Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den dnešní rozhovor s vaším zaměstnancem byl urážlivý nenechal mě vysvětlit o co mi šlo a bouchl telefonem,tak by se profik určitě neměl chovat , mám od vás už třikrát parní mop Rovus chtěla jsem ještě jeden,ale nebyl na skladě,tak jsem chtěla zrušit objednávku, toť vše vás zaměstnanec by se měl umět chovat i po telefonu děkuji a přeji hezký den

  • zboží nedorazilo ani po 2 urgencích,
    Dorazil dotazník spokojenosti, na něm se ale nevyspím.
    Firmu nedoporučuji
    Kamil

  • Dne 28.7. jsem si telefonicky objednala matraci Dormeo i Memory 8v1 v akci za 15 032,- Kč s informací, že mi matrace do 5 dnů dorazí. Matrace bohužel nedorazila. Zavolala jsem na Dormeo po 10 dnech dne 6.8. a pani mi sdělila, že se zasilka odeslala ze skladu nazpátek jako nekompletní , tudíž ani nedorazí a že mě musí objednávku udělat znovu a matrace dorazí do 5 dnů.Obchod mě ani sám neinformoval , že by matrace neměla dorazit .Dne 10.8. jsem volala znovu, jak to vypadá s objednávkou a odesláním matrace.Obchodník mi sdělil, že vidí naskladnění 14.9.2020.Asi u obchodu Dormeo je normální si objednávat v červenci matraci a obchod ji dodá až v září ,i když do telefonu říkají, že vám zboží dodají do 5 dnů.

  • Byla to asi velká chyba z mé strany že jsem uvěřil DORMEO a zaplatil jim 6.3.2020 předem za boží celkem 28 589 Kč .
    Z Dormeo mi 8.3.2020 zavolali a řekly že mají problémy s dodávkou 3ks. Matrace Air+ Comfort Velikost: 90x200 cm ale ujistili mně že po 16.3 tyto matrace budou mít skladem a vše vyřeší během týdne.
    Ve čtvrtek 19.3.2020 jsem od DORMEO dostal zprávu že mi dopravce doveze vše domu.
    Byl jsem ale nemile překvapen když mi jejich dopravce dovezl z objednaného zboží v krabici jenom část zboží za zhruba 2 500Kč:
    Nebyly dodané 3ks. Matrace Air+ Comfort Velikost: 90x200 cm ya zhruba 25 000 Kč !!
    Dopravce DPD CZ -kurýr pan Zdarsa (tel. 724015316) mi řekl že matrace nedovezl ale že je máte skladem připravené k odeslaní a že se nemáme se ničeho obávat a že je zítra přiveze dodatečně .
    V pátek 20.3.2020 když jsem zavolal kurýra pana Zdarsu (tel. 724015316) tak mi řekl že dnes matrace pro mně nemá a možná je doveze v pondělí 23.3.2020 ale ať to co včera dovezl zabalíme zpět do krabice v případě, že by byla reklamace a zboží se vracelo.
    Na moje zprávy DORMEO nereaguje.
    Tak takové zkušeností mám s DORMEO.
    Ještě nikdy se mi nestalo že by internetový obchod si dovoloval takové zacházení se zákazníkem

    • Máme stejné zkušenosti, předáváme na českou obchodní inspekci. Z Dormea se stala banda podvodníků.

  • Uvažovali jsme o koupi matrace od Dormea, ale těch negativních hodnocení není vůbec málo a nejsou to prkotiny, takže jsme si to rozmysleli. Takhle si kazit svou pověst, to je docela nepochopitelné. Dobré jméno firmy je hrozně důležité. Nechápu, proč to v Dormeu nechali zajít tak daleko. Někdy se to stát může, že není možné dodání zboží, ale tolikrát to samé. Navíc žádná komunikace a ani tady na to nikdo nereaguje. Jsem opravdu nemile překvapen.

  • Podvodníci u Dormeo, kteří vás při převzetí nechají podepsat doklad o převzetí a zcela náhodou jsou na druhé straně dokladu obchodní podmínky s tolerancí velikosti matrace 3%, NÁHODA!!! A máte o 6 cm kratší matraci. Toto není podvod, to je Dormeo. Sranda za 60.000,- Kč

  • Malý tip. Po použití níže uvedeného odkazu a po registraci dostanete odměnu ze svého nákupu.

    http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=Terri

  • pavla: ano zlepší renew přistýlka www.dormeomatraci.cz nebo www.dormeo-matrace.cz

  • zlepsi se me spani kdyz dam podlozku na prolezenou matraci?dekuji za odpoved

  • Jsou matrace "dormeo" vvodné na tvrdou podložku, nebo na rošt ? dík