Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 15. 1. jsem objednal zboží, objednávka byla potvrzena. 19. 1. obdržel obchod moji platbu. Do 26. 1. jsem zboží neobdržel.

    Od obchodu DomovníSchránky.cz jsem za 10 dní neobdržel zaplacené zboží. Provozovatel je ADSAFE, kde jsem si předtím objednal totéž, a za asi 14 dní jsem objednávku zrušil.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Ne zcela odladěná webová aplikace. Při osobním odběru nelze zvolit platbu hotově.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • doporučuji
    • příjemní zaměstnanci
    • bezproblémový nákup
    • do druhého dne doručeno!
    • nejsou

    nejlepší obchod na domovní schránky a trezory který znám
    doporučuju všude

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehledný eshop
    • rychlé doručení
    • nízké ceny
    • velký výběr všeho!
    • žádné

    Konečně jsem si mohl vybrat z velkého výběru domovních schránek, tedy barvy a především provedení

    Děkuji!

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel nekomunikují. Přišlo mi pouze potvrzení o přijetí objednávky a dále nic. Mám osobní odběr, ale žádné info že si mohu přijít vyzvednout nepřišlo, takže ani nevím zda zboží mají.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přehladnost,počet možných kusů v obchodě

    doporučuji, přehlednost množství zboží včetně rozměrů a fota

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborné ceny, přehledný web, ochota.

    Jen doporučuji!

  • 50 %

    • Nevím
    • Zboží po urgencích a deseti dnech nedorazilo.

    Zboží jsem zakoupil, obratem uhradil. Nepřišlo jakékoliv potvrzení objednávky, ani informace o přijetí peněz. Po třech dnech jsem se telefonicky dotazoval, dorazila-li má platba. Bylo mi slíbeno, že mi dají vědět. Nikdo se neozval. Po osmi dnech jsem je e-mailem kontaktoval ohledně termínu doručení. Bez reakce. Znovu jsem večer volal, opět bylo slíbeno, že to prověří, a napíšou. Nic. V tuto chvíli jsem již zboží velmi nutně potřeboval a hlavně jsem i docela znejistěl. Druhý den jsem znovu napsal o potvrzení termínu. Za dvě hodiny mi přišla omluva, že zboží nedorazilo a že mi budou vráceny peníze. Po deseti dnech mám starou belu a kdybych se neozval, tak jsem asi čekal kdoví dokdy...
    Jediné, co ale musím též zmínit je to, že komunikace byla jinak velmi slušně vedena a nemohu se zbavit pocitu, že je to možná nakonec i mrzelo. Nicméně, spokojen nejsem a po deseti dnech sháním produkt jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, jednoduchost
    • o žádných nevím

    Jednoznačně doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • výborná komunikace,rychlost vyřízení objednávky
    • pestrá škála
    • rychlost rychlost rychlot
    • nevím

    určitě obchod doporučuji
    perfekti šop ;)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • kvalitní zboží za levnou cenu
    • rychlá komunikace po mailu i telefonu
    • za dva dny jsem měl zboží doma, takže super

    měli největšií výběr a jako jediný mi odpověděli na mail
    já jsem spokojen, nakoupím znovu, potřebuju toho ještě spoustu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rozumne ceny
    • Profesionální přístup i vstřícnost
    • Rychla komunikace na maily i vecer

    Spokojenost mohu jen doporučit
    E-shop je přehledný
    Barevné varianty taky
    Super

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neznám žádné výhody
    • zaplacené zboží nedodali, nekomunikují, obávám se, že jsou to podvodníci

    děs běs

    Reakce obchodu DomovníSchránky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Opravdu nejsme podvodníci, kdybychom chtěli podvádět, tak nejsme veřejně třeba na Heuréce.

    Nicméně Vám konkrétně se musím omluvit, jelikož po kontrole jsem Vám opravdu zapomněl poslat/neposlal email s informacemi jak je na tom Vaše zboží.

    Prosím Vás jsou dvě varianty a to:

    1, můžeme Vám vrátit platbu předem, kterou jste učinila (chápeme že již třeba nemáte chuť si od nás schránku koupit)

    2, schránku Vám osobně dovezu jakmile dorazí s dárkem v podobě boxu na noviny a velkou čokoládou

    Vysvětlení:

    Objednávala jste dne 21.04.2014 16:00 u dodavatele jsme po přijetí a spárování platby objednali zboží dne 23.04.2014.

    Zboží bylo objednáno, hned jak dorazila platba a jakmile k nám přišla paleta se zbožím Vaše schránka tam nebyla. Hned jsem zjišťoval, kde je chyba a dostal jsem od výrobce/dodavatele společnosti ROTTNER níže uvedenou odpověď:

    Od: Rottner Slovensko <[email protected]>
    Předmět: Re: objednávka 23.4
    Datum: 28. dubna 2014 8:34:54 GMT+2
    Komu: Miroslav Tesarczyk <[email protected]>

    Dobry den pan Tesarczyk,

    asi Vas nepotesim, no prave som dostala info z centraly, ze sa tento tovar nestihol vyskladnit pred inventurou

    a preto Vam bude doruceny zial az v priebehu buduceho tyzdna.

