Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost odeslání.
    • Poslali jinou dýmku než jsem si objednal, bez předešlé komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Část zboží neodpovídá popisu. Provozovatelé obchodu jsou tak neschopni komunikace, že jsem si několikrát vzpomněl na hlášku z Cimrmana: "Otevřel si hospodu (...), ale chodili mu tam lidi." Nemám jediný důvod u těchto lidí cokoliv dalšího kupovat.

  • produkt mi nebol doruceny, lebo som v zahranici, vraj

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    došel my suchy tabak.

    Reakce obchodu Dymky-online.cz

    Reakce obchodu Dymky-online.cz
    Dobrý den,
    Pokud zákazník není spokojen, může zboží vrátit buď k reklamaci nebo bez udání důvodu do 14 dnů a dostane zpět peníze. Žádný zákazník by asi nechtěl, abychom objednané tabáky otvírali, kontrolovali jejich obsah atp., to není přeci možné ani v kamenném obchodě. Zjištěné závady se mohou řešit pouze za spolupráce obou zúčastněných stran, což v tomto případě vázlo na zákazníkovi, který svou iniciativu napřímil namísto zaslání zboží zpět jen na zveřejňování své nespokojenosti.

    Za dymky-online Marie Uhříčkova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetu zveřejněno ze zboží je na skladě týden po objednání telefonát ze je jim líto ale zboží nemají a nebudou jej ani objednávat?kde to jsme btw šlo o objednávku za více než 2000Kč..takže neochota proda
  • Please right answer in English
    Thank you very much

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručený tabák byl zkažený, nebo zfalšovaný

    Tabák je cítit stuchlinou, místo světlého, jemně namletého šňupacího tabáku jsou v krabičce hrubá tmavá zrna k nepoužití. Pravděpodobně vliven špatného skladování, nebo úmyslné záměny. Už nikdy si v tomto obchodě nic neobjednám!

    Reakce obchodu Dymky-online.cz

    Dobrý den,
    učinit nařčení ohledně úmyslné záměny obsahu prodaného tabáku snad musíme nechat bez komentáře. Pokud zákazník není spokojen, může zboží vrátit buď k reklamaci nebo bez udání důvodu do 14 dnů a dostane zpět peníze. Teprve v případě, že se eshop postaví k tomuto negativně, může být tato reakce brána v potas. Žádný zákazník by asi nechtěl, abychom objednané tabáky otvírali, kontrolovali jejich obsah atp., to není přeci možné ani v kamenném obchodě. Zjištěné závady se mohou řešit pouze za spolupráce obou zúčastněných stran, což v tomto případě vázlo na zákazníkovi, který svou iniciativu napřímil namísto zaslání zboží zpět jen na zveřejňování své nespokojenosti.

    Za dymky-online Marie Uhříčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatný přístup ze strany prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Chýba fotografia kotlíka fajky a vŕtania.

    Na moju otazku mailom, či je konkretna fajka Jirsa dobre vrtana mi bolo odpovedané že je dobre vrtana a z dovodu nedostatku casu mi nemôze byt zaslaná fotografia kotlika. Fajka bola mierne podvrtana a kanálik bol vrtany na viackrát. To urcite sposobi problemy pri cisteni fajky. Fajku som zatial neskusal. Fajku cez internetovy obchod si uz nekupim.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nakoupil jsem Humidor Angelo Antic Wood. Zboží mi doručila Česká pošta. Za zboží jsem zaplatil dobírkou. Humidor byl zabalený v papírové krabici od výrobce, kde byl chráněn proti poškození vrstvou polystyrenu o síle 1 cm. Prodejce se neobtěžoval zboží přebalit a lépe ochránit proti poškození při přepravě a tak jsem po otevření papírové krabice (která z venku nejevila známky poškození) zjistil, že jeden roh humidoru je zdeformovaný a celá vnější hrana humidoru je prasklá. Výsledek zacházení s přepravovaným zbožím ze strany pracovníků pošty. Chtěl jsem zboží reklamovat a tak jsem napsal na e-mailovou adresu uvedenou na stránkách prodejce a také volal na telefon uvedený jako kontakt prodejce. Telefon mi nikdo nezvedl, ani později nereagoval na zmeškaný hovor. Na e-mail jsem také nedostal žádnou odpověď. Proto jsem humidor ani nezkoušel poslat zpět a nechal jsem si doma poškozené zboží. Více u tohoto obchodu nakupovat nebudu. Co je platné, že zboží vyexpeduje okamžitě a domů je dostanete v nejkratší možné době, když zboží není zabaleno tak, aby jej zákazník dostal nepoškozené. Nakupoval jsem u jiných obchodníků s tabákovým zbožím a pošta mi doručila i mnohem křehčí zboží nepoškozené. Prodejce se však více věnoval řádnému zabalení zboží proti poškození při přepravě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikaci se zákazníkem. Od objednávky žádná komunikace, až poté, co jsem zavolal, mně majitel vyčetl, že jsem se měl ozvat dřív.

