Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod bude asi dobrý, ale balíkovna hrozná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Při vrácení vše platíte ze svého.

    Rychlovarná konvice nerezová - DOMO DO496WK
    Neviditelní a špatný vodoznak,při nahnutí konvice teče horká voda vypinačem na otevření konvice.
    Časopis DTEST JI VYCHVALOVAL,ALE NA TYCHLE VÁŽNÉ NEDOSTATKY NEUPOZORNIL COŽ SNIŽUJE JEHO VĚROHODNOST....

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den, vámi vrácenou konvici jsme otestovali a neshledáváme na ní žádné vámi uváděné nedostatky. Hladina vody je velmi dobře čitelná a při správném použití horká voda vytéká pouze vylévacím otvorem. Co se týká nákladů na vrácení, ty jsou hrazeny pouze v případě oprávněné reklamace a nikoliv vrácení použitého zboží. Z naší strany tedy k žádnému pochybení nedošlo, ale i přesto nás vaše negativní zkušenost s nákupem online velmi mrzí.

    DOMO - ELEKTRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paní slíbila zaslat nový kus v originálním balení. Realita: Použitý obal ze zásilkovny, použité zboží, krabice výrobku prošita velkou sponkovačkou, uvnitř trouba nahrubo přelepená lepící páskou, odřený horní povrch trouby na třech místech, chybějící dva šroubky v zadním krytu. Prodejce zatím nekomunikuje. Rozbalovaní zdokumentováno, bude ověřena pravdivost autorizace prodejny u výrobce.

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den, po přezkoumání fotografií, které jsme od vás obdrželi je vše co se týče balení v naprostém pořádku. Krabice Zásilkovny byla použita pouze jako vnější ochranný obal originálního balení, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Krabice větších mikrovlnných trub jsou standardně seponkované shora. Pokud tedy byla krabice sesponkována, bylo to tak učiněno ve výrobě a krabice tedy nikdy otevřena po cestě z výroby k vám nebyla. Lepící páska, kterou popisujete se běžně používá u výrobků k uchycení pohyblivých částí - například uchycuje kabel, dvířka a pod. Tato speciální páska je samozřejmě na výrobek lepena již ve výrobě a lze ji snadno sundat aniž by na výrobku zůstalo lepidlo. Otvory v zadní části výrobku na které upozorňujete nejsou určeny pro šrouby. Výrobek je tedy v pořádku i v tomto ohledu.

    Pokud ale došlo k poškození povrchu trouby během přepravy, nebo ve výrobě (nyní nemohu posoudit bez fyzického přezkoumání výrobku), je to jistě možné řešit výměnou na naše náklady a za tuto nepříjemnost se vám omlouváme.

    S pozdravem
    DOMO - ELEKTRO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo přesměrováno na jinou výdejnu.
    • Produkt v hodnotě 5 600,- a k tomu ještě poštovné?! To by mělo být zdarma.

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den, za toto nedorozumění se vám omlouváme, ale výše vaší objednávky nesplnila limit na poštovné zdarma díky využití slevového dárkového poukazu na 5000,- Kč. E-shop tak nemohl vyhodnotit správně podmínky pro zaslání bez poštovného. Pokud jste s tímto nesouhlasila mohla jste nás kontaktovat a mohli bychom se domluvit, ale objednávka byla obratem z vaší strany uhrazena online platební kartou, tak byla brána automaticky za správnou a takto předána naším systémem do expedice. Za komplikace s dopravcem se také omlouváme, ale přesměrování zboží bohužel nemáme možnost ovlivnit, to je plně v rukou dopravce, kterého jste si zvolila při objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo. Nefunkční, vracím

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den, vzniklá situace nás velmi mrzí. Vámi vrácené zboží jsme již přijali mezitím zpět. Vaše hodnocení respektujeme a věříme, že i s ohledem na rychlé a bezproblémové vyřešení vrácení vadného zboží se k nám ještě někdy v budoucnu vrátíte a dáte nám ještě jednu šanci. S přáním hezkého dne, DOMO-elektro.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno,dosud nedošlo.

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den,
    v době kdy jste vytvářela objednávku nebyla dostupnost zboží známa. Zboží nebylo skladem. Po vytvoření objednávky jsme vás o nedostupnosti zboží informovali ještě jednou a dostala jste od nás i informaci o termínu naskladnění, který je bohužel až téměř za měsíc. Pokud si nepřejete na zboží počkat, můžete nás kontaktovat a můžeme objednávku zrušit.

