-
Nedoporučuje obchod
- 15. 1. jsem objednal zboží, objednávka byla potvrzena. 19. 1. obdržel obchod moji platbu. Do 26. 1. jsem zboží neobdržel.
Od obchodu DomovníSchránky.cz jsem za 10 dní neobdržel zaplacené zboží. Provozovatel je ADSAFE, kde jsem si předtím objednal totéž, a za asi 14 dní jsem objednávku zrušil.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel nekomunikují. Přišlo mi pouze potvrzení o přijetí objednávky a dále nic. Mám osobní odběr, ale žádné info že si mohu přijít vyzvednout nepřišlo, takže ani nevím zda zboží mají.
-
Nedoporučuje obchod
- neznám žádné výhody
- zaplacené zboží nedodali, nekomunikují, obávám se, že jsou to podvodníci
děs běs
Reakce obchodu DomovníSchránky.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Opravdu nejsme podvodníci, kdybychom chtěli podvádět, tak nejsme veřejně třeba na Heuréce.
Nicméně Vám konkrétně se musím omluvit, jelikož po kontrole jsem Vám opravdu zapomněl poslat/neposlal email s informacemi jak je na tom Vaše zboží.
Prosím Vás jsou dvě varianty a to:
1, můžeme Vám vrátit platbu předem, kterou jste učinila (chápeme že již třeba nemáte chuť si od nás schránku koupit)
2, schránku Vám osobně dovezu jakmile dorazí s dárkem v podobě boxu na noviny a velkou čokoládou
Vysvětlení:
Objednávala jste dne 21.04.2014 16:00 u dodavatele jsme po přijetí a spárování platby objednali zboží dne 23.04.2014.
Zboží bylo objednáno, hned jak dorazila platba a jakmile k nám přišla paleta se zbožím Vaše schránka tam nebyla. Hned jsem zjišťoval, kde je chyba a dostal jsem od výrobce/dodavatele společnosti ROTTNER níže uvedenou odpověď:
Od: Rottner Slovensko <[email protected]>
Předmět: Re: objednávka 23.4
Datum: 28. dubna 2014 8:34:54 GMT+2
Komu: Miroslav Tesarczyk <[email protected]>
Dobry den pan Tesarczyk,
asi Vas nepotesim, no prave som dostala info z centraly, ze sa tento tovar nestihol vyskladnit pred inventurou
a preto Vam bude doruceny zial az v priebehu buduceho tyzdna.
Ide o tieto polozky: Vicenza antracit, Eleganza box, Toscana 65 EL, Keykeeper.
S pozdravom
Mit freundlichen Grüßen
Jana Kovacova
Rottner Security Slovensko s.r.o.
ul. Kollárova 12
902 01 Pezinok
Tel.: 00421/ 33 690 87 20, -1, -2
Fax: 00421/ 33 690 87 29
e-mail: [email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Celkem rozumná cena objednaného zboží.
- Objednané zboží obchodník nedodal, amatérské obchodování, hrůza.
Zboží objednáno 23.3., objednávka potvrzena. Doba dodání 3-5 dní. Po tomto termínu mi bylo po mém telefonátu sděleno, že zboží jede z Rakouska a bude ve středu t.j. 2.3.Stále nic.
Po mém telefonátu v pátek 4.3. mi bylo sděleno, že jsem byl upozorněn e-mailem o vyzvednutí zboží, které jsem si nevyzvedl a tak ho obchodník prodal jinému. Oponoval jsem, že jsem e-mail nedostal a "obchodník" mi sdělil, že mi to asi spadlo do spamového koše. Ten jsem teď na serveru prohlížel, žádná výzva mezi spamem tam nebyla. Samozřejmě jen keci obchodníka. Já za sebe mohu říci, velkým obloukem se vyhnout tomuto "obchodníkovi".
Ještě dnes jsem se obrátil na konkurenci a za dvě hodiny jsem si jel pro zboží.Reakce obchodu DomovníSchránky.cz
Vážená kliente,
děkujeme za vaše hodnocení. V první řadě, když se uvádí např. doba dodání 3 dny na Heuréce a kliknete myší na text tři dny Heuréka uvání toto:
Dostupnost zboží do 3 dnů
Do 3 dnů znamená, že obchod je schopen naskladnit toto zboží do 3 dnů a odeslat zákazníkovi.
Naskladnit zboží ! DomovniSchanky uvádí 3-5 dní tolik k době dodání.
(INFO pro uživatele: 3 pracovních dnů + počítejte dobu dodání dopravcem, když není osobní odběr)
Dále jsem Vám říkal při našem tel. rozhovoru, že jsem Vás informoval emailem aby jste si vyzvedl zboží. Následně jsem Vám i volal a nedovolal se Vám !!! Na to konto jste mi řekl, že email nedošel a já vám odpověděl, jestli ho nemáte ve spamu. Je to vždy první možnost důvodu nedoručení emailu.
Další důvod kdy klientům nepříjde email je např. překlep v email adrese ze strany klienta při nákupu. Eshop odesílá email automaticky na uvedený email klientem.
Znovu zopakuji, že jsem Vám volal aby jste si schránku na klíče vyzvedl a Vy jste mi to nezvedal na to jste mi řekl proč jsem neposlal SMS a já odpověděl, že na to nemáme systém neumíme automaticky odesílat a nemáme SMS bránu. Ještě jsem řekl, že kdybych každému datloval smsku nedělal bych nic jiného a vy jste mi řekl že Vám to přijde jako výmluvy. Nenechal jste mě domluvit položil mi telefon. To už jste tady asi opomenul napsat.
Ano řekl jsem Vám, že Váš produkt jsem prodal jinému klientovi proto že nebyl vyzvednutý a nedovolal jsem se.
Také jste věděl, že zrovna řídím, jedu do prodejny a kdyby jste mi nepoložil arogantně telefon, dozvěděl by jste se že ten den příjde další paleta zboží a můžete vaše zboží KEYTRONIC 100 mít. Nyní máme skladem !!
No a na závěr s veškerou úctou pane kdyby existovala HEUREKA také pro klienty co při hovoru položí telefon a nevyzvedávají zboží, tak tam máte také hezké hodnocení.
Děkujeme za hodnocení.
S úctou Miroslav Tesarczyk -
Nedoporučuje obchod
- Ani po deseti dnech zboží nedorazilo, přestože bylo inzerované dodání do 3 dní.
Reakce obchodu DomovníSchránky.cz
V první řadě se velice omlouváme a děkujeme za hodnocení.
Stalo se nám, že jsme udělali překlep v adrese a balík jsme evidovali jako doručený. Na základě reakce klinta jsme teprve zjistili, že je zásilka nedoručená a obratem poslali novou.
Naše pochybení bylo kompenzováno 10% slevou.
Ještě jednou děkujeme.