Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Inzerovali zboží skladem, ale nebyla to pravda. Pravda, napsali mi na urgenci omluvný mail.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikace

    U zakoupeneho zbozi byla avizovana dodací doba do 1tydne. Jiz cekam 10dni a informaci o stavu objednavky nemam zadnou. Telefony nikdo nezveda, ptoaktivne se rovněž nikdo neozval...zbozi pritom nutne potrebuji na dovolenou a nevim ted, jak se rozhodnout, zda shanet jinde ci ne.... i negativni informace by v tomto případě porad mela svou hodnotu...lepší nez zadna informace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod nabízí osobní odběr na základě tel. potvrzení, ale nepotvrdí, kdy je možné zboží odebrat
    • do obchodu je obtížné se dovolat

    chápu, že je to spíše velkoobchod, tak ať ten maloobchod nedělají na internetu vůbec. Lepší je si vzít součástky od některého maloobchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Bez komunikace
    • Přišlo úplně jiné zboží

    Nedoporučuji.