• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení dle zprávy SMS bylo 16.11.bohužel nikdo se neozval...

    Reakce obchodu DOBRÝ-OBCHOD.CZ

    Je nám velice líto, že nejste spokojen, ale z naší strany proběhlo vše správně. U objednávek s platbou převodem čekáme na přijetí platby. Platbu jsme obdrželi 15.11. a tento den bylo zboží expedováno. Doručení bohužel neovlivníme:
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR7827837226M

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1.2.objednáno, zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu DOBRÝ-OBCHOD.CZ

    Chápeme Vaši nespokojenost, ale zásilku jsme odeslali a bohužel někde se zatoulala u Zásilkovny. Reklamaci můžete podat na emailu [email protected] nebo na tel. čísle +420 216 216 516. Číslo zásilky je Z 275 0200 657.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu DOBRÝ-OBCHOD.CZ

    Dobrý den,

    zboží jsme Vám odeslali hned druhý den po přijetí objednávky. Co se děje se zásilkou potom, to již bohužel neovlivníme. Z naší strany bylo vše v pořádku.

    Jan Juřica, DOBRÝ-OBCHOD.CZ

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednané zboží přišlo s jinýma rozměrama nešlo to na objednané auto(byla nutná úprava spodního rámečku.)

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží neodpovídalo uvedenému popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychla spoluprace
    • nevim

    doporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vše co jsem chtěl jste měli.
    • Přišel mi mail že je zboží k vyzvednutí a když jsem přišel na prodejnu tak pro mě nebylo připraveno a že přijde za tři dny. Nepřišla mi ani sms že se stali komplikace a zboží bude později.

    Reakce obchodu DOBRÝ-OBCHOD.CZ

    E-mailem jsme Vám potvrdili dodání zboží do dvou pracvovních dnů a také jsme Vás informovali, že naskladnění bude potvrzeno dalším e-mailem. Vinou dodavatele bylo zboží naskladněno o jeden den později, o čemž jsme Vás telefonicky informoval. K nedorozumění bohužel došlo z důvodu opoždění dodávky zboží naším dodavatelem, za což se Vám ještě jednou omlouvám.