Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Firma DVF měla na Heureka.cz vystavené zboží, které bylo označené, jako že ho mají na skladě ihned k vyzvednutí. Zboží jsem proto objednal, potvrdili mi objednávku a že se ozvou až bude k vyzvednutí. Pak se ale nedělo nic, na telefonický dotaz o stavu zboží odpověděli neurčitě a až po urgenci přiznali, že zboží vůbec nemají a že je dokonce úplně nedostupné! Vystavili totiž na Heurece zboží svého dodavatele, které fyzicky neměli a dostupnost nabídky ani neměli ověřenou. Uvádí tedy zákazníky v omyl. Nevadilo by mi, kdyby měli uvedenou dobu dodání na dotaz, což je snad jediné co se dá ještě v takovém případě tolerovat. Některé firmy, když zboží fyzicky nemají, to řeší tak, že tam alespoň uvedou doba dodání x dní, což sice taky není fér, ale vnímavý zákazník z toho pochopí, že zboží není u nich ale je možná někde u dodavatele. Lze dohledat články, jak dopadly kontroly České obchodní inspekce, která kvalifikovala tuto skutečnost u jiných obchodů jako užití nekalé obchodní praktiky (§ 4 odst. 1 zák. 634/1992), protože prodejce užil nepravdivý údaj.

  • Tak ani po vice jak měsíci pán Bejček peníze nezaslal, tudiž eshop spadá do kategorie PODVODNÝCH a bude stim take tak nakládáno. Piši to jen jako upozornění pro ostatní. Kremla

  • Pavel Kučera: Závidím. Já už od 15. července urguji pana Bejčka, aby my poslal penize za zboží ktere jsem zaplatil, nebylo mi po 5mesicích doručeno a já objednávku následně stornoval. 15.8 to bude již mesíc a peníze v nedohlednu. Ani nepředpokladam ze mi do pátku přijdou a nejspis to budu muset řešit tou horší cestou. Kdyby si pán Bejček vážil zákazniku, tak by to byl fajn obchod, ale stimto přistupem by meli ten eshop rovnou zabalit. Dělaji si jen špatnou reklamu. Kremla

  • Včera se stal malý zázrak...

    DVF se nakonec přece jen podařilo sehnat dlouhodobě objednanou objímku objektivu od Canonu a rád bych tímto poděkoval panu Bejčkovi, který se o to postaral.

  • Před cca 3 týdny jsem potřeboval rychle zakoupit nový fotobatoh. I přes potvrzující e-mail od DVF, že objednaný fotobatoh je skladem u dodavatele a bude připraven v průběhu 5-7 dnů, fotobatoh připraven nakonec nebyl. Upřímně řečeno jsem to po přečtení zkušeností ostatních zákazníků čekal a byl jsem na tuto situaci připraven(naštěstí nebyl problém zajít kousek dál ke konkurenci a fotobatoh koupit tam).

    Dále mám u DVF dlouhodobě objednanou objímku objektivu, kterou mi slibují již více než 3 měsíce! A stále nic (na svém webu navíc stále uvádějí dostupnost do týdne!). Přitom podle informací od Canonu je doba jejího dodání 2-3 týdny!? Bylo mi to již podezřelé a poté, co jsem se shodou okolností dozvěděl pár informací o situaci DVF mi je nyní jasné, že nemá smysl déle čekat a musím si ji objednat jinde.

    Obě objednávky budu samozřejmě stornovat a ostatním doporučuji se této >slibotechně< vyhnout velkým obloukem - ušetříte svůj čas, který je jistě cenější než těch pár ušetřených stovek.

  • zatím nejhorší obchod, se kterým jsem se setkal

  • Tak je to upravené :-)

  • Je to tak, trošku jsem se unáhlil a omlouvám se. Vše bylo v pořádku, tedy až na jednu vadnou položku - zip na obalu, ale nakonec došlo k dohodě.

    (Nevšiml jsem si faktury a druhé položky která byla v krabici dokonale schována. Bohužel již reakci nedokážu upravit - není tam tlačíko k editaci. Pokud víte jak na to, napište mi.)

  • Na recenzi DVF se ojevilo toto:
    e-shop dělají jako "bokovku"
    v balíku mi chyběla položka
    zboží bylo evidentně poškozené
    Otřesný nákup, jeden z nejhorších za posledních 5 let co na internetu /intenzivně/ nakupuji.
    Reakce obchodu DVF

    Reakce: před 3 minutami
    Poněkud unáhlená reakce, všechno se vyřešilo telefonicky, i položka se našla, poškozené zboží - přímo od výrobce - jinak nové a zabalené.... jak se říká "máslo nahlavě", tentokrát však u zákazníka...
    ===================================
    Zákazníkovi věřím. Velmi amatérský přístup DVF k zákazníkům.

  • Miroslav:
    Jen snad ještě dodám, že jsem zaplatil řádně vystavenou fakturu od DVF.

  • Eva774:
    Měla jste prostě štěstí.

  • Já se službou DVF spokojen nejsem. Mnou objednané zboží jsem zaplatil předem, abych nemusel platit za dobírku. Zboží mělo být dodáno do 7 dnů. Nebylo. Na můj telefonický dotaz mi bylo zděleno, že zboží teprve objednali a během několika dnů zašlou. Za asi 2 hodiny mi emailem oznámili, že zboží nestojí jimi uváděnou cenu, ale je 2x tak dražší a buď zboží doplatím, nebo ať odstoupím od smlouvy. Od smlouvy jsem odstoupil a objednal u jiné společnosti, kde jsem požadované dostal třetí den od objednávky (o 40 Kč víc než u DVF), ale peníze zpět od DVF ještě po šesti dnech stále nemám. Ze strany DVF se jedná o neseriózní jednání, protože pro zákazníka je platná deklarovaná cena. Pokud někdo zadal nesprávné údaje do nabídky tak se jedná o zcela normální pracovní zmetek a nese za něj plnou odpovědnost, včetně finanční náhrady. A s penězi poslanými zpět si také dávají načas.

  • Nechápu ta hodnocen, zřejmě jsme každý nakupovali v jiném obchodě DVF! Během víkendu jsem zboží objednala a přidala dotaz, hned po neděli mě kontaktovali, vše jsme upřesnili a na dobírku prostřednictvím soukromého dopravce jsem zboží obdržela. Žádný problém prostě nebyl!