Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doručený dezinfekční přípravek byl po expiraci a na můj e-mail nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem úplně jiné zboží než jsem si objednal
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem si Rodenticid BROS zrno na myši a potkany (6x20g), ale obdržel jsem BROS OBILNÉ VLOČKY NA MYŠI A POTKANY 100 G. Je to sice balení za stejnou cenu, ale při 10 kusech rozdíl obsahu dvou balení, to je 70 Kč. Obchod změnu provedl, aniž by toto avizoval nebo jinak na záměnu upozornil. Protože jsem přípravek akutně potřeboval, zakázku jsem nevrátil ani nereklamoval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ma špatneho přepravce
    • nenašel jsem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 10 dnů po zaplacení tento obchod nekomunikuje a zboží neposílá.
    • Mám pocit podvodu ze strany prodejce - přes 1´000,-Kč.
    • Doporučuji s vyhnout tomuto obchodu.
    • Po zkušenosti s tímto obchodem ztrácím důvěru pro nákup přes doporučení HEUREKA.
    • Začínam se zabývat vyřízením reklamace přes ČOI.

    -Moje doporučení: Vyhnout se nákupu u Drogerie Vaňura velkým obloukem, pokud nechcete utrpět ztráty nebo zboží potřebujete v dohledné době.
    -Doporučení od HEUREKA se mi neosvědčilo, naopak.

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den pane Pušute,
    Velice děkuji za Vaši objednávku. Dovolte, abych reagoval na Vaši velmi negativní recenzi, kterou jste napsal. Vaši objednávku, kterou jste zaslal 24.9. v 19 55 hodin jsem následující den, tedy 25.9. předal přepravci České Poště k doručení. Bohužel od září, kdy se v rámci provozních úspor uzavřely některé depa ČP, je s tímto přepravcem více než velký problém. Do dnešního dne mi visí většina zakázek na doručovacích depech a pokud se od Vás, jakožto zákazníků nedozvím, že zásilku stále nemáte, nemám info o tom, že něco není v pořádku. Jestli si dobře vzpomínám, tak jsem s Vámi telefonicky mluvil.
    Vždy, když čtu podobné řádky, napadá mě jaký tip lidí je může psát.
    Mějte příjemný den
    Tomáš Vaňura

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo
    • Nedorazilo vyobrazené zboží, hledal jsem přímo vyobrazené zboží

    Pravděpodobně spoléhají, že budeme rádi, že jsme něco dostali, není garance konkrétního vyobrazeného zboží.

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den,
    velice děkuji za Vaši objednávku. Rád bych se prosím zeptal, v čem spočívá Vaše nespokojenost? Dostal jste prosím jiný výrobek, než jste si objednal nebo se jednalo o jinou barevnou modifikaci? P&G velmi často mění obaly a barevné provedení. Výrobek je vždy stejný.
    Předem velice děkuji za informaci
    S pozdravem
    Tomáš Vaňura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 4 letech přecházím raději k polským dodavatelům od kterých tento shop odebírá a nasazuje si 200% marži.
    Na telefon uvedený na webu ani nevolejte, nasměruje Vás k zaslání zprávy.
    Silně arogantní přístup při řešení problému.
    Pokud chcete ztratit nervy a mít na týden zadržené prachy po zaplacení, tak si u tohodle nesolidního obchodníčka objednejte.

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den pane Hlávko,
    velice děkuji za Vaši objednávku dvou kanystrů odmašťovacích přípravků, stejně tak jako posledních Vašich 12 objednávek, které byly do dvou dnů po obdržení objednávky osobně vyřízeny.
    Nechci spekulovat nad myšlenkou, proč zde uvádíte Vaše výmysly a úmyslné lži, které mě mají poškodit a odradit ostatní zákazníky od případných nákupů na mém webu, tak raději uvedu věci na prvou míru.
    Italské odmašťovací přípravky v žádném případě nekupuji od polských dodavatelů ani nepodnikám v monopolních službách půjčovny šlapadel u pražského Mánesa, a tudíž v žádném případě na prodávaném zboží nemám marži 200%. Možná tak usuzujete dle svých vlastních zkušeností.
    Na uvedené telefonní číslo volá denně více zákazníků, stejně jako jste to byl Vy sám, který mi volal dvakrát v jednom dni. Telefon jsem vám zvedl i přesto, že jsem byl na týdenní dovolené mimo EU a mluvil jsem s Vámi osobně.
    Arogantní přístup jsem měl až po té, co jste si mě spletl s Vašimi zaměstnanci a začal na ječet, kde to žiju, že jsem Vám okamžitě nevykryl Vaši objednávku.
    Za týdenní prodlevu se velice omlouvám, byla způsobena, jak jsem Vám říkal do telefonu a výše i popsal mou týdenní dovolenou.
    S pozdravem
    Tomáš Vaňura

  • Vyřije se. Zatím nic.

