Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zboží označené jako "skladem" nebylo skladem
- komunikace obchodu proběhla až po mé urgenci
Produkt a dodavatele jsem si vybral na portálu Heureka.cz a zvolil jsem možnost "Koupit přes Heureku" protože jsem z minulosti měl pouze kladné zkušenosti s touto variantou. Nebyla to nejlevnější nabídka, ale produkt byl označen "skladem" a kvůli termínu instalatéra jsem potřeboval dodání do pěti dnů. Po nákupu a online platbě přišel email od Heureky s potrzením, že objednávka byla předána jejich partnerovi a ... nic dalšího se nestalo. Den před termínem instalatéra jsem zavolal dodavateli abych zjistil stav dodávky- bylo mi sděleno že produkt byl právě naskladněn a chystají jeho expedici. Objednávku jsem zrušil a začal hledat kamennou prodejnu, ve které jsem podobný produkt ještě ten den koupil. Heureka mi poslala email, že peníze byly vráceny na můj účet- to se zatím nestalo, ale doufám, že s tím nebude problém.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouha dodaci lhuta
-
Nedoporučuje obchod
Před týdnem objednáno, do dnes ještě nemáme....
Reakce obchodu DOMEO.cz
Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost. Objednávka byla předána dopravci ve čtvrtek 1.8. podle informace od dopravce bude zásilka na výdejním místě dnes.
S pozdravem DOMEO -
Nedoporučuje obchod
- Špatná dohoda
Objednávka měla být vyřízena. Po telefonu nebyl problém. Sjednali jsme řemeslníka, umývátko několikrát urgovali. Bude za tři dny, zítra, za další tři dny - nekoupili jsme, našli jiný obchod a v časovém presu pro něj dojeli. Stres. Nedoporučuji nákup.
Reakce obchodu DOMEO.cz
Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou.
Objednané zboží nebylo skladem. Bohužel k průtahům s naskladněním došlo na straně výrobce, který několikrát změnil termín dodání. -
Nedoporučuje obchod
- Samotný obchod je dobrý, komunikace byla výborná, produkt je ovšem velmi nekvalitní. Nabízet takový šmejd by mělo být trestné!
- -Pravděpodobně neověřují kvalitu toho, co prodávají.
Obchod je dobrý, komunikovali výborně, ovšem nabízejí a prodávají velmi nekvalitní zboží - v našem případě zrcadlo.
Reakce obchodu DOMEO.cz
děkujeme Vám za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste zažili s naším produktem. V DOMEO klademe velký důraz na kvalitu a spokojenost našich zákazníků, a proto nás mrzí, že zrcadlo, které jste od nás zakoupili, neodpovídá Vašim očekáváním.
I když jste se rozhodli zrcadlo nevracet ani nám neposkytli fotografie poškození, velmi nám záleží na tom, abychom pochopili, v čem byl problém a co můžeme udělat pro jeho nápravu. Rádi bychom Vás proto požádali, zda byste nám mohli poskytnout více informací o tom, co se Vám na zrcadle nezdálo nebo jaké bylo poškozené. Vaše podrobnější zpětná vazba nám pomůže zlepšit kontrolu kvality a zabránit podobným situacím v budoucnu. -
Nedoporučuje obchod
- "Mají" vše skladem
- Komunikace
- Protahování objednávky
Marně jsem čekal na ihned zaplacené zboží, které bylo skladem. Po osobní výzvě k dodání zboží, mi IT odborník sdělil, že zboží skladem není. A vrací mi peníze.
Peníze nedorazili, tak jsem opětovně zjišťoval. Prý na účtárně...
Peníze nejsou, doteď.Reakce obchodu DOMEO.cz
Omlouváme se, ale objednané zboží bylo vedené jako jeden kus skladem. Bohužel již zboží na skladě nebylo k dispozici. Objednali jsme u výrobce nový kus, ale bohužel již bylo zboží vyřazené z výroby. Objednávku jsme po domluvě s Vámi zrušili. Vrácení platby probíhá do 14 dnů jak je uvedeno v obchodních podmínkách.
Mrzí nás Vaše zkušenost a doufáme, že budeme mít v budoucnu možnost Váš názor změnit bezproblémovým vyřízením další objednávky.
Tým DOMEO -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Byla nám doručena koupelnová galerka s vytrženými panty u dvířek, kde chyběly i šrouby. Obchod nekomunikuje.
Reakce obchodu DOMEO.cz
Dobrý den,
zásilka Vám byla doručena před 14 dny a informaci o poškozené zásilce jste nám zaslala včera. Reklamace je v řešení a o postupu řešení Vás budeme informovat. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod byl férový a na můj dotaz prověřil dostupnost zboží, které vypadalo, že je skladem. A dal mi vědět o jeho dostupnosti.
