Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem dosud neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • kvalitní zboží
    • Dlouhé dodání a špatná komunikace s eshopem
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    urgence o zaslani produktu,ktere ale byly skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatim nebylo doruceno, 2 tydny, Od obchodu zadna reakce, zadna odpoved na mail.

  • Nedoporučuje obchod

    Čekate tyden. Zboži zaplaceno a nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • No že když nakoupím přímo od dodavatele a cena o 100 dražší jasně svědčí o zlodějných praktikách společnosti:(

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, bohužel nevíme o jaký produkt se konkrétně jedná a s kým cenu srovnáváte. My dodáváme do obchodů, které od nás často mají různé akce, třeba slevu 4+1 zdarma apod. Tím pádem občas mohou dát slevu na zboží a mohou se dostat dočasně na nižší částku. Stejně tak i my poskytujeme různé slevy a akce pro naše zákazníky na eshopu. Bylo by lepší, než někoho nazvete zlodějem, abyste se třeba u dotyčného nejprve konkrétně osobně zajímal, jak jsou věci nastavené. Od vás jako od zákazníka, který u nás již několikrát nakoupil a nikdy jste neměl žádný problém, bychom čekali férovější způsob komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila 24.11,. dnes je 1.12. a zboží nikde

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, váš balík jsme vyexpedovali do 3 pracovních dnů. Pokud ještě nedorazil, není to naše vina, zřejmě toho má přepravní společnost hodně a dodávají se zpožděním. Je třeba zkontaktovat dopravce a zjistit, kdy balíček dodají. Popřípadě můžete zkontaktovat nás a společně balíček online u dopravce dohledáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, žádná komunikace

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, ještě ten samý den, kdy jste nám napsal, jsme vám odepsali. Vaši zásilku jsme dohledali a zjistili jsme, že jste si ji nevyzvednul, z toho důvodu zboží nedorazilo a vrátilo se nám zpět do firmy, o čemž jsme vás obratem informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Popis zboží a obrázky
    • Ceny
    • Dlouhá dodací doba doruceni
    • Mizerná komunikace
    • Výhodné ceny pro podnikatele nejsou

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, co se týče doby doručení, dodáváme do 3-5 pracovních dnů, což u vaší objednávky bylo dodrženo. Co máte na mysli mizernou komunikací? Máme zde několik referentek, které jsou stále na telefonu a vždy ochotně každému poradí. Výhodné ceny pro podnikatele máme, mají přiřazený speciální ceník, několikrát do roka pro ně děláme slevové akce, podporujeme jejich prodej. Dáváme podnikatelům zdarma regály, poličky, propagační materiály. Prosím, než budete psát takové informace, ověřte si je raději předem, ideálně přímo u nás.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • přehlednost a vcelku rychlost dodání
    • vyšší cena a zhoršená kvalita

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. Byli bychom rádi, kdybyste nám konkrétně napsal, v čem se kvalita zhoršila? Odebíráme jak obaly, tak suroviny od stejných dodavatelů, stejné kvality, nic jsme neměnili. Co se týče cen, bohužel, jak sám víte, vzhledem k tomu, že se veškeré vstupy navýšily, museli jsme i my lehce zvednout ceny a to tak, aby to bylo přijatelné pro obě strany.

  • Nedoporučuje obchod

    Nepamatuji si co jsem si objednával protože kupuji každý den něco přes internet. Nemohu něco hodnotit. Pokud by jste napsaly o co se jedná tak mohu odpovědět, ale takto ne. Vaše chyba, že nenapíšete o jaký výrobek se jednalo.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, vždy uvádíme číslo objednávky, které se to týká. Nelze vypisovat veškeré výrobky uvedené v objednávce. Jedná se o ohodnocení nákupu celé objednávky nikoliv konkrétního produktu.
    Děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Špatná kontrola zaplacené faktury

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den pane Šebesto, mrzí nás vzniklé komplikace, které jsme ovšem obratem po zjištění napravili a zboží Vám bylo v pořádku doručeno. Děkujeme za Vaši recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tinktura kterou jsem si objednala,byla v obalu z části vyteklá,víčko uvolněno.Na můj e meil ,kde jsem tuto situaci popsala nikdo nezareagoval.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Dobrý den, do tří dnů jsme vám písemně reagovali na vaši reklamaci, za kterou jsme se omluvili a hned následující den jsme vám zdarma odeslali novou tinkturu.
    Samozřejmě nás každá reklamace velice mrzí, takové chyby se občas stávají. Snažíme se ale co nejdříve reagovat a vyřídit reklamaci k největší spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    velký sortiment zboží

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Velmi nás mrzí, že množství našeho sortimentu je u Vás hodnoceno negativně. Snažíme se oslovit co nejširší počet zákazníků. Problémy mnohých lidí jsou opravu velmi rozmanité a stejně tak je rozmanitý i náš sortiment. Pokud si nevíte rady a špatně se orientujete v našich produktech, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    stále čekám na mail, že je dodávka v zásilkovně, ale stále nic. Minule vše v pořádku.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    tak to nás moc mrzí. Občas bohužel nastane komunikační chyba mezi námi a naším partnerem - Zásilkovnou. V případě problémů s Vaší zásilkou kontaktuje přímo nás. My se problém pokusíme vyřešit za Vás.
    S pozdravem, Šárka z firmy Dr. Popov

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I přestože nabízeli k objednávce tea tree nosní olej ZDARMA-bohužel mi žádný nedorazil se zbožím a po telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že jsem si jej měla přihodit do košíku (tak proč to tak také nebylo uvedeno v reklamě?). Jinak celkově se zbožím jsem spokojená

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Každý dárek k nákupu platí pouze do vydání zásob. Vždy, pokud máte o dárek zájem, si jej musíte v košíku přidat k nákupu.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    Stále nemám objednané zboží.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Na eshopu byl a stále je uveden režim v období Vánoc. Od 20.12.2019 od 10h byla pozastavena expedice. Vše jsem odbavovali od 2.1.2020.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Balíček mi nebyl zaslán. dnes je to 10 dní.

    Balíček mi nebyl zaslán. dnes je to 10 dní.

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    moc se omlouváme za Vaši negativní zkušenost. Naše služby stála zdokonalujeme. Věřím, že s příštím nákupem budete spokojen.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den , bohužel nám objednávka došla z 50 ti procent, místo měsíčkové masti došlo Psylium. příště se obrátím na lékárníka. spočítám li hodnotu dopravy není již co řešim, bohužel se řadím mezi vaše zákazníky nespokojené. mast vaší fy. používám již léta , kvalita dobrá, jen parfemaci bych poněkud změnil. Pok

    Reakce obchodu Dr. Popov

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a moc se omlouváme za vzniklé nedostatky.

    Za firmu Dr. Popov, Šárka