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den,
    velice děkuji za Vaši objednávku a omlouvám se za týdenní prodlevu při jejím zpracovaní a odeslání, které bylo způsobenou mou dovolenou v období od 15.8.do 22.8.2023

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Vaňura

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím proč po mně chcete hodnocení obchodu když mi zboží ještě nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den,
    velice děkuji za Vaši objednávku a omlouvám se za týdenní prodlevu při jejím zpracovaní a odeslání, které bylo způsobenou mou dovolenou v období od 15.8.do 22.8.2023

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Vaňura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přesto, že jsem nakupovala přes Heuréku, zavolali po 7 dnech(!), že zboží nemají
    • pak jsem musela urgovat vrácení platby a na vrácení platby mají 14 dnů (!)
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dvakrát bezproblémový nákup, potřetí po týdnu nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, když chcete zaplatit kartou nejste přesměrováno na platební bránu a ani po 3 dnech mi nebyly doručeny údaje k platbě.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo doručeno ihned

    Toaletní voda po prvním střiku voní, dále už pak jí vůbec necítím.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nekompletní dodávka

    Nakupoval jsem zde poprvé a zřejmě naposledy v objednávce o 17 položkách jedna chyběla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží dorazilo 2.5 měsíce po expirací. Tento druh zboží bych mohl koupit na podzim také, ale za cenu 3 menší než se to prodává. Min. by měl by být zákazník upozorněn předem
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nakoupila jsem poprvé ,jsem spokojema.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodava 3roky stáří żiletki

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den pane Vasyle,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasilka vrácena českou poštou pro požkození - zasilka nedoručena.
    • Vaňura odmítá komunikovat. info@drogerie-vanura/ vrací e- email /
    • Nedostupné !

    Reakce obchodu Drogerie Vaňura

    Dobrý den pane Gregůrku ze Zlína.
    Jen velmi málo kdy zde reaguji na příspěvky zákazníků, ale Vaše případě udělám výjimku a uvedu na pravou míru informace, které jste popsal ve Vašem hodnocení obchodu, aby případní další zákazníci měli možnost posoudit nebo pochopit jak náš obchod funguje a jak Vy přemýšlíte.
    1) Objednávka 18ti kusů aviváží vážící jedna cca 1 kg ( to jen pro vysvětlení údivu pana Gregůrka o značné váze zásilky) byla přijata 12.12. v 17 54 hod. Druhý den, tedy 13.12. jsem zásilku odvezl na podací depo ČP na Mělníku, která balík poslala na Depo do Zlína. Ve stejný den byly panu Gregůrkovi odeslaány dva maily o řešení a vyřízení objednávky naším systémem z mailové adresy, která podle pana Gregůrka odmítá komunikovat. Když pan Gregůrek napíše mailovou adresu bez koncovky .cz. Pak se mail samozřejmě vrátí jako nedoručený.
    2)15.12. byl zákazník kontaktován mailem a telefonem ČP, který nezvedl. Po té mi pan Gregůrek minimálně 2 krát volal a pokaždé jsem s ním mluvil. Snažil jsem mu vysvětlit, že jsem zásilku odeslal stejně jako všechny ostatní žádnou informaci o poškozené zásilce od ČP nemám. Dokonce jsme mu i z aplikace přesně četl dostupné informace o pohybu a stavu balíku a nikdy nebyla zmínka o jeho poškození. Panu Gregůrkovi jsme jasně sdělil, že dokud se mi případná poškozená zásilka nevrátí, nemůžu s tím dělat. S tímto se zřejmě pan Gregůrek nehodlal ztotožnit a tak mi naposledy volal 29.12. okolo 9 hodiny ranní, aby mi vynadal, proč nefunguje mailová adresa, abych mu okamžitě vrátil peníze a že jde napsat stížnost na náš e shop ČOIce.
    Velmi razantně jsem mu odpověděl, že na to má právo a že se jeho reklamací zásilky, kterou na 99% zničily zaměstnanci ČP budu zaobírat až po vrácení zásilky zpět ke mě, do té doby se nemám k čemu vyjadřovat.
    Rozumím tomu, že drtivá většina zákazníků jsou rozumní a chápající určité systémy a pak druhá skupina lidí, kam patříte Vy, kteří...
    Pro případ, že by někoho zajímal působ Vaší komunikace, přikládám dva Vaše maily a telefonní číslo, kdyby Vám chtěl někdo zavolat a cokoliv si ověřit. Moje adresa, funkční mailová adresa a telefonní číslo je uvedené na webových stránkách, tak ať se nemusíte schovávat za anonymního zákazníka. 730 330 782
    20.12.Dobrý den.
    Zasilka NP1176602458M od Drogerie- Vaňura , stále nepřicházela, až v pátek zazvonil krátce telefon který jsem zrovna nemohl příjmout. Po příjezdu domů jsem na číslo volal. Pracovník depa Zlín mi zdělil, že zásilka je požkozena - něco z balíku teče a balík je velmi těžký. Zároveň žádal, zda budu souhlasit s tím, že bude zásilka vrácena. Dal jsem zprávu p.Vaňurovy a dnes při kontrole trasy balíku zjišťuji, že jsem mněl obdržet SMS zprávu a mail o uložení zásilky na poště Zlín. Zásilku jsem netrpělivě očekávál a žádná SMS ani e-mail mi nepřišel. Prosím o vysvětlení . Zásilka
    byla uhrazena předem- proč mi nebyl zaslán Kod pro vyzvednutí? Jsem znechucen takovým jednáním. Nikdy jsem nemněl na poště Zlín5 nejmenší problém, tak nevím co se děje? F.Gregůrek,Zlin
    17.12. Dobrý den,
    Dneska mi volali z depa pošty Zlín, že Vaš balík teče a pošlou Vám jej zpět. Je to velké zklamání,
    ale prosím, pokuste se zboží poslat co nejdříve. Děkuji F. Gregůrek , Zlín Zásilka np1176602458m
    S pozdravem Tomáš Vaňura majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    19.11. objednáno
    24.11. tel. urgence - příslíbeno, že se pokusí týž den odeslat
    27.11. z důvodu žádné reakce odeslán e-mail o STORNO objednávky a
    vrácení peněz - opět žádná reakce
    28.11. předány data o zásilce přepravní společnosti bez reakce na e-mail o
    STORNO
    30.11. doručeno
    Velice špatná zkušenost!!! :(