Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyzvedla jsem si objednávku z e-shopu a část zboží jsem týž den reklamovala. Konkrétně 2 šálky značkového porcelánu Thun. Zboží jsem zaslala zpět, dnes vyzvedla 2 údajně dle e-shopu nové šálky, avšak opět vada na glazuře. Mám za to, že vada je na stejném místě jako u předchozího zboží a že jen kdosi vadu překryl barvou či fixem. Po přetření prstem opět viditelná vada na glazuře. Služby e-shopu určitě již nevyužiju, vyberu a zkontroluju si zboží na kamenné prodejně v Praze osobně. Zcela zkažená radost z nákupu, ztráta času se zasíláním e-mailů s e-shopem, telefonováním, balením a odnosem reklamovaného zboží, opětovným vyzvednutím ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pracovnice asi ruského původu se chovaly velice arogantně. Víckrát obchod nenavštívím!

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Děkujeme za reakci. Všechny naše kolegyně ze zahraničí jsou Ukrajinky ze Zakarpatí. Omlouvám se za takové chování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkné zboží k osobnímu vyzvednutí
    • Obchod od uhrazení neposlal žádný email!
    • Žádná zpráva o balení či expedici!
    • Zboží zatím nedodáno!

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Omlouváme, obj. v předvánočním ruchu zmizela. Bude připraveno tento týden.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel jsem zklamán spojovací tyčka je jen plastová a působí lacině což v popisu vůbec nebylo ze je plastová raději bych si priplatil za kovovou pozlacenou.Jedna se o Tři gracie 3.dílna sada

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Dobrý den, etažery většina českých porcelánek vyrábí s plastovou tyčkou zlacenou, stříbrnou či bílou. Pokud jsou s kovovou, je to u výrobku uvedeno a je o dost dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poslali kazové taniere.
    • reakcia obchodu po reklamácii nepríjemne zarážajúca

    Nikdy viac nič nekúpim, neodporúčam.

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Děkuji, zákaznici jsme nabídli výměnu zboží. Nerozumíme. Děláme to tak od roku 1994. Běžný postup.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bol zaslaný iný tovar než som si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • dobrý prehľad na e-shope, rýchle vybavenie objednávky

    objednaný porcelán nezodpovedal mojim očakávaniam, preto jeho cena mi príde privysoká

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo mi trochu jiné zboží, než jsem si objednala. Chtěla jsem je reklamovat, ale telefony nezvedají a na maily nereagují.

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Dobrý den, omlouváme se, nerozumíme. Na vše hned odpovídáme. Pokud zákaznice volala během velikonočního víkendu, bude ji odpovězeno hned v úterý. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • platba kartou dopředu a přitom doba dodaní delší než 6 dnů bez jakékoliv reakce prodejce

    Dříve jsem byla velmi spokojena při nákupu v prodejně, organizace jejich e-shopu je však více než podivná. O dodání zboží žádná zmínka, avšak anketu spokojenosti chtějí vyplnit bez ohledu na nedodání zboží.

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Děkuji. My prosím žádnou anketu dříve vyplnit nechceme. Dotazník posílá třetí strana, Heureka, vždy přesně X dní po objednávce, aniž by věděla, v jakém stavu je objednávka. Petr Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velký výběr sortimentu
    • velmi dlouhá dodací lhůta

    Je zde veliký výběr talířů a hrnečků, ale dodací lhůta je velmi dlouhá a kromě potvrtzení objednávky, není žádná komunikace z obchodu. Vlastně stále nevím, zda se má pořád vyřizuje a kdy bude odeslána...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Odbitá ozdoba na porcelanovej figuruje, čo je veľká škoda, napriek tomu, že tovar bol dobre zabalený
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzení příjmu platby bylo 7.4.2021, dnes je to týden a do dnešního dne žádné sdělení, jak je to s dodávkou zboží. Pochopila bych, kdyby v dnešní době měli nějaké zásadní problémy, ale nic nebrání, aby mi to sdělili. Stačí jeden krátký mail. Dříve byli spolehlivější, už jsem u nich kupovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po potvrzení objednávky se již nikdo neozval. Do dnes nemáme nic

  • zatím nic nepřišlo ani nenapsali proč

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Část objednávky není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • zboží přišlo v pořádku
    • velmi dlouhá dodací lhůta, nebyla jsem na ni dopředu upozorněna

