Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Další obchod co tvrdí "skladem" a přitom je to "skladem u dodavatele" a trvá víc než týden, než to odešlou. Škoda.....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod je super ale…
    • Dostal jsem po objednávce e-mail, že dekují a zboží většinou bývá posláno do 2 pracovních dní. Je to asi více než týden a zboží ani další info nemám. Tak budu čekat, ale poslali dotazník, že děkují za nákup . Bral jsem na dobírku, tak mě to úplně netrápí.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Špatná resp. žádná komunikace

    Koupil jsem rozměrné zboží a požádal o expedici tak, aby zboží nepřišlo v den, kdy ho mám problém převzít. Ze strany prodávajícího to zůstalo bez odezvy. V onen problematický den mi volal řidič, že za dvě hodiny bude na místě vykládky. Placeno předem, takže nulová šance na správnou reakci. Pokud bych někdy cokoliv nakoupil, tak pouze na dobírku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nepřišlo kompletni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma Dotlak po tydnu nebyla schopna dodat zaplacene zbozi a na tel, hovory nereaguje.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    dle včerejší telefonické domluvy připojujeme omluvu ještě sem.

    Po prošetření jsme zjistili, že došlo k systémové chybě (označení statusu objednávky), která nešťastně ovlivnila včasné doručení Vaší objednávky.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení.

    Michal Maxera za tým DOLTAK.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání
    • Poškozené balení, nebylo dobře zabaleno

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a ocenění rychlosti dopravy. Osobně je mi líto, že se dozvídáme o vaší nespokojenosti s balením až prostřednictvím recenze.

    Kokosové rohože běžně zasíláme zabalené ve stretch fólii, jelikož při dopravě neutrpí tento produkt žádné poškození.
    https://www.doltak.cz/produkt/kokosova-rohoz-protierozni-plna-350g-m2-sire-2-m-cena-za-m2/

    Doufám tedy, že se vám kokosová rohož líbí, osobně ale nerozumím statusu "Nedoporučuje obchod".

    S pozdravem,
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přehledný web
    • Velmi špatná komunikace s obchodem, trvá vše hrozně dlouho než pošlou platební údaje. Zákazník neví, v jakém stavu je jeho objednávka.
    • Není k dispozici platební brána, tj. zákazník čeká 4 dny, než mu přijdou platební údaje do mailu.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den, paní Lucie,

    ohledně nedostupnosti sítě Vám kolegyně volala, bohužel neúspešně, proto zdržení s zálohovým listem.
    Jelikož máme zájem na vaší maximální spokojenosti s našimi službami, a také chceme minimalizovat možné komplikace, vysvětlím náš postup ohledně zálohových listů. Pokud je produkt, který si přejete objednat, momentálně nedostupný, a tedy není skladem, nezasíláme vám zálohový list. Důvodem je, že nechceme, abyste uhradili částku za produkt, který momentálně nemůžeme dodat. To by následně mohlo vést k nejasnostem ohledně termínu dodání a zbytečné administrativní práci spojené s dobropisy a navracením peněžních prostředků.

    Platební brána k dispozici je, ale nabídne se Vám pouze v případě, že jsou všechny produkty ve Vašem košíku skladem a to z důvodů uvedených výše.

    Věřím, že jsem dostatečně vysvětlil.

    Přeji pěkný den.
    Michal Maxera za tým DOLTAK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednávala před týdnem a zboží ještě nedorazilo. Včera jsem volala na vyřizování objednávek s žádostí o rychlé odeslání a pan Laroš mi řekl, že přednostně balíčky nevyřizují.
    • Čekat v dnešní době víc jak týden na balíček mi přijde dost dlouho. Zboží bylo skladem.

    Já už rozhodně v tomto obchodě nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den, paní Mirko,

    objednávku jste provedla 4.7. v 17:51, což bylo po skončení naší pracovní doby. Následující dny, tj. 5.7. a 6.7., jsme měli svátky a 7.7. byla naše firma uzavřena. Po návratu 10.7. jsme se ihned věnovali zpracování objednávek a předali vaši objednávku do skladu k balení a expedici. Vzhledem k vyššímu objemu objednávek v průběhu sezóny a vlivem svátků a prodlouženého víkendu jsme vaše zboží odeslali 12.7. a doručili 13.7. S ohledem na tuto situaci a vzhledem k daným okolnostem za mě dobrý výkon.

    A jinak ano, objednávky neupřednostňujeme.

    Snad jsem tedy vysvětlil dostatečně.

    Děkuji za pochopení.
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím proč jste mi poslali řídící jednotku v angličtině, žijeme snad ČR.
    Já anglicky neumím. Žádám o výměnu.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den, pane Rudolfe,

    pokud by se stalo, že návod nebyl součástí balení, stačilo nám pouze zavolat, a my bychom vám návod okamžitě poslali e-mailem. Takto bychom předešli situaci, kdy se dozvídáme o chybějícím návodu z recenze na Heurece.