-
Nedoporučuje obchod
- Hodně slabá komunikace
Zboží bylo uvedeno jako skladem s doručením v úterý. Jelikož ani v úterý nebylo zboží odesláno a neobdržel jsem e-mail musel jsem sám napsat proč nebyl dodržen termín. Bez jakéhokoliv důvodu mi bylo sděleno že k odeslání dojde pravděpodobně až ve čtvrtek (tedy ani žádný přesný termín). Objednávku jsem proto neprodleně zrušil s tím že zboží zakoupím jinde a od té doby čekám na vrácení peněz které ani přes urgenci nepřišly zpět na účet.
-
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace e-shopu. Žádná informace o termínu dodání zboží, ačkoli bylo na e-shopu uvedeno skladem. Když jsem se dotázala, tak prý zboží expedují, ale nepřišel ani od nich, ani od přepravce e-mail o doručení.
-
Nedoporučuje obchod
Nepravdivé informace na e-shopu, doposud nevrácené peníze za stornované zboží.
Reakce obchodu DOMEO.cz
Dobrý den,
někdy se stane, že nám na našich stránkách zůstane nějaká starší informace, ale snažíme se stránky aktualizovat.
Peníze vracíme dle obchodních podmínek a podmínek, které jsou dané státem. Peníze vracíme.
Tým DOMEO -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo nemůžu najít ani kontakt kde zavolat
Reakce obchodu DOMEO.cz
Dobrý den,
kontakty uvádíme na našich webových stránkách, kde jste svou objednávku učinila.
Zboží nedorazilo, protože nás výrobce neinformoval, že se mezi tím sprchová vanička vyřadila z výroby.
Omluvili jsme se a domluvili jsme se o zaslání adekvátní náhrady s poskytnutím slevy.
Těšíme se na zdárné dodání vaničky :)
Krásný den
Tým DOMEO -
Nedoporučuje obchod
Dnes je 30.03.21 a na vašich stránkách máte stále mnou objednané dveře s dobou dodání do 3 dnů. Dveře ale nemáte. Člověk si objedná a pak mu napíšete, že musí počkat. Objednával jsem 16.03.21 a stále nic. Zvažuji zrušení objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
- Trošku delší dodací lhůta
- Nedostali jsme přesně to, co jsme si objednali
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nabízel zboží, které ve skutečnosti neměl skladem a ani jej nedokázal zajistit. Přestože jsme zboží zaplatili předem, zboží jsme nedostali s vysvětlením, že produkt vyřadili z nabídky a není již dostupný. Nyní řešíme vrácení zaplacené částky, snad vše proběhne hladce.
-
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena
dodáno až po 14 dnech po čtyřech urgencích. Na mail nereagoval.
-
Nedoporučuje obchod
27.9. mi bylo potvrzeno přijetí objednávky. po týdnu jsem telefonicky kontaktovala firmu s dotazem na stav realizace objednávky. paní mi slíbila, že se informuje u kolegy z obchodního a zavolá mi zpět. čekám dodnes a to už je 8.10. myslíte, že takovéto služby si zaslouží pochvalu??? ani nevím zda se objednávka vyřizuje nebo ji někdo vyhodil do odpadků.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
19.6.2020 zakoupené dvě skříňky, doručení bylo rychlé, ale dodnes nemůžeme skříňky pověsit chybí dva komponenty na zavěšení. Po několika urgencích, nedodáno. Dnes je 13.7. a situace je stejná.
Reakce obchodu DOMEO.cz
Dobrý den,
jednalo se o závěsy ke skříňce, které nebyly bohužel součástí balení. Nekompletnost balení byla samozřejmě reklamována u dodavatele. Po dodání ze strany dodavatele byly chybějící závěsy ke skříňce zaslány zákaznici, která nám potvrdila jejich převzetí dne 14. 7. 2020 dopoledne. V době zápisu komentáře k hodnocení našeho eshopu byly tedy závěsy ještě na cestě k zákaznici. Za nekompletnost balení se ještě jednou jménem dodavatele omlouváme.
Hana Paroulková
Vedoucí klientského centra
DOMEO KOUPELNY -
Nedoporučuje obchod
- Zboží za příznivé ceny.
- Mile mne překvapilo, že opožděné dodání dali vědět telefonicky.
Přestože u zboží uvádí, že je skladem, na jeho dodání jsem čekala 9 dnů a nakonec byl ještě dodaný na jiné výdej ní místo, než které jsem požadovala.
Reakce obchodu DOMEO.cz
Dobrý den,
zákaznice objednala zboží v pondělí dne 18. 5., dne 20. 5. jsme ji telefonicky informovali o dodání zboží v pátek dne 22. 5. Na naší straně došlo bohužel ke zdržení expedování zboží z našeho skladu, a to z důvodu většího množství expedovaných zásilek, o čemž jsme zákaznici v pátek dne 22. 5. telefonicky informovali. Vzhledem k víkendu, bylo zboží odesláno v nejbližším možném termínu, tj. následující pracovní den v pondělí dne 25. 5., a to opravdu omylem na jiné výdejní místo. Jednalo se o nedopatření, za které se omlouváme. Již jsme učinili příslušné kroky, aby k tomuto příště nedošlo.
Hana Paroulková
Vedoucí klientského centra
DOMEO KOUPELNY