Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Krém byl vyteklý
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zboží přišlo rozbité, okamžitě jsem psala e-mailem reklamaci, nikdo nereaguje
-
Nedoporučuje obchod
- Místo objednaného CIF ULTRAFAST KOUPELNA poslali CIF NA VODNÍ KÁMEN
- Pokud nemají na skladě objednané zboží, pošlou vám podobné bez vašeho souhlasu. Vaše náklady za vrácení neobjednaného zboží nenahradí.
Při reklamaci obchodník tvrdil, že poslal to, co jsem si objednal, jen se to jinak jmenuje. Nakonec sice přistoupil na to, že mohu zásilku vrátit, ale že nezaplatí náklady, které s vrácením budu mít. Zaplatil jsem tedy poštovné 72 Kč za vrácení zboží, které jsem neobjednal. Vše mohu doložit e-mailovou korespondencí.Původní částku za zboží a doručené ale vrátil.
-
Nedoporučuje obchod
- žiadna
- anti-zákaznícky prístup
- nekalé obchodné praktiky
Pri odstúpení od zmluvy začnú presviedčať človeka o nezmysloch, pričom ho na začiatku zámerne uvedú do omylu
Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den pane Cigánku,
děkuji za Váš sdílený názor, který je naprosto nesmyslný a lživý. Odeslal jsem Vám objednané zboží, konkrétně pak Gillette mach3 náhradní hlavice 4ks. Vy jste zboží nepřevzal a poslal jste mi zpět, o čemž jste mě telefonicky informoval. Nic jsem nenamítal, protože na ta máte nejen právo, ale nemám s tím žádný problém.
Po obdržení zpětné zásilky jsem se Vás během tří dnů pokoušel kontaktovat, ale úmyslně jste měl v objednávce uvedený telefon na vašeho známého v ČR, který mi pokaždé telefon odmítl. Zavolal jsem mu tedy z druhé čísla a Vás o tom informoval. Následně jste mi pak volal a já se Vám snažil vysvětlit, že mám skladem vícero typů balení zmíněných hlavic, ale Vy jste mě poučoval o tom, že zboží Gillette znáte lépe jak já a chtěl jste poslat zpět peníze i přesto, že jste mi mailem posílal info, že chcete poslat druhý typ balení. V tomto telefonátu jsme se dohodli, že Vám do konce tohoto týdne pošlu Vaše peníze zpět.
To se stalo a tak když jste dostal své peníze zpět, napsal jste tuto lež plnou zloby a frustrace. Svým způsobem je mi Vás velice líto, musíte být ve svém životě asi velmi neúspěšný, když se takhle chováte!
TVaňura -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo poničené.
Prodejce nereaguje už druhý den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dobré ceny
- Nevstřícná komunikace vůči zákazníkovy
Do košíku jsem vložil produkt, který nebyl skladem, přesto mi byl vyfakturován. Tento produkt mi nedorazil, řešil jsem to panem Vaňurou , který mi řekl, že nemám nárok na vrácení peněz ani na poslání jiného zboží v podobné hodnotě. Pán byl arogantní a neměl snahu problém řešit.
Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den pane Sítku,
pokud budete mít potřebu plakat na rozlitým mlékem, pak doporučuji, aby jste psal celou pravdu.
Pokud jste vložil do košíku produkt, který nebyl skladem jen proto, aby jste měl přepravu zdarma, pak jste se choval jako vypočítavý zmetek a proto jsem Vám výrobek v hodnotě 79,- Kč naúčtoval a zároveň jsem Vám neúčtoval přepravné ve výši 119,- Kč. Když jste mi pak volal, telefon jsem zvedl a nesmyslnou debatu s Vámi vedl. Nechal jsem na Vás rozhodnutí, zdali mi doplatíte přepravné a já Vám vrátím peníze za nedodané zboží. Vaše vyjádření bylo jasné, že to necháme být, protože to bylo pro Vás výhodnější.
Řešte si prosím Vaše životní nezdary někde jinde a na mém webu. Já snažím dělat poctivý obchod a o takové lidi, jako jste fakt zájem nemám.
S úctou Tomáš Vaňura -
Nedoporučuje obchod
Bohužel na první obchod zklamání, sice zboží dorazilo, ale až poté, co sem po dvou dnech opět napsala email, že, pokud nepošlou zruším objednávku, na emaily nereagovali, prostě komunikace nulová.
Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den,
velice se omlouvám, ale k okamžité reakci nedošlo z důvodu čerpání týdenní dovolené, kterou jsem na svých stránkách zobrazenou. Jinak se snažím, komunikovat naprosto standardním způsobem
Vaňura -
Nedoporučuje obchod
- Napsala jsem jim email a vůbec nereagují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Doručený dezinfekční přípravek byl po expiraci a na můj e-mail nikdo nereagoval.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
- Dostal jsem úplně jiné zboží než jsem si objednal
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednal jsem si Rodenticid BROS zrno na myši a potkany (6x20g), ale obdržel jsem BROS OBILNÉ VLOČKY NA MYŠI A POTKANY 100 G. Je to sice balení za stejnou cenu, ale při 10 kusech rozdíl obsahu dvou balení, to je 70 Kč. Obchod změnu provedl, aniž by toto avizoval nebo jinak na záměnu upozornil. Protože jsem přípravek akutně potřeboval, zakázku jsem nevrátil ani nereklamoval.
