Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • 1.6 mi měl přijít balik 11:47 najednou mi přijde esm že 2.6 popravej bali a zase dnes že aš 3.6 od 8:00do 18 :00 mam čekat jeto aš smíchu přitom skurirem jsem se nedomluvyla aby mi odložil o dva dny balik jsem velice nespokojena a vaham jestli to nemám zrušit jelikoš váš kuryr mi dod nešniho dne nic nedoručil???!!!!
    • 00000
    • Vevšem nanic
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Již 2x mi přišlo zboží otevřené
    • Na mou poslední reklamaci nikdo nereagoval.

    Čekám na vyřízení mé reklamace na poslední zásilku. Víčko u sklenice s párkami promáčklé, tekutina vytékala a tudíš párky nepoživatelné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zásilka dorazila ve špatném stavu. Bělící prášek rozsypaný po celém balíku, znehodnocený lapač ovocných mušek, který byl celý obalený práškem. ( otevřený obal ). Obaly ostatních výrobků rovněž, zbytek prášku po vyndání a očištění na dně krabice. Mám pořízenou fotodokumentaci. Je mě to líto, toto je první zásilka, která dorazila s těmito problémy. Nevím, zda vinou obchodu nebo dopravce. Předcházející zásilky byly vždy doručeny v pořádku. Tato byla zřejmě i moje poslední.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    tento obchod nedoporučuji zboží se někde ztratilo na urgence hází vinu jeden na druhého velké zklamání

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Čebanová, Vaši objednávku jsme po přijetí ihned vyřídili a předali vybranému přepravci DPD, zásilka však zůstala na rozvozovém depu z důvodu přetížení kapacity rozvozového kurýra, tímto vznikl bohužel časový deficit v doručování. Kolegyně, kterou jste kontaktovala na zákaznické lince ihned kontaktovala dispečink přepravce DPD a ten zásilku pak označil jako urgentní k rozvodu a byla Vám přivezena na Vámi udanou adresu.
    Velice děkujeme za Váš nákup a věříme, že se toto zpoždění již nebude ze strany přepravce opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Místo rukavic se skrabkou dorazila jen škrabka, v objednáno 4x a 4x nauctovano, ale 4x bez rukavice, takže za cenu rukavice se škrabkouna led u auta jen obyč škrabka, ihned nahlašeno, nikdo semnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Farská,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení a velice nás mrzí, že Vám kolegové na skladě dali omylem jiný produkt. Jedná se o pochybení některého z pracovníků skladu a zajisté Vám bude toto zboží kompenzováno. Vaši reklamaci jsme obdrželi 23.12.2020 a ihned první pracovní den po svátcích se jí začali kolegové na zákaznické lince věnovat.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání, opakovaně
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Psala jsem obchodu mail, že mi nebyl v balíčku doručen jeden výrobek a nedostala jsem žádnou dopověď.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Do nedávna jsem byla opravdu spokojena, jak s kvalitou dopravy, tak s produkty, tak s komunikací. To se však změnilo a já hledám jinou alternativu.
    • Velmi dlouhá čekací doba na IHNED zaplacené zboží. Velmi špatná komunikace obchodu.

    Bohužel, výrazné zhoršení obchodníka.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, velice nás mrzí, pokud jste nebyla spokojena s rychlostí, Vaši zásilku jsme odeslali 4 dny od jejího uhrazení, což je opravdu delší doba nežli je u nás normálně běžné. Bohužel i z důvodů opatření proti šíření koronaviru jsou kolegové na skladě rozděleni do několika směn, což výrazně zdržuje vyřizování objednávek. Nyní jsme pracovní síly na skladě posílili a věříme, že se toto zdržení již nebude opakovat.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balení zboží se zhoršilo, došlo k znehodnocení jedné zásilky. Dvakrát jsem posílala reklamaci, bez odezvy.

    Zboží nedostatečně zabaleno. Obsah kapučína byl vysypán v krabici po ostatním zboží. Dvakrát jsem posílala reklamaci. Obchod vůbec nereaguje.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši recenzi a moc nás mrzí, že se jedno zboží v balíku při přepravě poškodilo. Hovořil jsem s kolegy ze zákaznické linky a ti mi sdělili, že s Vámi v pátek hovořili ohledně poškozeného produktu a nabídli Vám možnost takzvané výměnné zásilky, takže zboží bylo odesláno znovu a kurýr si vzal poškozený balík zpět. Výměnná zásilka dorazila do 5 pracovních dní od zpracování naší zákaznickou linkou a kolegové s Vámi následně ještě telefonicky hovořili, aby se přesvědčili, že zboží došlo v pořádku. Velice se omlouváme za tuto komplikaci nicméně vše bylo zpracováno dle našich manuálů a tak rychle, jak jen to šlo. Bohužel výměnné zásilky jsou oproti běžným balíkům trochu pomalejší. Nyní věříme, že je vše v naprostém pořádku :)
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 9 dní po zaplacení zálohové faktury zboží nemám

