Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba dodání, až na telefonický dotaz se obchod dal do pohybu

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, prověřil jsem Vaši objednávku a byla doručena do 4 pracovních dní od objednání. Velice se za tuto prodlevu z důvodu maximálního vytížení kapacity skladu omlouváme a věříme, že budete s našimi službami do budoucna spokojená. Běžná doba dodání je do 2 pracovních dní a všichni naši kolegové dělají maximum, aby zásilky byly pečlivě zabalené a rychle odeslané.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení. Bohužel jsme nakoupil/a během celozávodní dovolené, kterou jsme předem avizovali. Z bezpečnostních důvodů přes Vánoční svátky zboží nezasíláme, jelikož pak stojí na depu přepravce, které je velmi často velmi chladné a to nedělá dobře především pracím prostředkům, které nemohou být dlouhodobě skladovány ve studeném (pod 4 Stupně Celsia) prostředí. Vaši objednávku jsme expedovali ihned 2.1. po nástupu do práce.

    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoporučuji, žádná komunikace, nejde ani sledovat zásilku!

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, objednala jste si zboží v době, kdy byla plánována již celozávodní vánoční dovolená, Vaše zboží bude ihned dnes expedováno. Na skutečnost celozávodní dovolené jsme informovali všemi možnými způsoby na hlavní straně eshopu. Velice nás mrzí, že jste musela na zboží čekat a věříme, že Vám zásilka co nejdříve dorazí.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zbozi sice dorazilo, ale o nekolik kusu mene, nez bylo objednano a zaplaceno.

    Zbozi jsme obdrzeli, bohuzel jsme objednali a uhradili 5 ks a doruceno nam byly pouze kusy 3!

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, pane Balabáne,
    prověřil jsem Vaši objednávku a opravdu v ní došlo k pochybení z naší strany, předal jsem to kolegům a požádal jsem je, aby s Vámi zahájili reklamaci a vyřešili ji k Vaší spokojenosti. Bohužel se jednalo o lidskou chybu nikoli o chybu systémovou a jsme připraveni Vám vše vynahradit.
    Velice se za naše pochybení omlouváme.

    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    Zdlouhavé !!!!! čekáme více jak týden !!!

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Zdržení odeslání zásilky bylo z důvodu požadavku zákazníka na úpravu textu ve faktuře. Následně jsme předali ihned zakázku do expedice.

    Děkujeme Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vůbec nekontaktují zákazníka, že nějaký produkt není a otálejí s vyřízením teprve až zákazník objednávku urguje!!!
    • Zboží dosud nebylo dodáno!!!

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, pane Nováku,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Zákazníka jsme se snažili opakovaně telefonicky kontaktovat ohledně poškozeného produktu, který nemůžeme dodat a domluvit se na kompenzaci. Zákazník nebyl telefonicky opakovaně k zastižení. Na emailovou korespondenci bylo ihned odpovězeno a zákazník byl informován o možnostech, které nabízíme. Není tedy pravda, že by zákaznická podpora otálela. Velice nás samozřejmě mrzí, že došlo k poškození posledních kusů produktů, ale snažili jsme se jednat dle manuálu a zákazníka informovat ihned, jakmile se k nám informace o poškození dostala. K 2.12. je zásikla připravena na výdejním místě zásilkovny.
    Děkujeme Vám za hodnocení Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    +: Zajímavá nabídka, u řady výrobků lákavé ceny. -: Ovšem už s objednávkou samotnou byly nějaké komunikační potíže - nešla mi dokončit, musela jsem opakovaně oslovit e-shop - a po doručení jsem se tamtéž (formou nabízeného chatu) ohradila, že mi byl dodán jeden z výrobků (čokoládový pomeranč) jiný než objednaný, tedy v mléčné, nikoli v hořké čokoládě a navíc v roztrženém a promáčklém obalu. Člověk na chatu mi doporučil záležitost řešit přes e-mail ([email protected]), odkud se mi však už nikdo neozval... Jde "jen" o zhruba 80 Kč, takže se nezblázním, víc mi vadí ta ne-komunikace a příště už v tomto obchodě nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11. listopadu jsem udělala objednávku, která přišla potvrzena. Do dnešního dne 22. 11. nic nepřišlo. Telefon nikdo nebere a na e-mail nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nepřišlo a nemám žádné informace proč.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment
    • Dlouhá doba expedování balíku

