Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Nelíbí se mi jejich marketingová strategie. Nalákají vás na zajímavou, avšak časově omezenou akci, zaregistrujete se, stáhnete si jejich aplikaci, abyste to měli ještě o malinko levnější:)) a najednou zjistíte, že jakousi podivnou náhodou není za onu "výhodnou" cenu momentálně k dispozici ani jeden výrobek vámi požadované značky. V tomto případě parfémy Chanel. Ale nebojte se, parfémy prý budou naskladněny, ovšem již za daleko vyšší cenu než všude jinde. Opravdu vtipné, takže díky, nikdy více;)

  • 50 %

    • Rychlé dodání
    • Obdržela jsem v pořádku objednávku, dva parfémy k vánocům, jeden pánský a jeden dámský. Bohužel, obdržela jsem pouze jedno dárkové balení, i když jsem v objednávce je uvedeno, že chci ke každému parfému dárkové balení.
    • Další výtku mám k vzorku zdarma. Obdržela jsem správně tři vzorky zdarma k nákupu, předpokládám, že by měly zákazníka motivovat k dalšímu nákupu. Obdržela jsem tři vzorky pánských vůní, z toho dva stejné. Objednávala jsem jako žena, uvítala bych tedy nějakou dámskou vůni. Tohle se jim nepovedlo a díky tomu už v Douglasu neobjednám. Dokonce mám chuť objednávku vrátit a objednat jinde. Bohužel jak tady čtu recenze, že je obtížné z nich dostat peníze, tak asi si zboží ponechám. Každopádně, byla to moje poslední objednávka u nich.
  • 100 %

    • Výhodné akce, rychlost doručení
  • 100 %

    • Ověřená kamenná parfumerie
    • Rychlé dodání
    • Vůně by mohly být na eshopu lépe popsány
    • Bez akcí vyšší ceny než v jiných tradičně eshopových parfumériích

    V pondělí ráno jsem si z parfuméie Douglas objednala dvě vůně. Tuto parfumérii mám ráda v její fyzické kamenné podobě, avšak mnou chtěné vůně byly v akci na eshopu, tak jsem toho využila. Vůbec mě nenapadlo podívat se předem na recenze, když se jedná o zavedenou značku. To jsem udělala až poté a byla zděšená. Nicméně...Douglas mě informoval o přijetí objednávky, její expedici a v úterý odpoledne byla zásilka připravená na prodejně. Žádný problém tedy nenastal, své zboží jsem dostala rychle. Snad alespoň trochu zlepším Douglasu reputaci.

  • 10 %

    • Na emaily nereagují
    • telefon nezvednou

    Objednávka byla zrušena a obchod ani nebyl schopen mi to třeba v e-mailu sdělit. Zjistil jsem to až sám po několika dnech nečinnosti e-shopu. Tvrdí ze peníze neobdrželi a ze ji drží banka, ale dostala jsem potvrzeni primo od banky ze platba byla úspěšná, Po telefonu samozřejmě neřeknou nic, protože nemají info a cekají na vyjádřeni účetní, jak dlouho to potrvá nikdo neví.
    Ted podle recenze vidím, ze nejsem jediná a určité je problém na straně e-shopu a její platební brány, ze to má nějaké IT chyby, které nedokážou vyřešit už očividné delší dobu. Banka mi potvrdila, pokud by platba neproběhla nebo byla zrušena ten den , tak peníze by se vrátily okamžitě na účet. A podpora mi napíše toto: platba je nyní u Vaší banky pouze v rezervaci.

  • 20 %

    • Nevrací peníze a nekomunikují.
    • Nevím

    Neplaťte zboží předem. I když ho řádně stornujete, peníze Vám jen tak nevrátí. Čekám již dva měsíce...

  • 10 %

    • Neexistující testery
    • vnutí vám úplně jinou věc, než požadujete

    Byla jsem si koupit tužku na obočí na prodejně v Plzni. Vzala jsem si sebou tužku, kterou používám, ale už se nevyrábí.
    Ukazuju paní prodavačce odstín a říkám, že hlavně nechci kulatou, ale plochou tužku a paní prodavačka mě nasměruje. Bohužel nejsou skoro žádné testery, takže jsem dostala odstín, který absolutně neodpovídá tomu mému a ještě ke všemu je tužka kulatá. Vrátit to samozřejmě nejde, takže jsem si koupila věc, kterou teď můžu vzít a vyhodit, protože je pro mě absolutně nepoužitelná. Už tam rozhodně nic nakupovat nebudu.

  • 20 %

    • Zboží přišlo ihned
    • Již dva měsíce nemám vrácenu částku cca 2200,- Kč ..Na emaily nereagují a telefon nezvednou ani za pul hodiny vyzvánění což stojí další peníze
    • Nenakupovat...
  • 10 %

    • Objednávka byla zrušena a obchod ani nebyl schopen mi to třeba v e-mailu sdělit. Zjistil jsem to až sám po týdnu nečinnosti e-shopu.
    • Neseriózní jednání
  • 10 %

    • dorazil iný produkt ako mal
    • neseriozny eshop

    namiesto 50 ml voňavky mi dorazila 30 ml

  • 10 %

    • Ze strany zákazníka: nejhorší přístup který jsem kdy zažila! Přepálený ceny na kamenném obchodě, nepříjemný, arogantní přístup prodavaček který vás nenechají se pomalu ani rozkoukat a hned vám začnou cpát to co potřebují prodávat, takže si nikdy nenechávejte radit! Vnutí vám pouze to co potřebují oni plnit! Žádnou “radu” nečekejte
    • Ze strany zaměstnance: Hlavně se tam nenechte zaměstnat! Nebudete mít žádný čas na osobní život, fluktuace zaměstnanců, Podvodníci, motivace za prodeje neuvidíte! Nikdo nerespektuje váš rozvoj jste pouze číslo pod kterým pracujete, peníze mizerný, motive v podobě parfému které nemůžete darovat ani prodat jak stojí ve smlouvě jsou vám úplně k ničemu, ponižování ze strany nadřízené, Multisport karta možná po roce když to vydržíte
  • 10 %

    • Neserioznost
    • Najhorsi e-shop ever!!!

