Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • lživé informace ohledně doručení zboží
    • nevrací peníze za nedodané zboží
    • nefunkční infolinka

    Zboží jsem si objednala 30.10. 2024. Zásilka byla rozdělena na dvě části. Jednu doručili a druhá byla avizována, že ještě dorazí. V e-shopu se ovšem automaticky označila jako doručená, což jsem zjistila až po kontrole, kdy mi přišlo, že doručení dlouho trvá. Na infolinku se bohužel nedá dovolat ani po 20 minutách čekání. Na emailovou reklamaci mi bylo sděleno, že zboží si vyžádala partnerská společnost zpět a peníze budou vráceny. Peníze mi nikdo doposud nevrátil. Na další emaily se mi Douglas zatím neozývá. Nejedná se o malé částky. Nikdy dřív jsem neměla s Douglasem takové potíže. Jsem opravdu nemile překvapena.

  • 10 %

    • O žádné momentálně nevím
    • Zákaznické centrum očividně nefunguje
    • Nulová konunikace

    Douglas už nikdy víc. Odeslali zboží, ale nic nepřišlo. Volala jsem na zákaznické centrum, tam to nikdo nikdy nevzal, emaily a messenger bez odpovědi. Naštěstí jsem napsala na gls, kde jsem se dozvěděla, že tam neuvedli tel.číslo (i když já ho do objednávky zadávala) a že když pošlu číslo, zadá to do systémy a doručí mi ho. Tak se naštěstí i stalo, děkuji paní z GLS a zároveň nedoporučuji Douglas.

  • 10 %

    • Hrozny zakaznicky servis!!!

    Refundace za vracenou objednavku cekam jiz vic nez 2 tydny. Na zakaznicke lince cekam 20 minut, kde mi reknou ze to zkontroluji, na emaily skoro neodpovidaji ale kdyz odpovidaji - tak to ze penize dostanu v nejblizsich dnech (coz je uz ted vic nez 2 tydny). Predrazdeny servis kterz za to nestroji. Radsi pujdu do Notina nebo Sephory.

  • 10 %

    • Uz nikdy víc !!
    • Uz nikdy!!!!! Neodpovídají na emaily ani nezvedají telefon!! Předražené ceny a na druhý den o polovinu levnější zboží!!

    Nedoporučuji!!!!!!

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Originální zboží
    • Není možnost objednat do Zásilkovny
    • Celkem nepřehledný e-shop

    Objednávala jsem již po několikáté a musím říct, že jsem s obchodem neměla zatím nikdy problém. Zboží odeslali do konce dne a do výdejního místa dorazilo následující den. Můžu tedy jedině doporučit. Produkty jsou sice dražší než u jiných e-shopů, ale máte jistotu, že se jedná o originální zboží. Nadále budu parfémy objednávat jedině zde.

  • 40 %

    • Občas výhodné ceny
    • Neinformují o doručení zásilky na prodejnu
    • Na email nikdo neodpovídá
    • Na info linku se nedá dovolat

    Objednala jsem si balíček s doručením na prodejnu. Poslední email přišel s informacemi o tom, že balíček budou doručovat (mělo to trvat do dvou dnů). Od té doby se nikdo neozval. Po několika dnech jsem psala email a žádala o informace. Nikdo do teď neodpověděl. Další den jsem se snažila dovolat na infolinku, tam jsem se nedovolal ani jednou z opravdu mnoha pokusů. Volala jsem tedy přímo na pobočku, tam se i přes pár zádrhelů balíček našel. To, že měl být k nákupu vzoreček zdarma a nebyl asi ani neřeším. Celkově nedoporučuji, je mnoho lepších obchodů kde si zákazníků víc váží.