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, Alice,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, bohužel byla u Vaší zásilky opravdu delší doba dodání, nicméně Vaši objednávku jsme přijali v sobotu a hned v pondělí byla připravena a v úterý předána přepravci a následně delší dobu doručována. Tento problém nastává vždy na konci roku v předvánočním období a to u všech přepravců. Naší snahou je expedovat zboží co nejrychleji, aby bylo u zákazníků co možná nejdříve. Moc nás to mrzí, ale pevně doufáme, že budete spokojená se zbožím, které jste si vybrala a nakoupila.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nekomunikovatelnost

    Objednala jsem si u této společnosti zboží ale po zaplacení částky za zboží přestal se mnou portál komunikovat .Dost často si objednávám zboží přes internet a pokaždé po zaplacení mi přišla zpětná vazba že zboží bylo uhrazeno a bude expedováno tady bohužel nic až když jsem sama toto urgovala na portálu tak až potom se začalo něco dít.Proto si myslím že to není profesionální přístup a proto bych tuhle společnost nikomu nedoporučila

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Miroslavo,
    Vaši objednávku jsme přijali 6.11. a 8.11. již byla u přepravní společnosti Zásilkovna k přepravě na výdejní místo a 11.11. na sv. Martina jste si ji vyzvedla ;) S každým zákazníkem komunikujeme, jak jen je to maximálně možné a řešíme s každým jeho přání, pochvaly i stížnosti. Velice nás to mrzí, že jste nebyla s mírou informovanosti spokojená. Odesíláme potvrzení objednávky, informování na expedici a následně informaci s číslem zásilky :)
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompletní dodání zboží a nikdo nereaguje na zprávy.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Nikolo,
    děkujeme Vám za Váš komentář, určitě se nemusíte obávat, že bychom Váš požadavek nevyřešili. O skutečnosti, že Vám v objednávce chybělo zboží jste nás informovala včera odpoledne a zatím Váš požadavek nebyl vyřešen z důvodu, že jsou řešeny požadavky zákazníků, kteří napsali před Vámi. Věřím, že dnes bude vyřešen i Váš požadavek k Vaší spokojenosti. Velice nás mrzí, že jsme Vám dodali nekompletní objednávku, což musela být chyba kolegů na skladě a mohu Vás ujistit, že se to stává jen velmi málo. Velice nás to mrzí a moc se za toto nedopatření omlouváme. Naše Drogerie komunikuje a řeší všechny požadavky zákazníků a zatím jsem se nesetkal s jediným případem, kdy bychom se zákazníkem jeho žádosti, přání i stížnosti neřešili ;)

    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo ani dva týdny po objednávce. Přestože je nejspíš problém s dopravcem, měl by tuto záležitost řešit dodavatel.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás vzniklá situace mrzí, Vaši zásilu jsme expedovali ihned po obdržení objednávky z Vaší strany a to ve dvou balících vzhledem k její váze. Následně se bohužel balík u přepravce v Praze zaseknul a přepravce nebyl schopen i po našich dvou urgencích situaci vyřešit. Jedná se ovšem o ojedinělý případ nicméně je to velmi nepříjemná situace. V případě Vaše zájmu Vám můžeme nabídnout dovoz Vaší objednávky ZDARMA naším vlastním kurýrem, který rozváží Prahu 5 a 6. Ve Vašem případě by udělal výjimku a dovezl by Vám zboží na Prahu 4.

