Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Samotný obchod je dobrý, komunikace byla výborná, produkt je ovšem velmi nekvalitní. Nabízet takový šmejd by mělo být trestné!
    • -Pravděpodobně neověřují kvalitu toho, co prodávají.

    Obchod je dobrý, komunikovali výborně, ovšem nabízejí a prodávají velmi nekvalitní zboží - v našem případě zrcadlo.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste zažili s naším produktem. V DOMEO klademe velký důraz na kvalitu a spokojenost našich zákazníků, a proto nás mrzí, že zrcadlo, které jste od nás zakoupili, neodpovídá Vašim očekáváním.

    I když jste se rozhodli zrcadlo nevracet ani nám neposkytli fotografie poškození, velmi nám záleží na tom, abychom pochopili, v čem byl problém a co můžeme udělat pro jeho nápravu. Rádi bychom Vás proto požádali, zda byste nám mohli poskytnout více informací o tom, co se Vám na zrcadle nezdálo nebo jaké bylo poškozené. Vaše podrobnější zpětná vazba nám pomůže zlepšit kontrolu kvality a zabránit podobným situacím v budoucnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • "Mají" vše skladem
    • Komunikace
    • Protahování objednávky

    Marně jsem čekal na ihned zaplacené zboží, které bylo skladem. Po osobní výzvě k dodání zboží, mi IT odborník sdělil, že zboží skladem není. A vrací mi peníze.
    Peníze nedorazili, tak jsem opětovně zjišťoval. Prý na účtárně...
    Peníze nejsou, doteď.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Omlouváme se, ale objednané zboží bylo vedené jako jeden kus skladem. Bohužel již zboží na skladě nebylo k dispozici. Objednali jsme u výrobce nový kus, ale bohužel již bylo zboží vyřazené z výroby. Objednávku jsme po domluvě s Vámi zrušili. Vrácení platby probíhá do 14 dnů jak je uvedeno v obchodních podmínkách.
    Mrzí nás Vaše zkušenost a doufáme, že budeme mít v budoucnu možnost Váš názor změnit bezproblémovým vyřízením další objednávky.
    Tým DOMEO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Byla nám doručena koupelnová galerka s vytrženými panty u dvířek, kde chyběly i šrouby. Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den,
    zásilka Vám byla doručena před 14 dny a informaci o poškozené zásilce jste nám zaslala včera. Reklamace je v řešení a o postupu řešení Vás budeme informovat.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod byl férový a na můj dotaz prověřil dostupnost zboží, které vypadalo, že je skladem. A dal mi vědět o jeho dostupnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodně slabá komunikace

    Zboží bylo uvedeno jako skladem s doručením v úterý. Jelikož ani v úterý nebylo zboží odesláno a neobdržel jsem e-mail musel jsem sám napsat proč nebyl dodržen termín. Bez jakéhokoliv důvodu mi bylo sděleno že k odeslání dojde pravděpodobně až ve čtvrtek (tedy ani žádný přesný termín). Objednávku jsem proto neprodleně zrušil s tím že zboží zakoupím jinde a od té doby čekám na vrácení peněz které ani přes urgenci nepřišly zpět na účet.

    • Špatná komunikace e-shopu. Žádná informace o termínu dodání zboží, ačkoli bylo na e-shopu uvedeno skladem. Když jsem se dotázala, tak prý zboží expedují, ale nepřišel ani od nich, ani od přepravce e-mail o doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepravdivé informace na e-shopu, doposud nevrácené peníze za stornované zboží.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den,

    někdy se stane, že nám na našich stránkách zůstane nějaká starší informace, ale snažíme se stránky aktualizovat.
    Peníze vracíme dle obchodních podmínek a podmínek, které jsou dané státem. Peníze vracíme.

    Tým DOMEO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo nemůžu najít ani kontakt kde zavolat

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den,
    kontakty uvádíme na našich webových stránkách, kde jste svou objednávku učinila.
    Zboží nedorazilo, protože nás výrobce neinformoval, že se mezi tím sprchová vanička vyřadila z výroby.
    Omluvili jsme se a domluvili jsme se o zaslání adekvátní náhrady s poskytnutím slevy.
    Těšíme se na zdárné dodání vaničky :)
    Krásný den
    Tým DOMEO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes je 30.03.21 a na vašich stránkách máte stále mnou objednané dveře s dobou dodání do 3 dnů. Dveře ale nemáte. Člověk si objedná a pak mu napíšete, že musí počkat. Objednával jsem 16.03.21 a stále nic. Zvažuji zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Trošku delší dodací lhůta
    • Nedostali jsme přesně to, co jsme si objednali
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod nabízel zboží, které ve skutečnosti neměl skladem a ani jej nedokázal zajistit. Přestože jsme zboží zaplatili předem, zboží jsme nedostali s vysvětlením, že produkt vyřadili z nabídky a není již dostupný. Nyní řešíme vrácení zaplacené částky, snad vše proběhne hladce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobrá cena

