-
Nespolehlivý obchod, dorazilo poškozené zboží, zadaná reklamace ale obchod nereaguje.
-
Souhlasím
-
-
Nespolehlivý obchod, dorazilo poškozené zboží, zadaná reklamace ale obchod nereaguje.
-
Tak teď se vážně bojím, že správně objednaný produkt (byl mi zaslán jiný typ než který jsem si objednala ten já nechci) ani nedorazí jak slibují. Psali nejdříve že st-čt by jim to mělo přijít, pak psali, že v pátek by to měli poslat a mně od dopravce nic nepřišlo, že by to poslali. Takže jsem udělala velkou chybu, že jsem si recenze nepřečetla dříve.
-
Samozřejmě čističku ten podvodník neposlal! Takže jsem tu nesprávnou vrátila a již je to 14 dní a peníze na účtu nemám, předávám právníkovi! Pán je pěkně slibotechna! POKUD NECHCETE PŘIJÍT O PENÍZE JAKO JÁ A PAK TO PŘEDÁVAT PRÁVNÍKOVI, NENAKUPUJTE TADY. PŘEDÁM TENTO OBCHOD I NA ČOI A DOUFÁM, ŽE HO ZAVŘOU, AŤ MÁ PÁN PO PTÁKÁCH.
-
-
Poznámka k reakci internetového obchodu Domintex.
Dobrý den,
Váš kommentář, že Vás obviňuji neprávem, se bohužel nezakládá na pravdě. Fakta jsou taková, jaká jsou:
- objednal jsem zboží? Objednal.
- obdržel jsem zboží? Neobdržel.
- byl jsem informován o tom, kdy a zda zboží vůbec dorazí? Nebyl.
Čili na zákazníka prostě kašlete. Ono by mi vlastně ani tak nevadilo, kdybych zboží nedostal, stát se může leccos a jsme jenom lidé. Ale dobrovolně se neozvat a hrát si na mrtvého brouka, to jsou manýry, které do dobrých obchodních vztahů nepatří.
Problémy s dopravcem mě vůbec nezajímají, ani Vaše vytíženost. Mám svých problémů dost a nemíním řešit Vaše. Přesto myslím, že vozka s párem koní by byl rychlejší, než Váš dopravce. Doporučuji uvažovat o změně. -
Zboží z objednávky č 17007 z 27. dubna 2019 nám nebylo dodáno (51 dní od objednání).
Dopravce nás nekontaktoval. To, že se nám nemohl dovolat, je nepravdivá informace, která se dá za pomoci telefonního operátora dokázat. Abychom těmto hůře ověřitelným nepravdivým informacím předešli, žádáme, aby nás dopravce informoval o termínu dodání zboží mailem na mailové adrese zákazníka uvedené v objednávce.
Dodací adresa je úplná, obsahuje jméno příjemce, obec, okres a vzhledem k tomu, že objekt nemá číslo popisné, uvedli jsme v objednávce v poznámce zákazníka přesný popis cesty, GPS souřadnice objektu a webový odkaz na mapu s vyznačením objektu.
Žádáme o zaslání kontaktu na dopravce - název dopravní služby, telefon a mail. -
V roce 2018 jsem zakoupil vodárnu. V březnu 2019 jsem vodárnu reklamoval, kdy jsem se dohodl, že mi pošlou vadný díl a já si provedu opravu sám. Do dnešního dne jsem díl ani po 6 týdnech neobdržel a na můj poslední email už nikdo neodpovídá. Obchod pro špatnou komunikaci a neochotu nedoporučuji.