    Velice se omlouváme za tuto situaci a věříme, že se co nejrychleji vyřeší.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit v pátek, ale nikdo se neozval. 2x jsem volala na přepravní společnost a bylo mi sděleno, že se mu možná zásilka nevešla na auto. Když jsem poprosila slečnu , aby mi to zjistila, tak sice slíbila, ale už nevolala. Nemohu čekat doma zbytečně celé dny. Asi byste si měli zajistit jiného přepravce.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám přepravce nedoručil zásilku v den, kdy měl. V nabídce máme několik přepravních možností (více přepravců) bohužel se ojediněle může stát, že nějaký řidič není 100% spolehlivý. Veškeré stížnosti na přepravu se snažíme ihned řešit s dispečinkem konkrétní přepravní služby a vyjít tam maximálně vstříct zákazníkovi. Z našich zkušeností však víme, že se problém najde u jakéhokoliv přepravce. S námi nabízenými přepravci máme zatím velmi dobrou zkušenost i když se občas objeví takovéto nedopatření a většinou se již podruhé neopakuje, jelikož dispečink přepravce se snaží vždy tyto problémy vyřešit k maximální spokojenosti zákazníků.
    Velice nás mrzí, že jste byla nespokojená s přepravou a věříme, že se to již v budoucnu nebude opakovat.

    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    Do dnešního dne jsem zboží neobdržel !!!!

    Horák

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme po jejím přijetí ihned expedovali, zásilka nebyla na pobočce Zásilkovny vyzvednuta a byla vrácena zpět na náš sklad. Kolegyně následně po přijetí vráceného balíčku telefonovala na Vaše číslo a domluvila se s Vámi na dalším postupu. Velmice nás mrzí, že jste nebyl spokojen, ale musím konstatovat, že jsme udělali vše co bylo v našich možnostech, abychom Vám zásilku doručili :)
    S pozdravem Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • některé zboží mi bylo doručeno rozbité, některé oblemcané od vyteklých obsahů a zatím nemám ani slušný návrh na řešení :-(

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, bohužel se občas stane, že je balíček poškozený. Dle informace ze zákaznického centra jste přijala náhradu za poškozené zboží vč. bonusu pro Váš další nákup :) Situace, kdy je balíček poškozen při přepravě je velmi nepříjemná pro zákazníka a my si to dobře uvědomujeme. V případě poškození zásilky je tedy nutné provést fotodokumentaci a poslat nám ji na email [email protected] spolu s číslem objednávky a následně je reklamace ve většině případů vyřízena do dvou pracovních dní :)
    Věříme, že při příštím nákupu dorazí Váš balíček již bez poškození.

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace, proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, Ivo,
    velice nás mrzí, pokud se Vám zdálo, že jsme s Vámi špatně komunikovali. Náš standard je ovšem okamžitá reakce na online chatu v pracovních hodnách, na telefonu nebo přes email. V 90% všech případů vyřešíme všechny zákaznické dotazy a požadavky v ten samý den. Velice nás to mrzí, že nejste spokojená a budeme se ze všech sil snažit, abychom Vás v budoucnu překvapili ještě kvalitnější službou.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémní doba dodání

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás mrzí dlouhá doba dodání, která byla především na straně přepravce. Bohužel se občas stane, že se balíček někam zatoulá. V těchto případech je nejlepší se ihned obrátit na naše zákaznické centrum, které prověří stav zásilky. Pokud se zásilka někde zasekla u přepravce, tak ji odešleme na naše náklady ihned znovu a s přepravcem řešíme interně reklamaci. Tento způsob se nám velmi osvědčil a balíček zákazníkům dorazí do druhého dne :) Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená a věříme, že se to již nebude opakovat a překvapíme Vás vyšší kvalitou služeb v budoucnu :)
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednávce mne nikdo nekontaktoval, doteď nevím, že by bylo připraveno k odběru. Žádný email, telefonát, prostě nic. Asi jim má objednávka spadla pod stůl:)

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme připavili ihned po jejím obdržení k osobnímu odběru, pokud Vám nedorazil email, tak nás to velmice mrzí. Máte však možnost si ověřit stav připravení zásilky v reálném čase přes náš online chat a to do pár minutek od položení dotazu na zákaznické centrum :) Vaše zásilka byla následně po komunikaci s Vámi připravena dalších 10 dní a z důvodu nevyzvednutí následně zrušena. Velice nás to mrzí a věříme, že Vás příště překvapíme vyšší kvalitou služby :)

    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.5.som spravila objednavku a aj zaplatila,avsak tovar mi nebol do dnesneho dna doruceny,niekolko krat som ziadala o info,ale nejako nekomunikuju.
    som sklamana....