Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace
    • Po volbě platby bankou prisel mail o přijetí objednavky a nebyly tam platební udaje. Po urgenci mailem i telef. se zase neozývají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    mám hodnotit co ještě nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    před 6 dny jsem provedla objednávku a …. nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 10 kusů zboží, které mělo být skladem a ani jedno neměli. Sami zrušili objednávku. Měla jsem radost, že mám vybráno a vyřešeno. Ztráta času

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo na skladě dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Dohajan.cz

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení, ale jak jsme se Vám už snažili vysvětlit, atypický rozměr prostěradel nedržíme skladem (což je patrné při samotné objednávce v našem e-shopu) a pokud ho náš dodavatel na skladě nemá, musí ho ušít. A to byl i tento případ. Bohužel současný obrovský nárůst internetových objednávek směrem k našemu dodavateli v kombinaci s delšími dodacími lhůtami materiálu a zaměstnanci v karanténách a na domácím ošetřování v důsledku zavřených škol v době coronakrize, prodlužují dodací lhůty, které nejsme schopni ovlivnit. Proto se nám Vaši objednávku z 13. 11. podařilo vyexpedovat 26. 11. Doufali jsme, že současnou svízelnou situaci pochopíte. Ještě jednou se omlouváme. Dohajan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevidím nyní žádné výhody - zboží objednáno - přišel jen email o přijetí objednávky a od té doby nic.
    • - VÝHODA - VYZVEDNUTÍ V ZÁSILKOVNĚ A PLACENÍ HOTOVĚ
    • Komunikace - když je dodání do 14 dnů, tak aspoň nějaká informace /odeslání, předání atd. - potěší/.
    • - DÉLKA DODÁNÍ

    - DLOUHÁ DODEJNÍ DOBA
    - MALÁ INFORMOVANOST, CO SE DĚJE S OBJEDNÁVKOU

    - JÁ V OBCHODĚ UŽ NEBUDU NAKUPOVAT, RADĚJI SI PŘIPLATÍM A ZVOLÍM KONKURENCI

    - JEDINÉ PLUS VIDÍM V TOM, ŽE BUDU PŘEBÍRAT ZBOŽÍ V ZÁSILKOVNĚ, KDE BUDU I HOTOVĚ PLATIT

    Reakce obchodu Dohajan.cz

    Dobrý den, jak jsme vám již psali do emailu. Zpoždění vaší objednávky bylo způsobeno stěhováním našeho skladu do větších prostor.
    Znovu se vám za tuto komplikaci omlouváme, v budoucnu by se již takový výpadek neměl opakovat. Naopak nyní můžeme držet více zboží skladem a odesílat rychleji ;)
    Dohajan.cz