-
17.10 2022 jsem objednala pračku Beko, objednávka byla týž den potvrzena. Bez toho, abych byla informována o dodání pračky, dovezli ji 19.10. Bylo štěstí, že jsem byla doma. 20.10 jsem zjistila, že nefunguje. Tak probíhala reklamace, přijel technik a potvrdil závadu. A pak se to přes emaily řešilo a řešilo až nakonec 2.11 přišla nabídka na jinou pračku. 4.11 přivezli pračku jinou. Nevím, jak kdo, ale já obaly od koupených výrobků neskladuji, ani nemám kde a navíc podle ČOI obal při vracení zboží mít nemusím. Ale pán, který jinou pračku dovezl, odmítl tu nefunkční vzít a tak tu zůstala. Ještě ten den jsem psala email na Beko. Pak jsem ještě psala 6.11 ale žádná reakce. Poslední email od Beka došel 2.11 a dál situaci nikdo neřeší. Tak jsem měla od 19.10 až do dneška - 27.11 o zábavu postaráno. Ale to ještě není konec zábavy. Já nyní mám doma jednu funkční a jednu nefunkční pračku, která Beku asi ani nechybí, asi ji ani nechtějí. Jen mi v mém malém bytě jaksi trochu překáží. Takže skoro měsíc Beko nekomunikuje. To je fakt moc pěkné. Děkuji za funkční pračku, ale o komunikaci už asi víc psát nebudu. ,,Vybraná" slova by mi tu asi netolerovali. Díky Posiřilová
-
Dávám příspěvek do diskuze, zatím mi nepřišel odkaz, kam bych mohla napsat svou negativní zkušenost s tímto obchodem.
Pokud máte problém, a zjistíte, že dodaný spotřebič nefunguje, nemáte vůbec šanci se dovolat na číslo uvedené u reklamací, nikdo to nebere. -
Od společnosti E-Beko jsem pro koupi sušičky Beko DPY 8506 GXB1 nedostal fakturu.
Před první reklamací jsem je o tom informoval, ale fakturu jsem neobdržel ani poté. Reklamace byla přesto uznána a výrobek opraven. Dál jsem neřešil, pustil jsem to z hlavy.
Po dalších dvou letech došlo k dalšímu problému (nesuší) a zjistil jsem, že pětiletá záruka, kvůli které jsem se pro koupi této noname značky rozhodl, neplatí. bylo prý nutné ji s fakturou do 14 dní zaregistrovat. S fakturou, kterou jsem nedostal! A na nutnost registrace mě také nikdo neupozornil...
Milan Husák -
Zkušenost s tímto e-shopem naprosto otřesená! V úterý 4. 12. jsem objednávala přes Heureka lednici. Odeslala jsem platbu, ale ze strany e-shopu se nic nedělo. Když jsem se znovu podívala na jejich webovky, zboží už nebylo v nabídce. Včera 6. 12. jsem napsala dva emaily na které mi dodnes nebylo odpovězeno a na třetí pokus se KONEČNĚ dovolala na infolinku, kde mi paní sdělila, že předá můj požadavek na účetní oddělení a peníze obratem pošlou zpět. Dnes na účet nic nepřišlo a ke všemu na infolince nikdo není!
-
Chlapi, já nevím... my jsme si kupovali na e-shopu myčku https://vas-pomocnik.cz/mycky-nadobi/beko-din-28220-recenze/ a za mě spokojenost. Velmi dobrá komunikace, dovoz v pořádku (ne jako některé firmy, které ti vyhodí krabici před domem až se uvnitř všechno rozseká) a když jsme měli reklamaci (protože v balení chybělo pár věci), vyšel nám obchod ve všem maximálně vstříc. Takže já osobně si nemám na co stěžovat :-)
-
Komunikace obchodu velmi opožděná, drahé zboží i s jejich slevou konkrétně (Indukční sporák Beko FSM 69300GXT),neaktualizované stránky konkrétně cena dopravy při objednávce. A součást balení prodávají zvlášť.
Tento obchod bych doporučil jen svému velkému nepříteli. -
Ještě dodávám, že dorazil pozdě, neozval se, zboží vyložil jen na ulici a ani za první uzamyketelné dveře, jak bylo dohodnuto ! STRAŠNÝ DOPRAVCE! TAKŽE LEDNICE STOJÍ NA ULICI A DOMA JE JEN PŘÍTELKYNĚ S KRČNÍM LÍMCEM.