Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Arogantní, neochotné vystupování, pokud potřebujete řešit vzniklou situaci
-
Nedoporučuje obchod
Drevita vlna byla vlhka. Museli jsem ji susit a byl z toho neskutecny neporadek.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
bohužel nejsme výrobci, dřevitou vlnu nakupujeme u výrobce v dobré víře, že je balíček v pořádku ve 100% kvalitě a samozřejmě bez vlhkosti. Ihned po ohlášení Vaší reklamace jsme Vás informovali, že si vadnou zásilku stáhneme na vlastní náklady a budeme Vám ji kompenzovat. Tuto možnost jste nevyužil s tím, že jste si již reklamaci vyřešil sám usušením. Nahlíželi jsme do ostatních balení, které máme skladem a tuto závadu jsme nenašli, nicméně určitě k tomuto problému dojít mohlo a ještě jednou se Vám velice omlouváme za vzniklé komplikace. -
Nedoporučuje obchod
- Se zbožím jsem počítala na akci v pátek 29.7. Bohužel, zatím (2.8.) stále nebylo doručeno.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
zásilku jsme 25. 7. odesílali, bohužel 26. 7. v 10:05, někdo u Vás odmítl převzít balíček, včera se nám zásilka vrátila zpět. Občas se to u větších firem stává, pokud není celý kolektiv informován. Budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na opětovném konkrétním dni doručení. Děkujeme za pochopení. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
The goods have not arrived.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den, u Vaší objednávky byla zvolena platba předem na účet. Podklady k platbě jsme ihned zasílali. Bohužel tuto platbu jsme zatím neobdrželi, proto nebyla zásilka expedována.
-
Nedoporučuje obchod
Fóliu ktorú som si u Vás objednal mala byť z celulózy, ale poslali ste mi z ropného produktu.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
kontrolovali jsme popis fólie, kterou jste si objednal a je naprosto v pořádku, je zde uvedený materiál BOPP fólie. Pokud jste si přál pravý celofán, 100% celulózu, tuto také nabízíme, bohužel jste si ji neobjednal. Nevhodné zboží můžete samozřejmě vrátit a rádi Vám je vyměníme za pravý celofán, pokud se vyznáte, samozřejmě víte, že je mnohem dražší než "ropný produkt". -
Nedoporučuje obchod
- Čtvrtina kelímků byla naprasklá - nepoužitelná
- V objednávce nebylo doručeno 250 ks 0,2 kelímků.
- Objednávka dojela o dva dny později a nekompletní
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
mrzí nás, že jste se na nás neobrátil ihned po doručení zásilky, nejen co se týká údajné nekompletnosti zásilky, ale také případného poškození. Vzhledem k tomu, že Vaše stížnost je řešena přes dotazník spokojenosti, nikoli v reklamačním řízení, případně prostým zvednutím telefonu, kde bychom Vám ihned zboží vyměnili a doplnili. Nevíme, co v této chvíli máme dělat. Objednáváte u nás již několik let, takže naše obchodní podmínky znáte. Reklamace vyřizujeme ihned a předpokládáme, že se zákazník ozve přímo nám. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Špatně dodana objednávka
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
omlouváme se za dodání jiného vzhledu plastových misek, než který je uvedený na obrázku. Tento výrobek je primárně určený pro výrobny studené kuchyně, při standardním použití boční povrch plastové misky o objemu 125 ml kulaté nehraje tak důležitou roli, neboť kvalita misky je zachována. Výrobce nám bohužel tentokrát dodal tyto misky s bočním šrafováním, které se v množství 100 ks dostaly i k Vám. Vaši reklamaci na jiný boční povrch misky jsme obratem vyřešili a zaslali Vám misky s hladkým povrchem. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
špatně zabaleno, zboží poškozeno
