Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 2 rámy, oba poškozené - jeden úplně poškrábaný, u druhého chyběl v zadu jeden "držáček". Psala jsem email s tím, že oznamuji poškození produktů, ale nevyplatí se mi reklamace, z eshopu mi poté nabídli, že si mohu buď vybrat vrácení peněz nebo že mi produkty mohou zaslat znovu bez reklamace. Vybrala jsem si opětovné zaslání produktů, ale pouze pro jeden rám ze dvou (ten poškrábaný), protože u toho druhého jsem již upadlý "držáček" vzadu přilepila. Od té doby žádná odpověď a nic neposlali. Bohužel objednávala jsem poprvé a naposledy.

    Reakce obchodu DoRámu

    Dobrý den, tato zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel nám unikla reakce na navrhované řešení. Následně jsme situaci vyřešili plnou refundací bez vrácení prodkutu. Věříme, že řešení adekvátně kompenzovalo vzniklou situaci.