Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Peníze chcete rychle, ale na zboží čekám týden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odstoupila jsem od smlouvy a zboží jsem vrátila prodejci. Prodejce mi nevrátil peníze, na e-maily nereaguje!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží jsem nedostala,důvod neznam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zaplaceno, přišla zpráva, že bude odesláno v pondělí 16.10.2023.
    zatím nic nepřišlo a nikdo se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedodržení termínu dodání.

    Na e-shopu jsem si objednala profi nůžky na stříhání psa. Po vybalení jsem zjistila, že je roztržené kožené pouzdro, ve kterém byly nůžky uloženy a tím pádem nešly nůžky zabezpečit proti vypadnutí. Zaslala jsem majiteli foto poškození. Dostala jsem odpověď, že jsem si to utrhla sama při otevírání. Prý se mu to také stalo. Po mé reakci, že kdybych si to utrhla sama, nedovolila bych si věc reklamovat, přestal majitel reagovat. Toto jednání se mi jeví jako nesolidní.

    Reakce obchodu Dogmans

    Dobrý den. Na vysvětlení pár vět:
    zákaznice vybrala zboží, které v 1 položce ze 4 nebylo skladem a o tom byla info. Běžné naskladnění je 3-5dní(bylo avizováno), ale v tomto případě jsme museli položku objednat v Německu(nebyla v ČR) a i tak jsme to stihli odeslat za 10dní.
    Otátka poškození pásku zapínání. Každá zásilka je námi kontrolovaná dvakrát. Jednou při naskladnění a jednou před odesláním. Bylo by tvrzení proti tvrzení a já jsem po vysvětlujícím emailu nechtěl spor prodlužovat či hrotit. Je to naprostá prkotina,avšak pokud by zákaznice přesto chtěla výměnu, mohla tak učinit. Leč žádnou takovou indicii jsme neobdrželi.
    Její nedoporučující hodnocení nás mrzí, přesto trvám na tom, že z naší strany to proběhlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Bylo mi zasláno jiné zboží
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    předpokládám že si ze mě neděláte legraci...zboží které jste mi doručili je dle mého posouzení zřejmě čtvrté kategorie. stojan je křivý šřoub řádně nepasuje do závitu (je tam křivě instalován), kruhy které mají držet misky jsou křehké, neboť když se do nich dá krmení a voda tak svou vahou se sklání dolů. Asi nikdo nespočítal kolik váží plné misky ... Nákup byla trefa špatným směrem. Možné je ,že držák udrží misky s obsahem 1,8lt, ale určitě ne ty co mají obsah 2,8lt, jsem nespokoje v takové míře že nepoužívam. Doufám že můj názor bude ku prospěchu zboží které nabízíte a spokojenosti jiných zákazníků.

    Reakce obchodu Dogmans

    Jakmile jsme se z negativní recenze o problému dozvěděli, opakovaně jsme zákazníka kontaktovali, ale bez odezvy. Chyba výrobku nemůže být vadou služeb obchodu. Není jisté, jakou cestou k závadě došlo.(při přepravě?) Na Námi nabízené řešení reklamace zboží nikdo nereagoval. To o něčem jistě svědčí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Vzhled, funkčnost

    Zboží klouže po srsti, hned při prvním venčení se obleček roztrhl

    Reakce obchodu Dogmans

    Zákaznice si nejspíše spletla recenzi na produkt s recenzí na služby obchodu. Její nespokojenost s produktem není zaviněna naší špatnou prací...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem 2 druhy zboží v jedné objednávce a přišel mi jeden druh zboží, ale dvakrát, v jednom balíku. A to bez nějakého mého vyrozumění.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2 z 5 položek nebyly dodány, po urgenci nas odkazali na vyřízení veci s přepravní sluzbu, která pry za to může. Podotýkám, ze balík přišel nepoškozen. Dal se s námi nikdo z obchodu nebavil.

    Nedoporucuji !!

    Reakce obchodu Dogmans

    Zákaznice vědomě lže. Je pravda, že reklamovala údajné nedodání dvou položek. My jsme jí ale odpověděli obratem, že naší důslednou kontrolou při expedici a položkovým ověřením celé zásilky je vyloučeno, aby zboží nebylo v balíku a ať věc reklamuje u dopravce. Zákaznice se nám již neozvala ani emailem, ani jinak. Z její recenze se mohu domnívat, že bylo vše předem nastrčené a ona byla dopředu připravená nás poškodit.
    ing.V.Janda, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze platit kartou.
    • Místo objednaného produktu jsem obdržel produkt z levnější řady, ovšem za stejnou cenu, za jakou byl inzerován produkt řady kvalitnější.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si obleček pro pejska velikost 50 cm a přišel velikost 70,moje chyba,že jsem zkonrolovala fakturu,kde to bylo správně a obal vyhodila,až za týden jsem zjistila ,jak je velký....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem zboží, které údajně nebylo na skladě. Nevím, nevšimla jsem si. Následně přišlo asi 5 různých druhů mailů, že objednávka byla přijata, objednávka se vyřizuje, můj účet byl převeden na zákaznický účet a podobné nesmysly, ani jeden nebyl o tom, jestli počkám s dodáním, nebo si vezmu jinou velikost kombinézy. Až po mé urgenci, čtvrtý pracovní den po objednání jsem se spojila s panem majitelem a věc jsme vyřešili. Doporučuji zlepšit komunikaci se zákazníky.

