Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila 24.11,. dnes je 1.12. a zboží nikde

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, váš balík jsme vyexpedovali do 3 pracovních dnů. Pokud ještě nedorazil, není to naše vina, zřejmě toho má přepravní společnost hodně a dodávají se zpožděním. Je třeba zkontaktovat dopravce a zjistit, kdy balíček dodají. Popřípadě můžete zkontaktovat nás a společně balíček online u dopravce dohledáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, žádná komunikace

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, ještě ten samý den, kdy jste nám napsal, jsme vám odepsali. Vaši zásilku jsme dohledali a zjistili jsme, že jste si ji nevyzvednul, z toho důvodu zboží nedorazilo a vrátilo se nám zpět do firmy, o čemž jsme vás obratem informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Popis zboží a obrázky
    • Ceny
    • Dlouhá dodací doba doruceni
    • Mizerná komunikace
    • Výhodné ceny pro podnikatele nejsou

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, co se týče doby doručení, dodáváme do 3-5 pracovních dnů, což u vaší objednávky bylo dodrženo. Co máte na mysli mizernou komunikací? Máme zde několik referentek, které jsou stále na telefonu a vždy ochotně každému poradí. Výhodné ceny pro podnikatele máme, mají přiřazený speciální ceník, několikrát do roka pro ně děláme slevové akce, podporujeme jejich prodej. Dáváme podnikatelům zdarma regály, poličky, propagační materiály. Prosím, než budete psát takové informace, ověřte si je raději předem, ideálně přímo u nás.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • přehlednost a vcelku rychlost dodání
    • vyšší cena a zhoršená kvalita

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. Byli bychom rádi, kdybyste nám konkrétně napsal, v čem se kvalita zhoršila? Odebíráme jak obaly, tak suroviny od stejných dodavatelů, stejné kvality, nic jsme neměnili. Co se týče cen, bohužel, jak sám víte, vzhledem k tomu, že se veškeré vstupy navýšily, museli jsme i my lehce zvednout ceny a to tak, aby to bylo přijatelné pro obě strany.

  • Nepamatuji si co jsem si objednával protože kupuji každý den něco přes internet. Nemohu něco hodnotit. Pokud by jste napsaly o co se jedná tak mohu odpovědět, ale takto ne. Vaše chyba, že nenapíšete o jaký výrobek se jednalo.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, vždy uvádíme číslo objednávky, které se to týká. Nelze vypisovat veškeré výrobky uvedené v objednávce. Jedná se o ohodnocení nákupu celé objednávky nikoliv konkrétního produktu.
    Děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Špatná kontrola zaplacené faktury

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den pane Šebesto, mrzí nás vzniklé komplikace, které jsme ovšem obratem po zjištění napravili a zboží Vám bylo v pořádku doručeno. Děkujeme za Vaši recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tinktura kterou jsem si objednala,byla v obalu z části vyteklá,víčko uvolněno.Na můj e meil ,kde jsem tuto situaci popsala nikdo nezareagoval.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, do tří dnů jsme vám písemně reagovali na vaši reklamaci, za kterou jsme se omluvili a hned následující den jsme vám zdarma odeslali novou tinkturu.
    Samozřejmě nás každá reklamace velice mrzí, takové chyby se občas stávají. Snažíme se ale co nejdříve reagovat a vyřídit reklamaci k největší spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    velký sortiment zboží

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Velmi nás mrzí, že množství našeho sortimentu je u Vás hodnoceno negativně. Snažíme se oslovit co nejširší počet zákazníků. Problémy mnohých lidí jsou opravu velmi rozmanité a stejně tak je rozmanitý i náš sortiment. Pokud si nevíte rady a špatně se orientujete v našich produktech, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    stále čekám na mail, že je dodávka v zásilkovně, ale stále nic. Minule vše v pořádku.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    tak to nás moc mrzí. Občas bohužel nastane komunikační chyba mezi námi a naším partnerem - Zásilkovnou. V případě problémů s Vaší zásilkou kontaktuje přímo nás. My se problém pokusíme vyřešit za Vás.
    S pozdravem, Šárka z firmy Dr. Popov

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I přestože nabízeli k objednávce tea tree nosní olej ZDARMA-bohužel mi žádný nedorazil se zbožím a po telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že jsem si jej měla přihodit do košíku (tak proč to tak také nebylo uvedeno v reklamě?). Jinak celkově se zbožím jsem spokojená

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Každý dárek k nákupu platí pouze do vydání zásob. Vždy, pokud máte o dárek zájem, si jej musíte v košíku přidat k nákupu.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Stále nemám objednané zboží.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Na eshopu byl a stále je uveden režim v období Vánoc. Od 20.12.2019 od 10h byla pozastavena expedice. Vše jsem odbavovali od 2.1.2020.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Balíček mi nebyl zaslán. dnes je to 10 dní.