    Doufáme, že vám čerpadlo dobře poslouží.

    Nedoporučovat obchod skrze chybějící návod je na uvážení každého.

    S pozdravem,
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zbozi doruceno
    • objednano v sobotu, doruceno ve ctvrtek
    • nelze platit na ucet bez vyzvani prestoze objednavka obsahuje cislo uctu
    • neschopnost implementova primou platbu na ucet pres platebni branu
    • okamzita platba z uctu provedena v pondeli odeslani az ve stredu
    • u prvni objednavky stejne zoufala pomalost
    • u predchozi objednavky prisla sachta se zrezlym kohoutem

    objednano v sobotu, doruceno ve ctvrtek

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu týkající se Vaší objednávky, rád bych reagoval na "mínusy", které jsem se snažil vysvětlit i telefonicky, bohužel jste neměl zájem.

    objednano v sobotu, doruceno ve ctvrtek:
    Zde bych chtěl bych upozornit, že naše pracovní doba je od pondělí do pátku. Vaší objednávce jsme se věnovali hned jak to bylo možné, tedy v pondělí.

    nelze platit na ucet bez vyzvani prestoze objednavka obsahuje cislo uctu
    Tento postup je zaveden proto, abychom zamezili případným problémům, které by mohly nastat, pokud by již bylo zaplaceno a objednané zboží nebylo skladem. V takovém případě bychom museli provádět změny objednávky, vystavovat dobropis nebo vracet peníze, což by bylo administrativně náročné a složité jak pro nás, tak pro vás. Proto vás žádáme o pochopení tohoto postupu.

    neschopnost implementova primou platbu na ucet pres platebni branu
    Zde máte přeci možnost využít online platbu kartou, kterou nabízíme při výběru platebních možností.

    okamzita platba z uctu provedena v pondeli odeslani az ve stredu
    Platby párujeme každý prac. den ráno a tedy 5.5. poslán zálohový list k úhradě, 6.6. vystavena FA a objednávka byla předána na balení a expedici. Skrze velké množství objednávek kolegové ve skladu připravili k expedici 7.6. a následující den bylo zboží doručováno. Osobně si myslím, že je to stále přijatelné skóre.

    u prvni objednavky stejne zoufala pomalost
    Jak již bylo zmíněno výše, rychlost dodání souvisí i s volbou platební metody. Platba kartou online nebo dobírkou jsou nejrychlejší způsoby dopravy, protože nezahrnují žádné čekání na administrativní úkony a objednávka je ihned předána k balení a expedici.

    u predchozi objednavky prisla sachta se zrezlym kohoutem
    Co se týče předchozí objednávky, o problému se zrezlým kohoutem jsme nebyli informováni a nikdy jsme se s tímto problémem nesetkali, avšak může se evidentně stát. Každooádně pokud byste nás informoval, mohli jsme situaci okamžitě řešit a nabídnout výměnu zboží. Pokud o problému nevíme, nemůžeme jej řešit.

    Samozřejmě Vás chci ujistit, že se snažíme zlepšovat procesy tak, abychom mohli poskytovat co nejrychlejší a spolehlivější služby vedoucí ke zkrácení doby doručení, pohodlnosti nakupování atd.

    Tolik za nás, pokud máte další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezvedají telefon, pokud chcete vyřídit reklamaci

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    prosím zkuste volat opětovně, případně zašlete e-mail. Sezóna je v plném proudu, tudíž není možné zvednout každý telefon.
    Děkuji za pochopení.

    K Vašemu hodnocení bohužel již nemám co napsat. Nedoporučovat obchod kvůli tomu, že jste se nedovolal?

    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Týden čekám na doručení a od potvrzení objednávky žádná reakce.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    k dnešní telefonické omluvě přidáváme i omluvu sem, tedy veřejně.

    Jak vám vysvětlil telefonicky kolega, ve Vaší objednávce byl komponent, který jsme neměli skladem. Při zpracování objednávky jsme přiřadili nesprávný příznak, což znamená, že tuto objednávku jsme v našem systému kvůli této chybě neviděli.

    Dle tel. domluvy dnes objednávku expedujeme a zítra bude u Vás.

    Omlouváme se za komplikace,
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neflexibilni

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    bohužel Vaše zásilka byla již předána na balení a expedici, tudíž nebylo možné k ní cokoli přidat., tak jak bylo řešeno při našem tel. hovoru.
    Obecně objednávky neslučujeme, jelikož tento úkon není administrativně snadný a může následně dojít k chybovosti, kterou chceme samozřejmě eliminovat.
    Snad Vám tedy bude kapková závlaha od nás dělat radost.