  • 80 %

    • Kvalitní parfém
    • nedali vědět, že balík dorazil

    Zdravím, objednával jsem si z eshopu parfém na pobočku, a bohužel až pak si přečetl recenze. Neměl jsem z toho dobrý pocit. Objednáno v pátek 2 týdny dozadu, konkrétně Dior Fahrenheit. Ve středu následující týden stále žádná zpráva. Psal jsem tedy mail. Tady pozor: někde uvádí tuto adresu: [email protected] … na to mi nikdo neodpověděl. Další den jsem psal znovu a tentokrát sem: [email protected] … a odepsali do hodiny! Že mám zboží na prodejně a zapomneli mi to napsat, technicka vada pry. Rikam si ok, to uz trochu smrdi. Sel jsem pro parfem a nervozni jsem byl jak pri maturite… zbozi vyzvednuto a rychle domu zjistit, jak se veci maji.. nasel jsem si, jake znaky ma pravy parfem mit (potisk na krabicce, vaha vicka atd.) a vse sedelo:) Vune samotna drzi a nepochybuji, ze je pravy. Timto nerikam, ze se ostatnim nemohlo stat nic spatneho, ale ja jsem spokojeny.

  • 10 %

    • Zadržují finance z provedeného nákupu. Nebudete mít zboží ani peníze.
    • NEDOPORUČUJI !
    • Nekomunikují, nelze se s nikým spojit ani přes prodejnu

    Již přes měsíc po několika urgencích nejsou schopni vrátit finance. Připomínáte se každý den, voláte, píšete maily, avšak bez reakce a nikdo s Vámi nekomunikuje a co je nejhorší, nechtějí Vám vrátit finance za zaplacené zboží zpět. Výrazně nedoporučuji nakupovat u douglas přes e-shop!! Takové chování jsem ještě u žádného prodejce nezažil.

  • 10 %

    • objednávka šla z e-shopu na prodejnu několik dní, nebyla jsem informovaná, teď to neumí stornovat

    Objednávka nebyla na prodejně druhý den, šla z centrálního skladu několik dní. O doručení na prodejně jsem se dozvědela ve svém profilu. Zákaznícka linka reagovala několik dní, aby mi zdělila, že objednávka je na prodejně, ale neinformovali zákazníka. Požádala jsem o storno, opět čekám již 5 dní a nemám reakci. Nikdy více tuto společnost ani její e-shop nevyužiju, absurdné!

  • 10 %

    Nedoporučuji. Objednávka za dlouhou dobu není vyřízená, nelze se dovolat a na e-maily nikdo neodpovídá.
    Nakupuji zde poprvé a naposledy.

  • 70 %

    Po prvním přivonění to bylo něco úplně jiného než jsem zvyklá, hodně chemické, po nějaké době si vůně sedla a voní jak má,
    výdrž dobrá. Zakoupena Good girl - Carolina Herrera.

  • 10 %

    Nákup v Parfumerie Douglas už nikdy více!!!
    Zakoupené zboží on-line cestou jsem dle instrukcí vrátila, 20.8. jsem dostala mailem potvrzení o tom, že vratka bude provedena v následujících dnech - to si představuji v řádu dní. Dnes je 16.9. a peníze stále ani po několika urgencích nebyly připsány na můj účet. Částka prý čeká na autorizaci. Zajímalo by mě tedy, kdy v době okamžitých plateb mohu reálně očekávat vrácení mých peněz za zboží, které jsem dávno vrátila.
    Na internetu jsem po tomto zážitku zaznamenala spoustu negativních zkušeností jiných zákazníků, lituji, že jsem se na ně nepodívala před nákupem, a nyní tedy s radostí připojuji svoji. Domnívala jsem se totiž, že Douglas je renomovaná značka, ale jak vidno, na zákaznících jim vůbec nezáleží. Místo toho, aby mě kontaktoval někdo ze strany Douglas parfumerie s vysvětlením nebo omluvou, proč k této situaci došlo, musím se sama opakovaně doptávat. Neurčitá komunikace, nic neříkající informace a snaha co nejrychleji ukončit telefonní hovor se mnou ze strany pracovnice zákaznické linky Douglas parfumerie je kapitola sama pro sebe. Chyba může nastat, ale v takovém případě bych očekávala jakoukoliv proaktivní reakci. Místo toho jsem několikrát dostala neurčité informace typu: Váš požadavek jsme předali na účetní oddělení nebo já s tím nic neudělám.. apod.
    Zadržování mých peněz ze strany Parfumerie Douglas vnímám jako bezdůvodné obohacení. Na první pohled Douglas budí zdání něčeho, čím ve skutečnosti vůbec není, je to společnost, která si hraje posh parfumerii, ale je to jen naleštěná bída a zloději a lháři. Dle recenzí dalších podobně postižených zákazníků vidím, že se jedná o standardní praktiky této společnosti.