    Vyřizování objednávky je dlouhé

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám zboží i po 9 dnech nedorazilo. Prověřili jsme objednávku a muselo dojít k nějakému problému při přepravě, jelikož máme Vaši zásilku evidovanou jako odeslanou a předanou přepravci k doručení. Kontaktoval jsem zákaznickou linku, aby prověřila u přepravce stav Vaší zásilky a následně Vás informovala. Běžná doručovací lhůta je kolem 2-3 dní od objednání.
    Věříme, že nyní bude již vše v pořádku.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    Před 11 dny, 13.3. . jsem objednala zboží a zaplatili jsme ho přes banku. Dodnes nám však balík nedošel. Doprava Intime zřejmě není spolehlivá. V kolonce historie balíku bylo kromě jiného uvedeno, že jsme zboží 23.3.údajně odmítli převzít, ačkoliv bydlíme na konci malé vesnice a celý ten den jsme čekali u telefonu, i dny předtím, jsme pořád doma...Když jsme se dnes dovolali na depo intime, bylo nám řečeno, že se balík poškodil a že to vyřeší. Doufám, že zboží ještě někdy přijde a hlavně, že mi někdo z Drogerie zde odpoví a pošlou nám nový balík, protože ty věci nutně potřebujeme. Dnes je 24.3.2020.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Dle našich záznamů byl první balík při přepravě poškozen, jakmile dorazil poškozený balík na náš sklad, kontaktovala Vás zákaznická podpora a nabídla Vám zaslání balíku nového, který byl doručen. Velice se za tuto komplikaci omlouváme, bohužel v daném období bylo i u přepravců velké množství zásilek a tak se mohlo stát, že se nějaké poškodí. Věřím, že příště bude Vaše objednávka i přeprava v naprostém pořádku. S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednávala jsem již poněkolikáté a dosud žádný problém
    • bohužel tentokrát nebyl doručen jeden dezinfekční gel, v balení jednorázových rukavic chyběl jeden pár (krabice s rukavicemi nebyla pořádně uzavřená, ale balík jako takový dorazil nepoškozený), reklamovala jsem hned po doručení 17.3., stále čekám na jakékoli vyjádření obchodu

    několik předchozích objednávek ok, ale očekávala bych alespoň nějaké vyjádření k reklamaci...chápu, jaká je doba, ale týden už je docela dlouhá doba....

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Moniko,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Vaši reklamaci evidujeme a bude vyřízena. Dle rozhodnutí vedení společnosti směřujeme nyní veškeré lidské zdroje a síly na expedici ochranných pomůcek, rukavic a dezinfekcí na jednotlivé zákazníky a proto není možné nyní řešit stížnosti. V tomto stavu je za každou cenu nutné odeslat co nejvíce ochranných pomůcek a dezinfekcí jednotlivým zákazníkům, aby se mohli chránit před virem. Velice nás mrzí, že Vám v originálním balení 100ks rukavic chyběl jeden pár, domníváme se, že se musela stát chyba u výrobce a rádi Vám tuto ztrátu nahradíme, chybějící kus dezinfekčního gelu Vám také nahradíme a velice se omlouváme. Děkujeme za pochopení. Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ackoli jsem je 2x zadala v dobe omezeni pohybu, aby mi zakázku odeslali, postovne doplatim, neobtezovali se odpovedet, natoz zbozi odeslat
    • nezvedali telefon, a nyni chteji hodnoceni ? ceho ?? neschopnosti.

    nenakupovat, nespolehliví, vysoke ceny

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    pokoušeli jsme se Vás několikrát kontaktovat na telefonu, poslali jsme Vám email i SMS a bohužel jsme nedostali odpověď. Z důvodu nemožnosti vydávat zboží osobně ve skladu jsme Vám nabídli možnost náhradní. Velice nás mrzí, že jste nespokojená a nedomníváme se, že je Vaše hodnocení adekvátní.
    Naší snahou je odeslat maximální možný počet zásilek s dezinfekčními a ochrannými prostředky na jednotlivé zákazníky, aby se mohli před virem chránit.
    Děkujeme Vám za pochopení Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží dost předraženo, kolegyně tentýž přípravek sehnala za poloviční Zboží dost předraženo, kolegyně tentýž přípravek sehnala za poloviční cenu.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, produkty prodáváme tak, jak je v současné době nakupujeme. Rozhodnutí vedení společnosti je takové, že je lepší nakoupit nedostatkové zboží na náš sklad i za cenu běžně neobvyklou a uspokojit tak poptávku zákazníků. Osobně se nedomnívám, že byste v současné době v běžné drogerii sehnala jakoukoliv dezinfekci na ruce za cenu nižší nežli 99Kč.

    Děkujeme za Vaši recenzi a jsme s pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • fakturu posílají až po 14 dnech:-( i když platbu chtějí hned.:-)

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    zasílání faktury byla procesní záležitost, nyní odesíláme fakturu do 30 minut od fyzického doručení zásilky. Věříme, že to pro Vás bude pohodlnější.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace

    Objednané zboží mi bylo stornováno obchodem. Údajný důvod - pandemie. Asi proto jsem si toto konkrétní zboží objednal. Taky v době pandemie chodím do práce.......

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, Vaše objednávka nebyla zrušena z důvodu pandemie, jak uvádíte, ale z důvodu, že nebyla uhrazena. Vaše objednávka byla vytvořena na osobní odběr v centrálním skladu. Z důvodu pandemie nebylo v dané období možné přijímat platby v hotovosti a tak jsme zákazníky informovali, že je nutné objednávku uhradit předem a následně bude vydána před skladem bez nutnosti vstupovat do provozovny. Jelikož Vaše objednávka na dezinfekční prostředky uhrazena po dobu 10 dní, tak byla stornována a dezinfekce byly nabídnuty jiným zákazníkům. Velice se Vám omlouváme a věříme, že příště budete spokojen.
    S pozdravem Vaše Drogerie ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z velkoobchodu se stal rázem vlivem nákazy klasicky e-shop , kde jako registovany OSVČ se rázem nedostanete do sekce svých objednávek. Chat pouze automatická odpověď bez reakce. Na objednávku, která byla vyrizena a připravena k odeslání čekám již 11 dnů, ještě než začala nákaza Gradovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • termín dodání se dozvíte až po objednání
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Byla nám doručena omylem jiná zakázka, což bychom i pochopili , ale to , že nikdo nezvedá telefon a ani nikdo neodpovídá na emaily bohužel pochopit nelze.