Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Špatná komunikace
- Dlouhé čekání na vyřízení reklamace
- Neprofesionální přístup
Zboží dorazilo poškozené. Vyřízení reklamace bylo podmíněno vyřízením reklamace u výrobce ne u prodejce! Tedy dlouhé a nejisté. Druhá dodávka bylo ze špatného materiálu. Křehké. Druhá reklamace vůbec nevyřízena. Skoro žádná komunikace. Velice špatný přístup zákazníkovi.
-
Nedoporučuje obchod
Férovost obchodu bohužel obvykle poznáte, až když něco není v pořádku.
Dodali mi POŠKOZENÝ dřez - neodstranitelné fleky na všech plochách.
Psala sem jim a poslala fotky. Prý to lze smýt. Nešlo.
Prý mám tedy vyčkat, zeptají se výrobce. Reklamace je vždy věc nejistá, proto jsem využila 14denní zákonné doby na vrácení zboží.
Jenže obchod mi vrátil cenu sníženou o 40 % a ještě bez proplacení dopravy.
Prý jim zboží přišlo poškozené. Tvrdá nerez prý byla promáčklá.
1. Není podivné, že "se tvrdá nerez promáčkne", přičemž přepravní krabice není totálně zničená?
2. Není podivné, že se toto stane u zboží už poškozeného, tedy v podstatě neprodejného?
Prý nemohou zboží prodat jako 1. jakost - jako kdyby mně dodané zboží s viditelnými neodstranitelnými skvrnami tuto jakost splňovalo - takový dřez byste opravdu nechtěli.
Celá komunikace byla podivná: podezřele rychlé vysvětlení, že jde o mastnotu z výroby a lze údajně smýt, nátlak na nechání si zboží přes 14 dní, abych nemohla uplatnit zákonné vrácení, neustálé omílání, že jsem zboží vrátila poškozené, aniž by někdo bral v úvahu, že POŠKOZENÉ PŘIŠLO PŘEDEVŠÍM MNĚ.
Vypadá to, že tímto trikem obchod minimalizoval ztrátu za jinak neprodejné zboží. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo psáno skladem,ale asi nejdřív bude asi za tři týdny.A ani žádná informace o stavu objednávky,až jsem sám zavolal.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Nemohu se zbavit pocitu, že obchod je férový a zcelka v pořádku, nicméně můj nákup se nepovedl - zvolil jsem dle možností vyzvednutí na konkrétním depu Toptrans, protože vím, že během dne mne žádný dopravce doma nezastihne. Přesto volá řidič, že stojí před domem a kam má balíček schovat.... Takže nutná cesta na nevyhovující depo, která zdržuje... Dosud nevím, zda je chyba na straně obchodu, nebo dopravce. V pátek ve 14 hodin nebere nikdo mobil a na mail s dotazem, zda je chybu v obchodu či u dopravce nemám druhý den reakci. To je pak zbytečné dávat k dodávce cokoli zdarma.... :-(
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
- u baterie chyběla těsnící gumička, baterie protéká