    Počítejte s dlouhou dodací lhůtou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mě neinformoval o tom, že zásilka je již připravena k odběru. Až po mém telefonátu mi sdělili, že zásilka je připravená. Zaměstnankyně totálně zmatená a celkem neochotná. Kolega se mě snažil přesvědčit o tom, že mi e-mail poslali, že není možné, že mě neinformovali. Daňový doklad mi do dnešního dne nedorazil, i když zaměstnanec tvrdil, že jej dostanu ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si celkem 3 různé zásilky, 2 byly vyřízené rychle, na 3. jsme čekali a čekali. Protože odjíždíme do svátky do zahraničí, potřebovala jsem, abychom to vyřešili urychleně. Při telefonickém zjišťování v Domě porcelánu , jak to se zásilkou vypadá jsem vždy dostala neurčité informace a výmluvy, že zboží zatím nebylo dodáno. V továrně v Dubí jsem zjistila, že požadované je u nich na skladě a že zásilku obratem pošlou do své prodejny v Praze v Perlové ulici, kde bude k vyzvednutí do dvou dnů. Takže pokud chcete mít klid a vše vyřízené podle představ, jděte rovnou k výrobci. Domu porcelánu se vyhněte.

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Omlouváme se.

  • Kupovala jsem formou internetové objednávky, s osobním vyzvednutím, platbě na místě. Když jsem zakázku přišla vyzvednout, nebyla připravená, celý proces vydání objednávky trval více než 15 min, přesto, že byl obchod prakticky prázdný a na místě byly tři prodavačky. Obvykle se v takových případech setkám s tím, že objednané zboží je připraveno ( oznámení o expedované objednávce jsem dostala dva dny předtím ) , zabalené, s přiloženým účtem a prodávající během několika chvil vydá, inkasuje peníze. Zboží bylo samozřejmě kvalitní , ale to není zásluha Domu porcelánu

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Omlouváme se, ale porcelán nemůže být předem zabalený, zákazníkovi porcelán při předání předvedeme, aby jej zákazník odsouhlasil. Takto se to s porcelánem dělá. Za zdržení při výdeji se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Obrovské zklamání, objednala jsem si závěsný talíř, byl mi poslán jiný. Ani nebyl v originálním obalu pouze v kartonu. Po upozornění, že mi poslali jiný a že bych ráda ten co jsem si skutečně objednala,mi bylo arogantně panem Bednářem jednou větou sděleno, že neví o tom, že by se talíř vyráběl i jiný,což samozřejmě není pravda. Čekala bych, že prodejce který prodává porcelán, si první zjistí o tom něco než odepíše.Nakonec uznal, že talíř se vyráběl ve dvou variantách ale žádná omluva a jak tedy si talíř vyzvednou objednávala jsem přes DPD. Pouze pošlete zpět +číslo účtu. Talíř si nechám, sice už ho mám ale nebudu s nim běhat na poštu a platit další poštovné. Už nikdy bych zde nenakoupila.

    Arogantní chování k zákazníkovi, ze kterého se snaží udělat hlupáka než aby si ověřili jak to skutečně je.

    Reakce obchodu Dumporcelanu.cz

    Velice se omlouváme, ale takhle to vůbec nebylo myšleno. Paní si objednala talíř se spodními značkami, kterých se za 19 let provozu eshopu i obchodu prodalo 6. Slovy šest. Tento výrobek tedy nemáme denně v ruce. Až po upozornění a dotazu na výrobce jsme zjistil (ano, omlouvám se, nevěděl jsme to, protože mi za 19 let prošli rukama 3x!!!) že existují 2 varianty! Jedna se značkami do roku 2000 a jedno se značkami do roku 2008, kde jsou dvě navíc. Vůbec jsem to tu netušil a z toho vzniklo nedorozumění! Je to chyba, ale co denně nevidíte, neznáte tak dobře, obzvláště, když je tam malý rozdíl. SHRNU TO, PROSTĚ JSEM NETUŠIL, ŽE NĚKDY PŘED 10 LETY VÝROBCE PŘIDAL DVĚ ZNAČKY. TEDY JE MI VELMI LÍTO, ŽE MĚ PANÍ NAZÍVÁ AROGANTNĚ, APOD. NENÍ TO TAK. PROSTĚ JSEM TO NEVĚDĚL. CHYBA, OMLOUVÁM SE.