    Toto byl první nákup a mé pocity jsou velmi rozpačité.
    ---------------------------------
    22. 12. 2016
    vůbec nic
    Pane Jando, přestaňte tady lhát a dělat ze mě idiota, který neumí vybrat vhodnou velikost. Na vaši výzvu ze dne 7. 11. 2016, jak velkého psa máme, jsem reagovala druhý den, naší e-mailovou komunikaci mohu doložit. Já jsem si v původní objednávce vybrala větší velikost, kterou jste neměl, tuto zásadní informaci jste mi ovšem v té záplavě různých, nic neříkajících e-mailů, nebyl schopen sdělit. Proto v původní recenzi píši, že až za 4 pracovní dny po objednávce, kdy jsem očekávala doručení balíčku, jsem vám volala, abych ověřila, kde je problém, že je venku zima a pes mi mrzne. Na základě tohoto hovoru z vás vylezlo, že mnou objednanou velikost nemáte a domluvili jsme se, že mi pošlete na vyzkoušení menší velikost. Tato velikost našemu psovi byla malá, kolem krku mu látka "táhla" a kombinéza tak celkově nepadla. Nebudu dávat cca 1.300 Kč za věc, která velikostně nevyhovuje. Balíček jsem odesílala zpět 18. 11. 2016, jeho převzetí jste mi nepotvrdil - přestaňte si vymýšlet nebo doložte mailovou komunikaci, mně žádný e-mail nepřišel. Až na můj dotaz dne 4. 12. 2016, jestli je všechno v pořádku, jste mi odepsal, že můj požadavek na vrácení peněz je zadaný v systému a peníze budou tento týden vráceny. Tento týden bylo do pátku 9. 12. 2016. Samozřejmě vím, že máte lhůtu 30 dní ze zákona, tak jí buď využijte nebo neslibujte nesplnitelné.
    Komunikace s vámi je katastrofální, na e-mail neodepisujete, telefon mi neberete. Tak si holt budeme dopisovat na Heuréce :-)
    Musím uvést shrnutí - takže opět - NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Dogmans

    protože zákaznice dnes poslala další recenzi, opět negativní na 10%, odpovídám. Mezi "nesmyslným" emaily byla výzva, aby nám paní odpověděla na několik otázek, tákajících se jejího psa a to kvůli určení vhodné velikosti a modelu oblečku. Na její odpov+ěď jsem čekal 4dny. a i tak byla zmatená. Obleček jsem vybral a odeslal. Musela se změnit velikost, protože zák. ji vybrala šlatně a také dostala slevu14%. Obleček přišel po té 22.11. zpět s požadavkem na vrácení pelěz. To jsme potvrdili e-mailem. Zák.nedokáže pochopit, že když se dostane záležitost do systému, musí počkat, až přijde na řadu. Potvrdil jsem jí, že věc je vyřizována. Lhůta 30dní nebude naplněna- byl již podán platební příkaz. Kdyby paní Iveta P/atová byla více vstřícná a nehrotila, nemusel bych psát tuto odpověď. Jinak pochopitelně i jí přejeme krásné Vánoce. ing.Václav Janda-majitel Dogmans

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace je myslím základ.V tomto obchodu jsem ráda nakupovala, za poslední rok se velmi zhoršila komunikace a teď naposledy mi zrušili objednávku bez udání důvodu ... Zboží které měli v nabídce mi a skladem, mi napsali že není a nabídli jiné. Když jsem souhlasila, stejně mi přišel e-mail, že mi objednávka byla zrušena. Takže nechápu .... již nikdy více, nedoporučuji .... slušná

    V tomto obchodu jsem ráda nakupovala, za poslední rok se velmi zhoršila komunikace a teď naposledy mi zrušili objednávku bez udání důvodu ... Zboží které měli v nabídce a skladem, mi napsali že není a nabídli jiné. Když jsem souhlasila, stejně mi přišel e-mail, že mi objednávka byla zrušena. Takže nechápu .... již nikdy více, nedoporučuji .... slušná komunikace je myslím základ ....