    Balíček mi nebyl zaslán. dnes je to 10 dní.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    moc se omlouváme za Vaši negativní zkušenost. Naše služby stála zdokonalujeme. Věřím, že s příštím nákupem budete spokojen.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den , bohužel nám objednávka došla z 50 ti procent, místo měsíčkové masti došlo Psylium. příště se obrátím na lékárníka. spočítám li hodnotu dopravy není již co řešim, bohužel se řadím mezi vaše zákazníky nespokojené. mast vaší fy. používám již léta , kvalita dobrá, jen parfemaci bych poněkud změnil. Pok

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a moc se omlouváme za vzniklé nedostatky.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • už 3 týdny nevyřízená objednávka.čeká se na platbu.Platba odeslána následovně,od té doby nekomunikují

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Snažíme se neustále vylepšovat naše služby. Věřím, že příští objednávka bude v pořádku.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • objednáno 15.11., dodnes nemáme

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nedostatky.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručování poštou

    Objednáte-li zboží přes poštu,rovná se obrovské katastrofě.Moje pani v důsledku velkých bolestí nemohla osobně na poště převzít zásilku,mě jí odmítli vydat nebot si debilové pletou balík do ruky s balíkem do vlastních rukou.Navrhli doručení na adresu druhý den,ovšem s tím,že neví zda bude zásilka doručena až do patra(paní nechodí) a že neví ani přibližný čas doručení,tudíž partner si musí vzít dovolenou.To už bylo na mě příliš a pravil jsem at si balíček strčí do prd...Takže drahé a ještě k hov..

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel občas podobné problémy s ČP řešíme i u ostatních zákazníků. Doporučujeme příště objednat PPL přepravce.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Raději bych levněji koupil v kamenné prodejně, ale žádnou ve svém okolí jsem neobjevil. Poštovné navyšuje cenu o 100%.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Výše poštovného je různá, například při platbě kartou je 89.-, při nákupu nad 1000.- je zdarma.
    Na dotaz jsme schopni Vám sdělit, která prodejna ve Vašem okolí prodává výrobky Dr. Popova. Také náš sortiment můžete najít ve vybraných lékárnách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dvě krabičky tabletek, které by se v pohodě vešly do bublinkové obálky, pošlou v krabici 20cm X 20cm X 20cm. Krabici zaplní rozstříhaným papírem a jiným odpadem. Hrozné.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den,
    snažíme se chovat ekonomicky i ekologicky. Papírové krabice vyplňujeme pouze papírem, který pro lepší manipulaci připravujeme ve skartovačce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Lahvičky byly v balíčku bez papírových obalů (soudím, že se takto prodávají), sice dobře vycpané papírovou drtí, ale samotné lahvičky jen v plastovém pytlíku, který měl na dně díru, takže když jsem ho vyndala z krabice, všechny lahvičky se vysypaly na zem, sice se žádná nerozbila, ale rozbila se více než polovina jejich plastových uzávěrů. Chtěla jsem to dát jako dárek, ale teď, když je zboží poškozeno... Jinak osvěžovače vzduchu jsou velmi příjemné, o to víc zamrzí nedbalá doprava. Příště je raději nakoupím přes lékarnu.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste měla problém s balením našich výrobků. Vzhledem k požadavkům na balení balíků od přepravní služby se snažíme zboží co nejlépe zabezpečit proti poškození. Osvěžovače vzduchu převážně nebalíme do sáčků, ale stahují se k sobě strečovou fólií, proto se mohlo stát, že Vám při vybalování vypadly. Omlouváme se způsobené potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel veškeré zboží, které jsem nakoupila, šlo koupit levněji na stránkách lékáren, což mne nemile překvapilo, zejména, když to bylo i přes slevu 10% pro člena klubu. Příště si ceny zboží nejprve prověřím.

    Jinak zde bylo vše Ok a zboží dorazilo do druhého dne.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel, cenovou politiku prodejců nemůžeme ovlivnit. Doufáme však, že jste s našimi výrobky spokojena a zůstanou ve Vaší oblibě.
    Hezký den