• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo nám o jednu cihličku méně. Vím, někdo so může říct, jedná cihlička sem, druhá tam, že se nic moc neděje , ale úplně levná záležitost to nebyla. Nicméně jsme kontaktovali prodejce mailem - doposud bez odezvy

    Reakce obchodu E-baby.cz

    Vážená paní Kohoutková,
    děkujeme za hodnocení na Heurece. Mám potřebu na něj reagovat, protože se domnívám, že hodnocení je negativní neoprávněně.
    Podle toho, co mi řekla kolegyně, tak s Vámi o chybějící cihličce mluvila již 26.12. a domluvily jste se spolu na řešení - zdarma doposlání na Vaši adresu po Novém roce, jakmile budeme po inventuře opět odesílat.
    Přesto jste měla potřebu včera (6.1.)napsat hodnocení v tom smyslu, že jste nás kontaktovala emailem a že my nereagujeme. Moc nerozumím, co Vás k takovému jednání vede. Zda je to strach, že se nedomůžete svého práva (zaslání chybějící části) nebo zda se domníváte, že tak učiníme rychleji.
    Musím konstatovat, že ani jedno z výše uvedeného se nestane. Cihličku dopošleme ihned, jak to bude možné a to bude tehdy, až budou k dispozici (tedy dnes či zítra (7. nebo 8.1.), tak jak Vám to kolegyně řekla po telefonu).
    Prosím vemte na vědomí, že cihličky jsou český výrobek, balený v chráněné dílně. Před Vánocemi v této dílně zabalili přes 4000 kusů a pouze ve dvou případech se stalo, že se o jeden kus spletli.
    Opravdu je nutná tak malá tolerance k chybám druhých lidí? Osobně tomu nerozumím a třeba mi budete moci věnovat pár minut Vašeho času a vysvětlit mi Vaši motivaci k tomu, psát takové hodnocení. Protože já tomu zkrátka nerozumím.
    A nejde mi teď vůbec o negativní hodnocení na Heurece, které může poškozovat naši firmu, to je až to poslední. Já zkrátka nechápu, proč se lidé k sobě chovají tímto způsobem. Co tím získávají a co je k tomu vede.
    Těším se na Vaši odpověď, můžete mi klidně i zavolat. Děkuji

    S pozdravem
    Jitka Kopecká
    majitelka Tivali, s.r.o.
    tel: 773963773