalost není vždy možné eliminovat, protože dostupnost aktualizujeme 1 x denně. V tomto případě by Vás měla automaticky kontaktovat kolegyně, která má na starosti vyřizování objednávek a potvrdit si s Vámi termín doručení. Pokusím se zjistit, proč se to nestalo (spam, nedostupný telefon?). Číslo Vaší objednávky by pomohlo k přesnější odpovědi.
Pavla Korbelová, jednatelka