    S pozdravem
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při komunikaci s obchodem mi bylo přislíbeno okamžité odeslání ihned po zaplacení. Přesto, že jsem obratem poslala potvrzení o úhradě, nebyla paleta odeslána, ale čekalo se, až účtárna platbu "spáruje". DHL, které paletu doručuje, zásilku v termínu nenaložilo na rozvoz, protože jsem řidiči nezvedla telefon a on nevěděl, jestli budu doma. Při zpětném volání se již odmítl do skladu vrátit. Objednaný zahradník tedy přišel zbytečně a zásilka se tak docela prodražila....

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    zde platí přísloví "pro dobrotu na žebrotu", a zde to platí dvojnásob. :(
    Platby párujeme každé ráno a paletová přeprava se schvaluje také předem, tudíž z naší strany bylo poslána jak nejrychleji to bylo možné. Bohužel, že jste se již Vy nedomluvila s řidičem, za to opravdu nemůžeme.

    Mrzí nás tedy Vaše recenze a Váš postoj, jelikož pro něj není opravdu důvod.

    S pozdravem
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dotaz na zboží byl zodpovězen velmi stroze
    • zboží neodpovídá mé představě

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    na otázku ohledně tloušťky kokosové rohože bylo odpovězeno odpovědí ,,Dobrý den, tloušťka je do 1cm.", což je za nás dostatečná odpověď na Váš dotaz. Pokud odpověď dostatečná nebyla, určitě jsme mohli v komunikaci pokračovat a neřešit to takto recenzí.

    Za nás je recenze se statusem Nedeporučuje obchod neoprávněná, ale je to na zamyšlení každého.

    S pozdravem
    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemožnost platby na fakturu
    • Platba byla změněna na dobírku, kurýr odmítl předat doklad o platbě, že žádné doklady nevystavuje
    • Do obchodu se nedalo dovolat ačkoliv bylo před uvedenou pracovní dobou

    Bohužel moc překážek při nákupu drobné objednávky.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den, pane Dalibore,

    s ohledem na Vaši recenzi a status "nedoporučuje obchod" bych rád vysvětlil situaci a vyjádřil naše stanovisko.

    "Nemožnost platby na fakturu" - Pokud nejste náš VO partner, pak nemůžete počítat s tím, že dostanete zboží "na fakturu"

    "Platba byla změněna na dobírku, kurýr odmítl předat doklad o platbě, že žádné doklady nevystavuje" - Toto už je o domluvě mezi Vámi a kurýrem, každopádně stačilo zavolat nebo napsat e-mail, s dopravcem bychom již vykomunikovali my.

    "Do obchodu se nedalo dovolat ačkoliv bylo před uvedenou pracovní dobou" - Zde se Vám omlouváme, bohužel sezóna je v plném proudu, tak bohužel není možné zvednout každý telefon. Děkujeme za pochopení.

    Po mém odůvodnění jednotlivých bodů si osobně myslím, že tolik překážek zase nebylo a pro Vámi daný status není důvod.

    Michal Maxera za tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Průtokoměr naprosto nefunkční a výrobek obratem vrácen. Úhrada zatím nevrácena.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    zřejmě vada kusu, může se samozřejmě stát. :/ Průtokoměr jsme přijali zpět, vystavili dobropis a nyní byste již měl mít peníze zpět na účtu. Jen nerozumíme hodnocení, co bylo špatně s ohledem na "Nedoporučuje obchod". :(

    Tým DOLTAK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nereagovali na telefonáty

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    bohužel je sezóna a přes veškerou snahu někdy prostě není možné stíhat brát všechny telefony a zároveň obsluhovat zákazníky na prodejně. :( Od toho je e-mailová komunikace, kterou jste využil a na základě které jsem objednávku vystornoval, ač již bylo zboží zabaleno a připraveno tentýž den k odeslání.

    Příště určitě zkusit volat i na naše další kontakty, nemáme jen jedno číslo.

    Děkuji za pochopení, osobně mě mrzí Vaše hodnocení a myslím si, že je přehnané.

    Pěkný den.
    Tým DOLTAK

    • S obchodem neni žadny problem. Zbozi odeslali rychle. Ovsem vyber kuryrni sluzby katastrofalni pristup. Spolecnost 123 kuryr napsala, ze behem dne priveze zasilku, ale zadny upresnujici nebo alespon orientacni cas. Kuryr zazvonil u dveri a kdyz hned nikdo neoteviral, tak volal az kdyz uz byl ve vedlejsi vesnici. Zadna ochota pockat nebo se vratit.

    Reakce obchodu DOLTAK s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jste s námi jako obchodem spokojený, avšak negativní zkušenost s dopravcem by se hodila spíše do mínusů, než řešit statusem "nedoporučuje obchod".

    Bohužel služby dopravců jsou o lidech a o jejich přístupu k práci. Hodnocení samozřejmě předáno přepravci, snad tedy bude příští zkušenost v pořádku.

    Tým DOLTAK