    Nedůvěryhodný, nespolehlivý, špatná a neprofesionální komunikace vůči klientovi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dýmka od pana Kršky za 5000 Kč mi dorazila bez originál obalu...Už bych si tu nic neobjednal. Nepřipadá mi to seriozní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá komunikace, přehledný web

    Dýmka Irish Whiskey byla v krabičce Red Killarney. Náústek z jedné strany světlý flek. Jinak všechno funkční, proto zboží nevracím ani nereklamuji. Nicméně mám dýmky pro radost, a vadí mi tedy i tyto detailní nedostatky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Široký sortiment
    • Obrovské poštovné na Slovensko

    Veľmi vysoké poštovné pri objednávke na Slovensko, 250Kč, ku ktorému mi ešte na pošte dali doplatiť za prevod dobierky ďalších 6€. Na konkurenčnej etrafike je to okolo 150Kč (podľa výšky objednávky) a nikdy som za dobierku nedoplácal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • minimálně k pozastavení je zařazení vráceného nekvalitního zboží zpět do prodeje.

    Objednaná dýmka byla nadvrtaná o 3-4 mm, což je u rovné dýmky hodně, dá s v podstatě mluvit o zmetku a to i u dýmky s meerschaum vložkou. Dýmku jsem vrátil prodejci s informací o nadvrtání. Za neprofesionální považuji fakt, že prodejce nadvrtanou dýmku opět zařadil do prodeje!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pěkný a přehledný web s širokou nabídkou a fajn cenami.
    • Žádal jsem o diskrétní balíček, kdy by nešlo poznat, že jde o kuřáckou zásilku. Jiné obchody mi vycházejí vstříc, tady bohužel.

    Koupil jsem docela drahou dýmku. Nezkušený začátečník, takže jsem si nevšiml, že mi prodali nadvrtanou dýmku... Což je zásadní vada... Prodejce je buď stejně nezkušený, jako já, nebo zkouší, co kupující snese. Rozhodně nedoporučuji pro nákup dýmky. Dýmkařká komunita mi následně sdělila, že jsem rozhodně nebyl první. Chybami se člověk učí, příště budu fóra pročítat pečlivěji.

    Reakce obchodu Dymky-online.cz

    Dobrý den, dovoluji si Vám zkopírovat text z poznámky, který jste uvedl při objednání zboží:
    "Omlouvám se za menší zmatek, rozmyslel jsem si předchozí objednávku (005071) a rád bych jí nahradil touto objednávkou. Prosím o co nejdiskrétnější zaslání, pokud možno. Přeci jen, je možné, že zásilku bude přebírat nějaký nekuřák :))). Pokud by se povedlo expedovat během pondělka, bylo by to super. Děkuji."

    Na základě této Vaší žádosti jsme Vám balíček odeslali nejen v pondělí, jak jste si přál, ale ještě navíc v jednobarevné kartonové krabici přelepené nereklamní páskou, takže jediné, čím byla zásilka označena, byl adresní štítek bez loga nebo čehokoli podobného. Bez adresy odesílatele bohužel balíček poslat neumíme.

    Dále se velice nelichotivě vyjadřujete ke kvalitě podle Vás "drahé dýmky", která byla dne Vašeho názoru nadvrtaná, čímž podle Vás sázíme na Vaši nezkušenost a zneužíváme takto zákazníky .U rovného tvaru dýmky Peterson Dublin 106, kterou jste si objednal, není ani dost dobře možné způsobit při výrobě nějaké nadvrtání, které by bylo na závadu – to by se muselo jednat o naprostý zmetek. Každou dýmku při nákupu a znovu při expedici kontrolujeme.

    Pokud jste měl jakékoli výhrady k zaslanému zboží, mohl jste, jak Vám umožňuje Obchodní zákoník, reklamovat zboží u nás, nebo dokonce výrobek vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Na celé této záležitosti je těžko pochopitelné, proč si nespokojený zákazník "vadné" zboží ponechá a je pro něj příjemnější využít tuto situaci ke svému zviditelnění.

    Jelikož jste reklamaci neučinil, tak asi vada dýmky nebyla tak hrozná, jak uvádíte v recenzi. Ono je určitě lepší se takto chlapácky "pochlubit" se svou rádoby nespokojeností, než případ vyřešit k Vaší spokojenosti přímo s dodavatelem. Takto by jste určitě zjistil, že jsme vstřícní ve všech ohledech a snažíme se každému zákazníkovi vyhovět, jak je to jen možné . Ale tím by jste ztratil důvod někoho zkritizovat, o což Vám asi šlo na prvním místě.

    Nezbývá nám nic jiného, než Vám doporučit, aby jste se příště obracel na eshopy, se kterými nebudete mít žádný problém a ve všem Vám vyhoví podle Vašich představ. My jste udělali vše, jak nejlépe umíme, ale bohužel se vždycky vyskytne zákazník, který nemá zájem svou nespokojenost řešit tam, kde by řešení nalezl, ani se o to nepokusí a za zády vystupuje v roli podvedeného a ublíženého zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny, na netu jde najít stejné zboží o 20% levněji.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neprofesionální přístup

    Provozovatel by se měl seznámit se svou odpovědností za ceny zboží na eshopu a jeho povinností jej za uvedenou cenu dodat. Možná by si pak odpustil arogantní a lživé emaily o vyprodaném zboží, navíc když je na eshopu i nadále ponecháno jen se změněnou cenou. Jakákoli snaha o dohodu by byla vítána a pochopena, jednostranné zrušení objednávky navíc s arogantním dodatkem být pochopeno nemůže.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhody = 0

    Reakce obchodu Dymky-online.cz

    Dobry den, dekujeme za vysvetleni proc nas nedoporucujete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...
    • ...

    ...

    Reakce obchodu Dymky-online.cz

    Dobry den, dekujeme za vysvetleni proc nas nedoporucujete.