Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nikdy nedorazilo.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Nabízí zboží, o kterem předem vi ze nemohou dodat. V nedeli 6.7. v 21:37 jsem objednal granule Annamaet a ještě v nedeli ve 22:05 uz vedeli, ze jsou na u jejich dodavatele pytle poskozene. V pondělí a utery jsem koukl na obchod, granule byly stále v nabídce, ted po 10 dnech jiz nastesti nejsou. Za me tedy "palec dolu" co se tyce ferovosti. Obchod je tedy pro me neduveryhodny.
Reakce obchodu DogTech.cz
Dobrý den, objednal jste si pytel s dostupností u dodavatele ve slevě 50%, kde v popisu bylo, že je poškozený. To jste odmítli. Chtít v 50% slevě pytel, který je v pořádku je nemožné. Férové od nás bylo, že jsme Vás na tuto skutečnost i přes informaci na webu znovu upozornili. Ale nezavděčíme se všem.
Simandlová Dogtech -
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo rozsypane po krabici
Reakce obchodu DogTech.cz
Dobrý den, bohužel z Vaší strany nám žádná reklamace nedorazila. Proč řešíte přes Heureku a ne přes nás je mi záhadou.
-
Nedoporučuje obchod
- 14 dni od objednavky a zbozi nikde nemam zajem o dalsi spolupraci s vyse uvedenym
Zadna komunikace
Reakce obchodu DogTech.cz
Všechny objednávky k dnešnímu dni jsou vyřízené, chyba v našem obchodě není. NEVÍM KDE JSTE OBJEDNÁVAL, ALE U NÁS TO NENÍ.ŽÁDNOU OBJEDNÁVKU S VAŠÍM ID NEEVIDUJEME Tato recenze se nezakládá na pravdě, zboží expedujeme do 1-2 dnů. Pokud jste u nás v obchodě nakupoval, spíš než napsání recenze bych se zajímala, kde zboží tedy je a proč se obchod ani neozval. Ale napsání negativní recenze je asi jednodušší.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednávka přišla za pár dní, o všem mě informovali.
- Objednala jsem si pískácí hračku, kačenu, která která bohužel nepíská, takže celkem zklamání, příště už asi nebudu v tomto obchode nakupovat.
Reakce obchodu DogTech.cz
o žádné reklamaci na kačenku nevím, kdyby zákaznice kačenku reklamovala, hračku by jsme jí hned vyměnili. Stěžovat si zde, asi nikomu moc nepomůže. Jen zákaznice má asi dobrý pocit z hodnocení, když nám dá nedoporučeno. Věc se dá řešit ke spokojenosti zákazníka vždy jinak a ne psát recenze
-
Nedoporučuje obchod
- mohla bych si zboží sama vyzvednout bez zbytečných poplatků
-
Nedoporučuje obchod
- nepravdivé informaci o dodání
Reakce obchodu DogTech.cz
Dodací lhůtu 3hodiny od objednávky opravdu nikde neslibujeme, zákaznice objednávku zrušila, velice arogantní paní, chtěli jsme splnit 24hodin, to paní nestačilo
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dobré ceny
- Objednala jsem mražené maso pro psa, které ale nebylo vybaveno na přepravu, jak by mělo. Nebylo v žádném chlazeném boxu, ani nijak zabezpečeno proti rozmrazení během přepravy, takže krabice byla promočená a od krve. Bohužel jsem osobně zásilku nepřebírala, jinak bych ji vrátila.
Reakce obchodu DogTech.cz
Každý zákazník si u nás můžu koupit na přepravu mraženého masa chladící polystyrénový box, zákaznice tuto možnost nevyužila, zde je odkaz http://www.dogtech.cz/p/thermobox-z/. Tento box dáváme zákazníkům při objednávce na maso nad 1000Kč zdarma, Vaše objednávka na maso měla hodnotu 184 Kč, proto pokud jste si ho nevyžádala, nebyl box použit.
Zákaznice nás ani na nespokojenost se zbožím neupozornila, stěžuje si až zde. Také záleží, jak dlouho balíček na Vás ještě po převzetí čekal, když jste ho sama nepřebírala, byl převzat 13,29h. -
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednané zboží přes internet lze osobně vyzvednout na prodejně, ale již nelze osobně vrátit a musí se poslat poštou.
Reakce obchodu DogTech.cz
Zákaznice si objednala na prodejnu, kde objednané zboží není skladem, několik oblečků, s tím, že si je tam na pejskovi vyzkouší a pak si nějaký možná i vezme, zbytek zboží nám tam nechá. Zákaznici jsme navrhli, ať si objednané a zaplacené zboží vyzkouší na pejskovi v klidu doma a poté, pokud se jí nějaké nebude hodit,ho pošle. Pokud nás jen proto nedoporučujete, je to opravdu zarážející, objednávka proběhla bez problémů. Zákaznice nám poslala nazpět všechno nakoupené zboží, posloužili jsme jen jako taková zkušebna.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Zaslání přes zásilkovnu
- Nevím
Objednal jsem dva kusy, z toho jeden v podstatě nefunkční.