  • 10 %

    • Obohacuji se na zákaznících, tím že disponuji vašemi penězi a i 17 dní po potvrzení že vám vrátí peníze nic nepřijde.
    • Absolutně nedoporučuji, parfém přišel rozbyty. Nemám ani parfém a ani peníze
    • Stále říkají že je to na účtárne, je to už 3 týdny a stále na účtárne. Nekupujte zde, špatne jednání a hlavně nevrací peníze. Jen slibuji a nic.

    Lžou a vymlouvaji se že je vše v pořádku a není. Parfém přišel rozbytej, ten den jsem ho vrátil a už 17 pracovních dní od jejich potvrzení že uznaly reklamaci nevrátili moje peníze. Jestli mohu doporučit, nekupujte u nich nic, ať také nepřijdete o peníze.

  • 10 %

    • x
    • Vracela jsem zboží, napsali mi, že do 14 dnů se mi částka připíše na účet. Už je to více jak 14 dnů od e-mailu, ale zákaznický servis nereaguje na email!

    nedoporučuji

  • 10 %

    • rychlé dodání
    • Prodávají fake parfémy. Zakoupila jsem Chanel Coco Mademoiselle, nevydrží ani půl hodiny. Vyhozených 3 500 Kč.

    Narozdíl od jiných e-shopů nežádají o zpětnou vazbu ani recenzi na službu.

  • 100 %

    • Kvalitní kosmetika a velký výběr

    V internetovém obchodě jsem nakupovala několikrát a zboží přišlo vždy v pořádku. Poslední nákup nedopadl, vzhledem k tomu, že se zboží vyprodalo před zpracováním objednávky. U posledních kusů je to běžná věc. Peníze byly v pořádku vráceny na účet, včetně omluvného mailu. Určitě nakoupíme znovu.

  • 10 %

    • Prodávají vědomě fake parfémy
    • Velmi arogantní komunikace se zákazníkem v případě upozornění na padělek (zamítnutí reklamace kvality výrobku)

    V e-shopu mi přítel koupil vánoční dárek, ale pod stromečkem se konalo velké zklamání. Místo originálního Chanelu Madmoisele jsem dostala smradlavou červenou vodu v laciném flakónu. Na krabičce i flakónu chyběl výrobní batch code, což přítel netušil. Okamžitě jsme to řešili s podporou, upozornili jsme je na fake výrobek a chtěli jsme peníze zpět, protože přítel koupil voňavku ještě pro dceru. Z podpory se nám ozval arogantní pán, že měl za to, že prodává originály a peníze nevrátí. Bylo mu i jedno, že to nahlásíme policii, podá k tomu své vysvětlení a tím to pro něj končí. Evidentně tyto parfémy prodávají vědomě jak na běžícím pásu dle nespokojených recenzí na dosti serverech. Nedoporučuji a varuji před koupí!

  • 10 %

    • Zpočátku rychlá komunikace.
    • Posléze nekomunikují ani přes telefon ani mail. Zboží nedodáno - údajně vráceno na sklad - tato informace přišla po týdnu od platby, podle mne ho vůbec neměli. Za dalších 6 dnů vrácena platba.

    Nikdy více.

  • 10 %

    • Rychlost doručení
    • Nevrátili peníze za vracené zboží

    Jediné plus, že zboží dorazilo včas a v pořádku. Bohužel zboží jsem vrátila a jsou již v prodlení s vracením platby v zákonné lhůtě. Na infolince mi k tomu bylo pouze sděleno, že je před Vánoci. Předáno na ČOI

  • 10 %

    • Rozbité zboží přišlo extrémně rychle
    • 500 korun doslova vyhozených

    Objednala jsem svíčku Yankee Candle, přišla rozbitá, na krabici nebylo označení KŘEHKÉ. Hodně ostrých střepů, tudíž jsem nafotila zboží a obsah vyhodila. Za pár dnů po 2 upozorňovacích e-mailem mi z douglas odepsali, že pokud chci reklamovat, musím zboží poslat zpátky.
    A jelikož jsem rozbitou věc vyhodila, evidentně nemám nárok na vrácení peněz.
    OBCHOD NEDOPORUČUJI!!!! Bričová L.