• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dřez byl doručen prohnutý, když jsem reklamovala na základě fotek, kde bylo zřejmé prohnutí, bylo mi napsáno, že je to v pořádku a reklamace byla zamítnuta. Telefonická komunikace nula. Dřez jsem tedy reklamovala přímo na Franke servise v Praze, kde byla hned uznána a dřez byl obratem vyměněn. Tento e-shop opravdu ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Ihned po instalaci se na digestoři objevila závada. Oznámila jsem to obchodu telefonicky i mailem. Doposud nepřišla žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Příště bych preferoval možnost si dřez osobně prohlédnout (vzorková prodejna ) by stačila jinak zboží v pořádku došlo .
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena objednaného zboží
    • Stav dodaného zboží
    • Řešení situace ze strany obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem z technických důvodů byla nucena vrátit. Dřez došel zpátky k prodejci poškozený na základě špatného zacházení pošty a ačkoliv byla možnost reklamace, prodejce reklamaci a vrácení zboží neřešil, i když se měl přesvědčit při převzetí o jeho neporušení. Nabídl osobní odběr dřezu až v den, kdy nárok na reklamaci zanikl.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží nepřišlo kompletní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo na stránkách skladem - objednáno - potvrzeno - za dva dny mail, že není skladem - že naskladní a zašlou - zatím nic - prý během tohoto týdne