-
Dobrý dén vážený registrovaný užívateĺ
Čo sa týka vašej stažnosti, mohol by som tu skopírovať celú našu mailovú komunikáciu, ako sme vám poskytli vami požadovanú zľavu 2000 KČ, aj ked ste na to nemali žiaden nárok. Čo sa týka rozmerov , mali sme ich uvedené správne. Ked ste od nás obdržali peniaze, požadovali ste ďalšiu zľavu neviem z akého dôvodu, tú sme vám už odmietli vyplatit, tak ste sa rozhodli nás tu očiernit. Vaša komunikácia prebiehala asi tak, že ste sa výhrážali ak vám nepošleme ďalšie peniaze, napíšete nám negatívne recenzcie, čo sa aj stalo. Naozaj úbohé. Lutujem že sme vám vôbec poslali nejaké peniaze, a popremýšlame, či to nedáme tiež právnikovi., pretože vaša komunikácia znela ako vydieranie. Spomínali ste nečitatelný štítok na nádrži, nie passport nádrže, ten ste obdržali. Ked som vás požiadal, aby ste nám poslali fotku štítku, tak ste neboli schopní urobiť ani to aby ste to odfotili a poslali, tak za čo ste chceli dalšiu zľavu, prečo by sme vám mali veriť, že je štítok poškodený ? Mimochodom ak by bol poškodený, videli by st e to pri preberaní nádrže, kedže nebola zabalená. Tieto nádrže sa nebalia ani u dodávatelov ani u výrobcov, je to kus kovu, ktorý sa pri prevoze nepoškodi
Domintex -
Před nedávnem kolega zakoupil na Internetu u DOMINTEX (Pavol Šenkár Školská 16, 90051, Zohor, Slovenská republika ) tlakovou nádobu ( dále jen TN ). Bohužel obdržel nádobu úplně jiných rozměrů než bylo deklarováno v nabídce a jak se později také ukázalo, došla poškozená (konstatováno i RT TN - nezabalená–jen zaúčtováno) nezpůsobilá pro zákonem předepsané revize a zkoušky před uvedením do tlakového provozu. Prodejce dodnes nereaguje na podané reklamace, nereaguje ani na podnět ČOI , ani na výzvy Slovenské obchodní inspekce. Spoléhá totiž jako každý prodejce, kterému nezáleží na zákazníkovi, že k vůli částce (cca 600 Kč)se nikdo soudit nebude. Musím tentokrát p.Šenkára zklamat, protože kdyby věděl, co prodává a co musí budoucí provozovatel TN splnit, nikdy by takto neuvažoval. Kolega nehodlá po dobu životnosti nádoby platit pokuty, že nemá povinné revize, které nelze k vůli prodejci uskutečnit, což v budoucnu na pokutách může představovat min 200 000 Kč+ znal. posudek,+ neplán. stav. úpravy a jiné související výdaje. Uznáte, že za šlendriánství někoho nic platit nehodlá, že za trestní oznámení a žalobu už to stojí ( je na cestě ), zvláště když máte požehnání ČOI, SOI i znalecký posudek je pro něj příznivý. Proto už nikdy, ani žádný nákup neudělá u ASTRATEXU a na to by chtěl důrazně upozornit i další budoucí zákazníky, protože u nich spokojený zákazník je pro ně nepředstavitelný a cizí pojem, nebo už nerozumí českému jazyku ? JIŽ NIKDY VÍCE ....... !!! §§
-
Zkušenosti z tímto obchodem jsou katastrofické, absolutně nedoporučuji! Objednal jsem si dne 12. říjen 2017 čerpadlo, čerpadlo dorazilo 15.10, ale nefunkční. Reklamoval jsem mailem i reklamačním formulářem na jejich stránkách (reklamace 117). Doposud mi nikdo nekontaktoval a jejich telefony nikdo nezvedá.
-
Dobrý dén, už sme vás informovali v odpovedi na recenziu, že peniaze vám boli zaslané v zákonnej lehote, dokonca pred vypršaním 14 dňovej zákonnej lehoty. Taktiež sme poslali dobropis poštou. Nedodanie tovaru nás mrzí, produkt sme vyradili z obchodu. Na zrušenie objednávky sme reagovali tak rýchlo ako to šlo. Obnáša to určité administratívne zdržanie, máme externého účtovníka ktorý to musí najprv spracovať.
Opakujem, zákonná lehota je 14 dní na vrátenie peńazí, účtovník to riešil do týždňa, takže žiadne výhovorky ako uvádzate. Takisto boli riešení aj ďalší zákazníci, nikomu nič nedlžíme po zákonnej lehote.
Domintex -
Chci upozornit na velmi neseriozní chování obchodu Domintex.
Nelze vyloučit, že problémy s určitými dodavateli máte a proto nejste schopni dodržet slibované a garantované termíny dodání.
Ovšem, že inkasujete peníze předem za zboží, které víte, že NEMÁTE skladem, považuji za velmi neseriozní.
Ovšem vymlouvat se, že nestíháte zaslat peníze za nedoručené zboží zpět zákazníkovi (jak jste také slibovali okamžitě do 3 dnů) již asi nelze svádět na problémy jiné než na to, že klamete zákazníky za účelem se obohatit (jinak řečeno zlo..jna).
Dovedu si představit, že další výmluvy proč peníze nebyly doručeny budou s odkazem na bankovní problémy a jejich dobou pro převod peněz. I zde nevidím důvod proč toto vázne, když dnes asi nelze předpokládat, že by převod mezi dvěma bankami (FIO a CS) trval deset dní.
Bude velmi přínosné vysvětlit Vaše praktiky dalším potenciálním zákazníků či spíše věřitelům?
Pokud Vás je takto postižených více obraťte se na [email protected], kde budu tyto události shromažďovat a dále hromadně řešit.
Petr Dvořák -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.