    Ide o tieto polozky: Vicenza antracit, Eleganza box, Toscana 65 EL, Keykeeper.

    S pozdravom
    Mit freundlichen Grüßen

    Jana Kovacova

    Rottner Security Slovensko s.r.o.
    ul. Kollárova 12
    902 01 Pezinok

    Tel.: 00421/ 33 690 87 20, -1, -2
    Fax: 00421/ 33 690 87 29
    e-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kamenná prodejna
    • velký výběr trezorů
  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Doporučuje obchod

    30 %

    • Jelikož zakázka stále nedošla, není co hodnotit.
    • Nekomunikaci.

    Objednaný předmět se mi zdál vhodný. Toto zdání mám stále, nevím však, jak všechno dopadne, proto s doporučením otálím.

    Reakce obchodu DomovníSchránky.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnoceni. V první řadě prosím když si zadáte osobní odběr na pobočce, tak Vám produkt domu nedorazí. U produktu který je skladem na pobočce očekáváme, že si jej příjdete vyzvednout.

    Stejně tak jako jste napsal na Heuréku, můžete napsat i nám. Prodejců se nemusíte bát :)

    Nicméně jsme box na noviny v hodnotě 58,- Kč dovezli pánovi domů, abychom urovnali nekomunikaci a špatné hodnocení.

    Děkujeme
    Team DomovniSchranky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celkem rozumná cena objednaného zboží.
    • Objednané zboží obchodník nedodal, amatérské obchodování, hrůza.

    Zboží objednáno 23.3., objednávka potvrzena. Doba dodání 3-5 dní. Po tomto termínu mi bylo po mém telefonátu sděleno, že zboží jede z Rakouska a bude ve středu t.j. 2.3.Stále nic.
    Po mém telefonátu v pátek 4.3. mi bylo sděleno, že jsem byl upozorněn e-mailem o vyzvednutí zboží, které jsem si nevyzvedl a tak ho obchodník prodal jinému. Oponoval jsem, že jsem e-mail nedostal a "obchodník" mi sdělil, že mi to asi spadlo do spamového koše. Ten jsem teď na serveru prohlížel, žádná výzva mezi spamem tam nebyla. Samozřejmě jen keci obchodníka. Já za sebe mohu říci, velkým obloukem se vyhnout tomuto "obchodníkovi".
    Ještě dnes jsem se obrátil na konkurenci a za dvě hodiny jsem si jel pro zboží.

    Reakce obchodu DomovníSchránky.cz

    Vážená kliente,
    děkujeme za vaše hodnocení. V první řadě, když se uvádí např. doba dodání 3 dny na Heuréce a kliknete myší na text tři dny Heuréka uvání toto:

    Dostupnost zboží do 3 dnů

    Do 3 dnů znamená, že obchod je schopen naskladnit toto zboží do 3 dnů a odeslat zákazníkovi.

    Naskladnit zboží ! DomovniSchanky uvádí 3-5 dní tolik k době dodání.
    (INFO pro uživatele: 3 pracovních dnů + počítejte dobu dodání dopravcem, když není osobní odběr)

    Dále jsem Vám říkal při našem tel. rozhovoru, že jsem Vás informoval emailem aby jste si vyzvedl zboží. Následně jsem Vám i volal a nedovolal se Vám !!! Na to konto jste mi řekl, že email nedošel a já vám odpověděl, jestli ho nemáte ve spamu. Je to vždy první možnost důvodu nedoručení emailu.

    Další důvod kdy klientům nepříjde email je např. překlep v email adrese ze strany klienta při nákupu. Eshop odesílá email automaticky na uvedený email klientem.

    Znovu zopakuji, že jsem Vám volal aby jste si schránku na klíče vyzvedl a Vy jste mi to nezvedal na to jste mi řekl proč jsem neposlal SMS a já odpověděl, že na to nemáme systém neumíme automaticky odesílat a nemáme SMS bránu. Ještě jsem řekl, že kdybych každému datloval smsku nedělal bych nic jiného a vy jste mi řekl že Vám to přijde jako výmluvy. Nenechal jste mě domluvit položil mi telefon. To už jste tady asi opomenul napsat.

    Ano řekl jsem Vám, že Váš produkt jsem prodal jinému klientovi proto že nebyl vyzvednutý a nedovolal jsem se.

    Také jste věděl, že zrovna řídím, jedu do prodejny a kdyby jste mi nepoložil arogantně telefon, dozvěděl by jste se že ten den příjde další paleta zboží a můžete vaše zboží KEYTRONIC 100 mít. Nyní máme skladem !!

    No a na závěr s veškerou úctou pane kdyby existovala HEUREKA také pro klienty co při hovoru položí telefon a nevyzvedávají zboží, tak tam máte také hezké hodnocení.

    Děkujeme za hodnocení.
    S úctou Miroslav Tesarczyk

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Profesionální přístup i vstřícnost.