-
Nedoporučuje obchod
- ma špatneho přepravce
- nenašel jsem
-
Nedoporučuje obchod
- Ani 10 dnů po zaplacení tento obchod nekomunikuje a zboží neposílá.
- Mám pocit podvodu ze strany prodejce - přes 1´000,-Kč.
- Doporučuji s vyhnout tomuto obchodu.
- Po zkušenosti s tímto obchodem ztrácím důvěru pro nákup přes doporučení HEUREKA.
- Začínam se zabývat vyřízením reklamace přes ČOI.
-Moje doporučení: Vyhnout se nákupu u Drogerie Vaňura velkým obloukem, pokud nechcete utrpět ztráty nebo zboží potřebujete v dohledné době.
-Doporučení od HEUREKA se mi neosvědčilo, naopak.Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den pane Pušute,
Velice děkuji za Vaši objednávku. Dovolte, abych reagoval na Vaši velmi negativní recenzi, kterou jste napsal. Vaši objednávku, kterou jste zaslal 24.9. v 19 55 hodin jsem následující den, tedy 25.9. předal přepravci České Poště k doručení. Bohužel od září, kdy se v rámci provozních úspor uzavřely některé depa ČP, je s tímto přepravcem více než velký problém. Do dnešního dne mi visí většina zakázek na doručovacích depech a pokud se od Vás, jakožto zákazníků nedozvím, že zásilku stále nemáte, nemám info o tom, že něco není v pořádku. Jestli si dobře vzpomínám, tak jsem s Vámi telefonicky mluvil.
Vždy, když čtu podobné řádky, napadá mě jaký tip lidí je může psát.
Mějte příjemný den
Tomáš Vaňura -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboží přišlo
- Nedorazilo vyobrazené zboží, hledal jsem přímo vyobrazené zboží
Pravděpodobně spoléhají, že budeme rádi, že jsme něco dostali, není garance konkrétního vyobrazeného zboží.
Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den,
velice děkuji za Vaši objednávku. Rád bych se prosím zeptal, v čem spočívá Vaše nespokojenost? Dostal jste prosím jiný výrobek, než jste si objednal nebo se jednalo o jinou barevnou modifikaci? P&G velmi často mění obaly a barevné provedení. Výrobek je vždy stejný.
Předem velice děkuji za informaci
S pozdravem
Tomáš Vaňura -
Nedoporučuje obchod
Po 4 letech přecházím raději k polským dodavatelům od kterých tento shop odebírá a nasazuje si 200% marži.
Na telefon uvedený na webu ani nevolejte, nasměruje Vás k zaslání zprávy.
Silně arogantní přístup při řešení problému.
Pokud chcete ztratit nervy a mít na týden zadržené prachy po zaplacení, tak si u tohodle nesolidního obchodníčka objednejte.Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den pane Hlávko,
velice děkuji za Vaši objednávku dvou kanystrů odmašťovacích přípravků, stejně tak jako posledních Vašich 12 objednávek, které byly do dvou dnů po obdržení objednávky osobně vyřízeny.
Nechci spekulovat nad myšlenkou, proč zde uvádíte Vaše výmysly a úmyslné lži, které mě mají poškodit a odradit ostatní zákazníky od případných nákupů na mém webu, tak raději uvedu věci na prvou míru.
Italské odmašťovací přípravky v žádném případě nekupuji od polských dodavatelů ani nepodnikám v monopolních službách půjčovny šlapadel u pražského Mánesa, a tudíž v žádném případě na prodávaném zboží nemám marži 200%. Možná tak usuzujete dle svých vlastních zkušeností.
Na uvedené telefonní číslo volá denně více zákazníků, stejně jako jste to byl Vy sám, který mi volal dvakrát v jednom dni. Telefon jsem vám zvedl i přesto, že jsem byl na týdenní dovolené mimo EU a mluvil jsem s Vámi osobně.
Arogantní přístup jsem měl až po té, co jste si mě spletl s Vašimi zaměstnanci a začal na ječet, kde to žiju, že jsem Vám okamžitě nevykryl Vaši objednávku.
Za týdenní prodlevu se velice omlouvám, byla způsobena, jak jsem Vám říkal do telefonu a výše i popsal mou týdenní dovolenou.
S pozdravem
Tomáš Vaňura -
Nedoporučuje obchod
Vyřije se. Zatím nic.
Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den,
velice děkuji za Vaši objednávku a omlouvám se za týdenní prodlevu při jejím zpracovaní a odeslání, které bylo způsobenou mou dovolenou v období od 15.8.do 22.8.2023
S přáním příjemného dne
Tomáš Vaňura -
Nedoporučuje obchod
- Nevím proč po mně chcete hodnocení obchodu když mi zboží ještě nebylo doručeno.
Reakce obchodu Drogerie Vaňura
Dobrý den,
velice děkuji za Vaši objednávku a omlouvám se za týdenní prodlevu při jejím zpracovaní a odeslání, které bylo způsobenou mou dovolenou v období od 15.8.do 22.8.2023
S přáním příjemného dne
Tomáš Vaňura -
Nedoporučuje obchod
- přesto, že jsem nakupovala přes Heuréku, zavolali po 7 dnech(!), že zboží nemají
- pak jsem musela urgovat vrácení platby a na vrácení platby mají 14 dnů (!)
-
Nedoporučuje obchod
dvakrát bezproblémový nákup, potřetí po týdnu nic