    Hlavu si trieskam, ze som si pred nakupom v tomto e-shope nepozrela recenzie, no pri znamej znacke mi ani nenapadlo, ze by mohol vzniknut nejaky problem. Objednala som si tovar s vyzdvihnutim v pobocke a platbou vopred. Asi dva dni od objednavky mi prisla sprava, ze v ten den mi zasielku doruci kurier. Hovorim si, co to ma znamenat. Volam na infolinku, preco dorucuju zasielku mne a nie do predajne. Na to dostanem odpoved, ze ju kurier dorucuje do pobocky a SMS sprava je pre mna len informativna. Nasledujuci den mi pride e-mail, ze je tovar pripraveny v pobocke. Pridem na pobocku a tovar nemaju, ze mam skusit dalsi den. Pani na infolinke ma uistije, ze tovar musi byt v pobocke, lebo to vidi v systeme! Pridem na dalsi den, tovar v pobocke nemaju! Kedze nemam cas ani energiu chodit kazdy den zistovat, ci uz tovar maju, aj ked im system ukazuje, ze hej, kupujem si vyrobok priamo v predajni za o vela vyssiu cenu, ako je v e-shope, na co ma nikto vopred neupozorni!!! Objednavku som mailom stornovala a volala opat na infolinku, kde mi bolo povedane, ze peniaze mi vratia do dvoch tyzdnov od toho, ako sa im tovar vrati spat do skladu a ze teda pani z infolinky ide zistovat, kde sa tovar vobec nachadza! No tak na to by som sa pozrela. Ak mi nepridu peniaze co najskor, podavam podnet na SOI!!! Douglas uz nikdy viac. Fuj.

  • 10 %

    Horsi e-shop jsem nezazila…x krát píšete dotaz a odpovědi se nedockate,objednáte si pres dpd od nich parfem a ten vám neprijde a po dohode znovu odeslání není možné!Ochota k zákazníkům je opravdu hrozna….

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • 5x vzorek kosmetiky zdarma

    Mám jen nejlepší zkušenost. Jeden den objednáno, druhý den doručeno.

  • 10 %

    Objednala jjsem v eshopu dva vyrobky, oba skladem, po ctyrech dnech mi dosel email, ze sice jeden vyrobek je skladem porad, ale objednavku stornovali a nedodaji nic. Po kontrole na strankach byly oba vyrobky stale skladem a i kdyby nebyl jeden, tak nechapu storno cele objednavky

  • 100 %

    • Kvalitní zboží
    • Rychlé a spolehlivé vyřízení
    • Slevové dny

    S tímto e-shopem jsem neměla žádné zkušenosti. Nakupovat jsem zde začala letos, zatím třikrát, pokaždé vše proběhlo v naprostém pořádku. Objednávky byly rychle a spolehlivě vyřízeny a zásilky obratem doručeny (na dobírku). Dodáno bylo kvalitní zboží, vždy pečlivě zabalené. V zásilce byly přiloženy doklady a slevové poukazy. Komunikace obchodu se zákazníkem je dobrá. Chválím a nákup zde doporučuji.

  • 100 %

    • ok

    ok

  • 10 %

    • Meno
    • Amatéri, podvodníci...
    • Podvodníci...

    Sú to podvodníci! Hlavne sa tam baby nezamestnavajte! A ak už ste zamestnaný, tak sa nesnažte makať, hlavne pred výpoveďou... Lebo, ak splníte motivačky za predaje, kde by ste mali dostať za odmenu rôzny tovar, a aj ho objednajú na vaše meno a príde na predajňu a ste nebodaj vo výpovednej lehote, tak dostanete hovno! A začnú sa vyhovárať, na slabšie výkony, výpovednú... ...Tak načo, ste sa vôbec snažili? Logiku to vôbec nedáva! Chápete, čo už raz bolo splnené, a dohodnuté, tak to nedodržujú.. Čistý podvodníci.. Baby, radšej sa zamestnajte inde! Neprofesionálne vedenie!!!

  • 10 %

    • To by musel eshop nějakou mít... Když se eshopu vaše objednávka líbí přijde brzo když ne nepřijde a ani žádná reakce :)

    Douglas.cz absolutne nedoporučuji. Stránky hezké, vše ok, výběr ok, nicméně obchod vůbec nekomunikuje, lžive reklamy, zavádění, když mají akci tak zázračne vám přijde mail ze již není skladem přitom jde objednat i skladem vidíte zboží následující den... Takže opravdu seriózní chování :) když na chybu upozornite - bez reakce nebo odpovědi... Valentynska akce super dáte si zboží do košíku nad 3 tisíce a chcete za 2 hodky zaplatit a jeeee nelíbilo se jim ze mi to vzalo 2x slevový kód (akce valentýn + osobní kupón) i když mi to ukazovalo tak již ne... A nedá se vložit... Příště radši objednat hned jinak si to upraví jak jim vyhovuje... Myslela jsem, že jsem našla náhradu za konkurenční parfumérii kde jsem byla VIP clen ale bohužel... Pokud se jim objednávka líbí tak přijde brzy.... Ale kdo má chuť objednávat po těchto zkušenostech...

    Sariyar Stanislava

  • 10 %

    • Eshop komunikuje pres chat, tam bohuzel ale uvadi lzive informace. Zbytecne poslani a vraceni zboží, stacilo jenom psat pravdu!