Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Translation result
    Zboží ještě nebylo doručeno, čekám 3 týdny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí něco, co nedodali ani po měsíci
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Prdukt skladem skladen nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem nedostal, přestože byla zaplacena 9.6.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zaplacena a již 5 dní obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží přes šesti dny mi bude MOŽNÁ doručeno začátkem dubna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • i když jsem objednávku zaplatil a žádal o vysvětlení, proč se nic nedějje. Žádná odezva
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem "zakoupil " očividně jen virtuálně. Zboží nedorazilo, zato však jiz dorazil dotazník spokojenosti. Takže takto opravdu ne...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo sice doručeno , ale O2 bomba byla prázdná .. což bylo mi bylo k ničemu

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    S objednávkou, s posláním jsem sice spokojena.Ale respirátory KN95 jsou pro nošení nevhodné ze zdravotních důvodů. Ty by se neměly prodávat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobry den zboží jsem vůbec nedostala a ani zaden mail o upozornění nebo zrušení objednávky z vaši strany nepřišlo ..
    Tímto rusim objednávku protože mi nic nedošlo ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem si testy COVID19 5ks. V balení sice přišlo pět kusů ale pribalene sérum na vyhodnocení testu bylo jen pro dva. Rozhodně ne pro pět. Tudíž mi doma zůstali tři testy, které již nemohu vyhodnotit.

    Obchod by měl kontrolovat své výrobky, jestli jsou v pořádku pro zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sada nebyla kompletní

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná komunikace s obchodem, zboží přišlo nekompletní