    Reakce obchodu Dogmans

    reakce zákazníka nás velice udivila. NAprosto neodpovídá realite. Zde přetiskuji kopii komunikace. O nějakém souhlasu zákazníka se změnou není ani zmínka...no comment:

    my píšeme:

    Dogmans

    Dobrý den, p. Benešová ,

    Zpráva od Dogmans

    Nová zpráva ohledně zákazníkovy objednávky #2736:

    dobrý den paní Benešová, pamlsky racinell už nojsou. Šlo by je nahradit huhubamboo(dentastick) a klasickými kostmi buvolí kůže.
    Místo perrito seafood bychom dali Calibra lososové tyčinky.
    Šlo by to? děkuji za Vaši odpověď. Václav Janda
    dogmans

    odpověď zák.:
    Re: [Dogmans] Nová zpráva týkající se Vaší objednávky
    Odesílatel Lenka BenešováAdd contact Datum 27.01.2016 09:30 PM
    <- <<- -> []
    logo.jpg
    Dobrý den, to je škoda ..... vypadlo mi z PC že máte ještě 3 ty velké kartáčky, které jsem od Vás brala, měla jsem radost :-/ ...... Dentastick od fy huhubamboo nechci, děkuji ... zkoušela jsem je nabídnout tomu našemu rozmazlenci, ale ani opakované pokusy nebyly úspěšné, nechce to. Calibru lososové tyčinky mi tam samozřejmě dát můžete. Děkuji.

    Chtěla jsem se zeptat, i když si myslím že jsem Vás kvůli kartáčkům od firmy Racinell 19 cm už jednou oslovila ... nelze se k nim nějakým způsobem dostat ?? Objednat je přímo od výrobce ? samozřejmě na moje náklady, vezmu si klidně celé balení, myslím že je tam 30 nebo 50M kusů (krabice) ..... Děkuji moc za info. Lenka Benešová

    /P.S. již jednou jsme paní informovali, že racinell kartáčky jsou problém, že se objednávají ve Finsku a nyní to není možné...
    dogmans

  • Nedoporučuje obchod

    • žádnou
    • nespolehlivost

    vřele nedoporučuji

    Reakce obchodu Dogmans

    Toto je bohužel situace, kdy dodavatel(výhradní pro ČR) má inventuru a v týdnu po ní i přes ujištění není schopen zboží dodat včas. Zak. jsme toto vysvětlovali, ale odpovědí nám byla dojemná přednáška o jeho managerských dovednostech a´ĺa mistr světa.
    pro tohoto pána nebylo možné již nic učinit. je mi to líto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snaha obchodu zboží sehnat.
    • Výborná komunikace
    • Později majitel volal že zboží by mělo brzy dorazit do obchodu.
    • Dodává zboží do uloženky
    • Lživé informace o dostupnosti skladem

    Menší obchod který zdá se nemůže konkurovat větším zavedeným obchodům. Předpokládám podle svojí zkušenosti předpokládám že teprve po objednání začíná zboží shánět po dodavatelích. Samozřejmě chápu že menší obchody nemohou mít vše skladem ale když člověk něco nutně potřebuje, hledá i podle toho zda zboží brzy dostane. Vybíral jsem z velkého množství obchodů a vybral jsem si tento který nebyl zdaleka nejlevnější ale měl uvedeno že je zboží v mnou hledané velikosti skladem. Proto jsem byl dost naštvaný když jsem se druhý den dozvěděl že je objednávka zrušena. Až po mém dotazu na důvod zrušení (jinak bych se ho nedozvěděl vůbec) jsem se dozvěděl že zboží skladem není a dodavatel ho nemá. :-( Zbytečná registrace a zbytečné ztracený čas :-( I když je zase kladem že se zboží i později snažil sehnat a osobně mi volal.

    Myslím že je dost solidních obchodů kteří nemají důvod obelhávat svoje zákazníky, proto tento obchod nedoporučuji ostatním !

    Reakce obchodu Dogmans

    Vážený pane Slezáku. Vaše příkré a ostře formulované hodnocení nemohu přijmout. Skladové zásoby se mění každým okamžikem a tak se stane, že se někde objeví chyba.Nejedná se o lživé informování. Jako dovozci zn.Hurtta a výrobci zn.Dogmans naprosto přesně víme, kolik existuje kusů a kolik obchodů uvádí skladové položky i když je de facto nemají. Je to 99% obchodů. Jsou napojení na velké distributory a kopírují jejich stavy skladů.
    Vybral jste si bohužel položku, kterou ani finský výrobce letos nemá(budou za týden) a s tím se nedalo noc děla\t. Bohužel v našem záznamu bylo evidováno XL jako XXL. I tak si ale myslím, že jste nás vzal přísným metrem. Komunikoval jsem s Vám okamžitě pozal t objednání a tuto skutečnost jsem Vám psal i s dotazem, zda byste vzal větší vel. Nikdo není dokonalý a já hlavně vím, kde nás tlačí bota. Každý den tvrdě pracujeme, aby naše služby byly lepší a přívětivější. Jelikož máme i eshop v Německu, mohu srovnávat: naši lidé jsou opravdu hypersenzitivní a hyperkritičtí.
    Máte ale pravdu, velkým zavedeným obchodů opravdu nemohu konkurovat, nikoliv sortimentem, který mají většinou bídný, ale hlavně však cenou. Jejich prodejní ceny jsou totiž většinou nižší než naše nákupní! To je ale jiná písnička o morálce nás Čechů.
    Je mi líto, že jsme ve Vašich očích tak špatní i toho Vašeho ztraceného času. S pozdravem ing.Václav Janda, majitel dogmans.cz