    dodáno až po 14 dnech po čtyřech urgencích. Na mail nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    27.9. mi bylo potvrzeno přijetí objednávky. po týdnu jsem telefonicky kontaktovala firmu s dotazem na stav realizace objednávky. paní mi slíbila, že se informuje u kolegy z obchodního a zavolá mi zpět. čekám dodnes a to už je 8.10. myslíte, že takovéto služby si zaslouží pochvalu??? ani nevím zda se objednávka vyřizuje nebo ji někdo vyhodil do odpadků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    19.6.2020 zakoupené dvě skříňky, doručení bylo rychlé, ale dodnes nemůžeme skříňky pověsit chybí dva komponenty na zavěšení. Po několika urgencích, nedodáno. Dnes je 13.7. a situace je stejná.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den,
    jednalo se o závěsy ke skříňce, které nebyly bohužel součástí balení. Nekompletnost balení byla samozřejmě reklamována u dodavatele. Po dodání ze strany dodavatele byly chybějící závěsy ke skříňce zaslány zákaznici, která nám potvrdila jejich převzetí dne 14. 7. 2020 dopoledne. V době zápisu komentáře k hodnocení našeho eshopu byly tedy závěsy ještě na cestě k zákaznici. Za nekompletnost balení se ještě jednou jménem dodavatele omlouváme.

    Hana Paroulková
    Vedoucí klientského centra
    DOMEO KOUPELNY

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží za příznivé ceny.
    • Mile mne překvapilo, že opožděné dodání dali vědět telefonicky.

    Přestože u zboží uvádí, že je skladem, na jeho dodání jsem čekala 9 dnů a nakonec byl ještě dodaný na jiné výdej ní místo, než které jsem požadovala.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den,
    zákaznice objednala zboží v pondělí dne 18. 5., dne 20. 5. jsme ji telefonicky informovali o dodání zboží v pátek dne 22. 5. Na naší straně došlo bohužel ke zdržení expedování zboží z našeho skladu, a to z důvodu většího množství expedovaných zásilek, o čemž jsme zákaznici v pátek dne 22. 5. telefonicky informovali. Vzhledem k víkendu, bylo zboží odesláno v nejbližším možném termínu, tj. následující pracovní den v pondělí dne 25. 5., a to opravdu omylem na jiné výdejní místo. Jednalo se o nedopatření, za které se omlouváme. Již jsme učinili příslušné kroky, aby k tomuto příště nedošlo.

    Hana Paroulková
    Vedoucí klientského centra
    DOMEO KOUPELNY

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 11 dnů na dodání výrobku se mi zdá při dnešní konkurenci docela dlouho, anví c dlouho byla objednávka úplně bez odezvy z eshopu.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den, omlouváme se Vám za nepřesné info od dostupnosti zboží na stránkách a včasného kontaktování z naší strany. Na obou případech neustále pracuje (aktualizují se termín co nejčastěji, zákazník je kontaktován co nejdříve po objednání.

    Děkujeme Vám za pochopení a případnou možnost nápravy naší reputace u Vás jinou zakázkou.

    S pozdravem

    Roman Lojík
    Domeo koupelny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • většina zboží není skladem = překupník

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Vážený pane Ivane,

    objednávku jste vytvořil dne 19.11.2018 odpoledne na 3 produkty. U dvou produktů jsme měli uvedeno, že zboží není skladem. Vaše objednávka byla připravena za 3 pracovní dny, tedy 22.11.2018.

    Z čeho prosím usuzujete, že většinu zboží nemáme skladem a jsme překupníci? Jsme prodejci mnoha světoznámých značek a máme mnoho zboží skladem, ale většinou to, co se prodává denně. Vy jste si vybral 1x náhradní díl - panty k sedátku, 1x bílou ruční sprchu a 1x adpatér. Panty k sedátku jsme měli skladem, bílá ruční sprcha se opravdu neprodává každý den, ale přesto byla naskladněna 2 dny po objednání a zahradní adaptér byl naskladněn za 3 dny.

    Myslím si tedy, že Vaše recenze je neadekvátní, přesto Vám děkujeme za recenzi.

    S pozdravem

    Hana Crhonková
    DOMEO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neuznají reklamace.

    Jak jsem zjistil při rozbaleni, čtvrt objednávky byla poškozena. Keramika byla špatně zabalena. Pouze jeden sluj tenkého kartonu. A při doručeni obal nebyl poškozen vizuálně . Ale uvnitř trosky. Ten reklamace mě neuznaly. Řekly, že mušu při obdrženi balíku rozbalit a kontrolovat každí obklad z řidičem Toptransu. Nesmysl. Takže nedoporučuji.

    Reakce obchodu DOMEO.cz

    Dobrý den, tato recenze je lživá. Zboží jste od přepravce převzal bez výhrad a svým podpisem jste potvrdil, že je v pořádku. Zboží jste převzal dne 1.8.2017 a dnes 11.8.2017 jste uplatnil reklamaci. Zboží máte u sebe 10dní a nyní již nelze prokázat, kdy k poškození došlo (jedná se o mechanické poškození). Zboží je nutné ihned při převzetí zkontrolovat a případné poškození zapsat do papírů řidiči a písemně oznámit nám. V případě, že byste postupoval dle našich obchodních podmínek, reklamace by byla přepravcem uznána, ale po 10 dnech (kdy jste se zbožím manipuloval) od převzetí zboží není možné uznat reklamaci na mechanické poškození zboží. S pozdravem Crhonková DOMEO