    S pozdravem
    Obchodní oddělení, DOMO - ELEKTRO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bude až v polovině května, asi
    • Jiný dodavatel těchto směsi neni

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den, za celou situaci se velmi omlouváme, ale poptávka byla tak enormní, že výrobce nestíhá potřebné zásoby vyrobit dříve než na květen/červen. Jakmile budou opět chlebové směsi skladem, budeme vás kontaktovat. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nedorazilo pořád čekám

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den, jako platbu za zboží jste zvolil platbu předem převodem na účet. Platbu jsme od vás dosud neobdrželi. Fakturu jsme vám zasílali již 17.3.2020 v 7:23 ráno. Nyní jsme vám ji odeslali tedy znovu. Pokud byste ji neobdržel, nebo si již přejete objednávku zrušit, kontaktujte nás. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemám zkušenosti s tímto obchodem ale lhůta dodání oproti jiným shopům je velmi dlouhá, objednané zboží doposud nemám

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den,
    za delší nedostupnost zboží se omlouváme, ale objednal jste zboží (náhradní díl), které nebylo v době objednání skladem, což jste i viděl v potvrzení objednávky i na e-shopu. V pátek odpoledne jsme zboží naskladnili a dnes odesíláme. Zboží skladem dodáváme nejdéle do dvou dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dnů na doručení zásilky je moc, stále jsem ještě nedostala zprávu z pošty, že si mohu balík vyzvednout.

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den,
    za komplikace se Vám velice omlouváme. Z naší strany byla objednávka vyřízena a odeslána na zvolenou poštu obratem, ale kvalitu doručování České pošty bohužel nemůžeme nijak ovlivnit. Vámi objednané zboží tedy odešleme znovu a balík budeme reklamovat u dopravce jako ztracený. Ohledně nového odeslání balíku Vás budeme ještě kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Co se týče obchodu, nemám přpomínky. Protože však nápoj připravený v tomto smoothie mixéru DOMO byl příliš hrubě namixován i přes to, že jsem vše dělal dle doporučení výrobce a připadalo mi že motor mixéru se příliš namáhá. Rozhodl jsem se tedy že nože mixéru které mi připadali tupé nabrousím. Tím že nože nože byly tupé byl na ně vynaložen při mixování příliš velký tlak než na který jsou stavěny a tím při pokusu o demontáž praskla hřídel nožů. Nové nože mi byly doručeny opět tupé. Tyto jsem nabrousil a i přes to, že jsem do stroje dal stejné suroviny jako dříve (dle návodu) tak musím konstatovat, že připravené nápoje jsou mnohem jemněji připravené, dokonce jádra jsou rozdrceny, motor se sklidnil a nože jsou stále volné a neutahují se jako dříve. Nevím jak stouto informací naložíte, doufám však že budete apelovat na výrobce aby v zájmu dobrého jména napravil nedostatky ve výrobě.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • neznám

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné,vědí moc dobře,že mají monopol na náhradní díly ke svýmu shit zboží.
    • Drzost a neochota cokoliv udělat,navíc nehorázně drahé poštovné,jen dobírka,žádná jiná možnost.

    Kdybych to nepotřeboval a měl čas na reklamaci toho jejich šuntu,tak bych od nich nic nekoupil.Ponaučení pro příští nákupy.

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den,
    pokud zde došlo k nějakému nedorozumění, tak se velmi omlouváme a pokud je potřeba něco dořešit, pak nás určitě kontaktujte a vše jistě bez problému vyřešíme k Vaší plné spokojenosti. Pokud máte přístroj v záruce, můžete nám jej zaslat a my Vaši reklamaci obratem vyřídíme.
    Cena poštovného se bohužel odvíjí od ceníků jednotlivých dopravců a na našem e-shopu můžete vybírat ze dvou dopravců a z možností platby předem i na dobírku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výhody žádné
    • žádané zboží jiný obchod bohužel nenabízí
    • dodací lhůta

    žádané zboží jiný obchod bohužel nenabízí
    dlouhá odezva
    spíše ne

    Reakce obchodu DOMO-elektro.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste objednala zboží, které není v ČR skladem a dodací lhůta je tedy až 1 týden od objednání. Datum dodání je sice vždy uveden na e-shopu i v košíku, ale bohužel se může změnit a nemusí být předem přesně známý. Zvláště v případech, kdy zboží není ani ve skladu v Evropě - v Belgii. Snadno pak může nastat další zdržení kvůli počasí na moři, či problémům ve výrobě atd. O změnách Vás samozřejmě budeme informovat.

    Za zdržení se Vám omlouváme.
    Zboží samozřejmě dodáme ihned jakmile bude v ČR skladem.