Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zpracování obrazů s vadami. Protlacena hrana rámu, výstupky....

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Pokud nejste s produktem spokojena, můžete nám ho poslat na vrácení. Kolegyně ze zákaznického servisu se s Vámi spojí abychom danou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti
    Zákaznický servis Dovido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všechno by bylo v pohodě,ale nedostal jsem štětec a lepilo.

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den. V takovém případě je třeba informovat nás na naší zákaznické lince a umíme to hned řešit. Omlouváme se a chybějící produkty vám zasíláme.

    • tapeta není fialová, je černá. Už nikdy více se neobrátím na Váš obchod.
    • nechci mít v bytě černou barvu. No za vrácení tapety, také nechci platit.
    • Je mi líto, že Vám musím napsat něco, co se mně příčí. Ale ať víte. Není to fér. Zbytečně jsem vyhodila moje peníze. Přesto Vám přeji hezké dny.

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý deň,
    farby tapety korešpondujú s vyobrazením na našej internetovej stránke. Vo vašom prípade je to čierna, fialová a ružová. Ak sa Vám ale tapeta nepáči kľudne nám ju môžete poslať na vrátenie. Kolegyňa zo zákazníckeho servisu Vás bude kontaktovať, aby sme danú situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti. Pretože spokojnosť zákazníka je pre nás to najdôležitejšie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Tapeta měla vadu ( na části samolepící tapety chybělo lepidlo, na což se přišlo až po lepení - takže tam vnikla nehezká vzduchová bublina na což jsem byla upzorněna tapetářem. Snažila jsem se to s dodavatelem vyřešit, ale bohužel namísto toho, aby se k tomu postavili mi bylo řečeno, že tam žádná vada není a že mi dají slevu 100 procent na další nákup ! Tapeta mě stála 5000 Kč a nevypadá vůbec hezky. NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD S AROGANTNÍMI ZAMĚSTANCI.

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za recenziu. Problém sme sa s Vami snažili vyriešiť, avšak nie je možné riešiť reklamáciu bez fotodokumentácie vady. Navrhli sme Vám riešenie vo forme nového pásu tapety a zľavy, ako ste žiadali. S riešeniami ste bohužiaľ nesúhlasili, čo nás veľmi mrzí. Ak budete mať záujem riešenia prijať, neváhajte nás kontaktovať.
    S pozdravom.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Není to moje představa a dost drahé

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Děkujeme za recenzi. Pokud se vám nálepky na obkládačky z vaší objednávky nelíbí, klidně nám je můžete poslat zpět do 14 dnů od převzetí objednávky na vrácení a my vám platbu refundujeme :).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Služby s objednáním a přesným doručením byly výborné.
    Se samostatným zbožím to bylo horší / plátěný obraz na dřevěném rámu /.
    Napnutí nebylo dokonalé a hlavně v reklamě zdůrazňujete, že není zdraví škodlivý, ale zápach chemie prostupuje celým bytem. A to jsem ho chtěla pověsit do ložnice, ale teď se bojím.

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace. Jelikož jste si vybrali obraz ne z naší výroby ale od našeho dodavatele, nebyli jsme si vědomi, že jeho kvalita nebyla uspokojivá, v takovém případě bychom vám jej samozřejmě neposlali. Kolegyně ze zákaznického servisu s vámi situaci dořeší, věříme, že k vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení

  • nemohu ohodnotit zboží, které stále nebylo doručeno. :(

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den, mrzí nás prodlení, které nastalo na straně přepravce, dnes je vaše zásilka k doručení. Věříme, že navzdory drobné nepříjemnosti se vyplatilo na zboží počkat. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dle dopravce zaslali zásilku zpět do prodejny

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den. Dopravce nás informoval, že se Vám pokoušel zásilku dvakrát doručit, avšak neúspěšně. Proto se nám vrací balík zpět jako nepřevzaté. Kolegyně ze zákaznické linky situaci s Vámi prověří a pokud máte stále o zboží zájem, dohodne si s Vámi další postup pro doručení.
    S pozdravem,
    tým Dovido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není kvalitní

    Tapeta zakoupená v tomto obchodě vůbec nesplňuje, co v popisu slibuje. Tapeta se cca po 4 měsících začala různě boulit. Boule se tvoří a mizí a stále dokola. Zřejmě tapeta reaguje na měnící se vlhkost v bytě. Netuším, ale rozhodně se mi to doposud s žádnou tapetou nestalo. Pro upřesnění tapetu mám v chodbě. Rozhodně bych si u nich tapetu již nekoupila. Celá 4m stěna je pro zlost.

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den.
    Vzniklá situace nás samozřejmě mrzí- podnět posuneme kolegyni ze zákaznického servisu, která s vámi prověří další detaily a navrhne adekvátní řešení. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem,
    tým Dovido.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tapetu kterou jsem zde pořídila nebyla kvalitní. Dětský motiv mapa světa. S vliesovymi tapetami mam již zkušenosti a tahle se rozestoupila, takže dily na sebe nenavazují a rozhodně bych ji nepopsala jako oteru odolnou. Pro děti nevhodná

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den. Mrzí nás, že s kvalitou tapety nejste spokojená. Bude Vás kontaktovat kolegyně ze Zákaznického servisu, situaci s vámi prověří a dořeší k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem,
    tým Dovido.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Kvalita strašná je to předražené Čína vůbec nám nesedí květy v obraze nedoporučuji nakup

    Reakce obchodu Dovido.cz

    Dobrý den. Omlouváme se za opožděnou reakci. Každopádně bychom Vás chtěli do budoucna uvědomit, že pokud se zbožím nejste spokojená, máte právo ho do 14 kalendářních dnů od převzetí vrátit. Stačí se nám jen ozvat na zákaznickou linku. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    tým Dovido.cz