Reakce obchodu DogTech.cz
Dobrý den, to že Vám krmítko nefunguje se dozvídáme až z této recenze. V dotazníku uvádíte, že zboží došlo v pořádku a nebudete ho vracet. Možná by bylo dobré, pokud Vám krmítko nefunguje,poslat ho na reklamaci, co myslíte? Myslíte, že je normální si stěžovat zde na Heurece a ne u nás? Na Heurece Vám nikdo krmítko nevymění.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Ucházející sortiment
- Komunikace
Reakce obchodu DogTech.cz
Dobrý den, vážíme si všech zákazníků, ale bohužel u této zákaznice, ať jsme dělali, co bylo v našich silách, spokojená nebyla. Recenzi jsme od ní takovou očekávali. Škoda jen, že je zde jako anonym, asi se za své hodnocení stydí.
Myslím, že jsme s Vámi komunikovali nadstandardně - sms, email, telefon - hol někomu je to přesto málo. -
Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- dobrá cena, krmivo nepochází z polské distribuce
krmivo bylo v akci z důvodu blížící se expirace (za necelých 6 týdnů) - což ale při objednání nezjistíte. Majitel(ka) se po telefonickém upozornění oháněla zákonem, že to uvádět nemusí a tím, že to moje štěně (1,5 měsíce) stihne sežrat. Což tak pravda není (170g x 60 dní tj 10.2 kg. Rada na závěr: zkontrolujte datum expirace dříve, než otevřete pytel - zboží lze do 14 dnů bez udání důvodu vrátit...
Reakce obchodu DogTech.cz
Zákaznice si objednala krmení 1.3.2013 v AKCI EXPIRACE, 60 dní před skončením data záruky za opravdu velmi výhodnou cenu, s důrazem na to, že expirace nebude brán jako důvod k reklamaci. Upozornění na stránkách tedy bylo. Zákaznice po obdržení krmení volala, že jí tak krátká expirace vadí a rozčilovala se. Za cenu, kterou jsme krmení v AKCI EXPIRACE nabízeli, by jsme granule v normální expiraci ani nenabízeli. Zákaznici jsme přesto nabídli, aby granule vrátila, bez odezvy, stěžuje si až zde. Na tuto akci si stěžovala ze 100 zákazníků jen tato paní. Zákaznice by ráda kupovala krmení v akci nebo slevě, ale z 2 letou expirací. A to dost dobře nedává smysl. Tato akce byla z důvodu vyprodání zásob a nakoupení nových zásob.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo podle paní ze skladu "dočasně vyprodáno". Čekám 3 týdny, kdy ho zase naskladní :/
Reakce obchodu DogTech.cz
MY TUTO ZÁKAZNICI OSTATNÍM OBCHODŮ TAKÉ NEDOPORUČUJEME!!
Zákaznice si objednala zboží bůvolí kosti určité velikosti, které skladem zatím nemáme, na tuto skutečnost jsme jí upozornili, nabídli jiné alternativy kostí, trvala na objednávce, a po emailu nám potvrdila, že si na zboží počká. Zákaznice LŽE o době čekání, tento dotazník, jak všichni víme se odesílá po 10 dnech. Zboží dorazilo z Německa a je opět skladem po 14 dnech o objednání. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednal jsem si koženého peška, který se rozpadl ihned po zákusu psa. Tzn. vydržel asi 2 minuty. Což o to ,stát se může ,že je zboží zmetek, ovšem vyřízení reklamace s arogantní majitelkou obchodu bylo nemožné. Byl to tedy rozhodně můj poslední nákup v tomoto obchodě.
Reakce obchodu DogTech.cz
Zákazník nás o této skutečnosti informoval, zboží jsme ale do dnešního dne nazpět neobdrželi, proto jsme ani nemohli žádnou reklamaci zahájit. Naše pešky používají zkušení kynologové, kteří jezdí na MS, žádná stížnost od nich nebyla. Asi vědí, jak se pešek má používat. Pešek je výcviková pomůcka, používá se k zákusu psa, ne na rozdrbání psem - k tomu jsou určené hračky. Pokud se pes zakousne, drží pevně a na povel pustí, pešky se ani rozpadnou, nemůžou. Je několikrát prošitý. Nechci tento server používat k řešení sporů, to co je pravda si čtenáři musí udělat sami