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podle našeho dnešního telefonického hovoru byla předmětem Vaší nespokojenosti poškozená zásilka. Zásilku jste převzal, neuplatnil jste reklamaci u přepravce ani u nás jako odesílatele. Pokud Vám předává přepravce poškozený balíček je lépe nepřebírat (odešleme Vám stejný znovu), případně se při zjištění poškozeného artiklu obrátit neprodleně na nás. O reklamaci jsme se dozvěděli až nyní z Vaší reakce po třech týdnech od doručení. Zásilky se snažíme balit co nejlépe, aby při přepravě nedošlo k jejich poškození, bohužel při "drsné" manipulaci přepravních společností se zásilkami, zničení občas nemůžeme předejít. Jako kompenzaci za komplikace Vám nabízíme 10% slevu z další objednávky, děkujeme za pochopení a ještě jednou se moc omlouváme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Byly nám dodány papírové tašky v jiných dekorech, než byly objednány. Šňůrky se vyvlékaly, musel se na každé udělat uzlík.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
nejsme bohužel výrobci, ani dovozci. Dodavatel nám dodal podobný mix motivů tašek, než jsme měli objednané, tuto nesrovnalost jsme objevili až nyní po Vaší recenzi. Na kvalitu oušek upozorníme výrobce a problém s ním budeme řešit. Samozřejmě Vám chybně zaslaný mix motivů budeme finančně kompenzovat, děkujeme za pochopení a moc se omlouváme za způsobené komplikace. -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem před 10 dny a zboží stále nemám.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovali ihned po uhrazení 27. 11., předpokládaný termín doručení na výdejní místa Uloženky je 2-5 pracovních dnů. Bohužel balíček je nyní v rukou přepravce a u předvánočního přetížení je realitou spíše horní hranice uváděných termínů. Termín doručení máme uvedený v košíku, přímo při volbě dopravce. Dneškem uplyne 5 pracovní den, Vaši zásilku jsme urgovali na výdejním místě, pokud by nebyla dnešním dnem připravena k výdeji bude označena za ztracenou a balíček budeme odesílat znovu prostřednictvím jiného přepravce. Omlouváme se, z naší strany jsme zásilku odeslali ihned po uhrazení, nemůžeme ovlivnit rychlost doručení společnosti Uloženka. Děkujeme za pochopení. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- V popisku udávají 0,4l ale jedná se o kelímek 0,5l s 0,4l ryskou
Reakce obchodu Dobré obaly
Označení kelímku na pivo je vždy uváděno podle cejchu, na tomto kelímku je uveden jediný cejch 0,4 l, celkový objem kelímku je však logicky větší a to 575 ml, aby se nad cejch „vešla“ i pěna. Např. kelímek s cejchem 0,5 l má celkový objem 650 ml. Navíc v popisu kelímku uvádíme, že cejch je 30 mm pod horním okrajem kelímku:
„Kelímek má cejch 0,4 l (vzdálenost cejchu od okraje 30 mm). Rozměry: Ø dna 64 mm, Ø hrdla 94 mm, výška 130 mm. Kelímek je vhodný na studené nápoje do 40°C.“
Z naší strany je zboží i popis této položky v pořádku, zboží jsme Vám odeslali do 24 hodin, zásilku jste převzal a nevyužil možnost výměny nebo vrácení zboží. -
Nedoporučuje obchod
- Na papírových šerpách (na dvou z pěti) byla skoro po celé délce černá čára. Vzhledem k tomu,ze byly světlé, tak průšvih.
- Rychlá dodávka
Reakce obchodu Dobré obaly
Snažíme se našim zákazníkům poskytovat co největší sortiment zboží, prezentovaný v přehledném e-shopu, kvalitní zabalení a rychlé odeslání objednávky.
Bohužel nejsme schopni zjistit skryté vady, které se výjimečně mohou objevit a u Vámi objednaného značkového výrobku Duni jsme se s podobným poškozením ještě nesetkali. Škoda, že jste nevyužil možnosti reklamovat toto zboží a tak se o kazu výrobku dozvídáme až z Vašeho hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vám nekvalitní zboží značky Duni způsobilo a nabízíme výměnu rolí, nebo vrácení peněz v rámci reklamace, kterou uplatníte. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Dle objednávky má být výška podložních tácků 24 mm, ale dodané mají výšku pouze 18 mm.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
velice se omlouváme za nepřesné údaje, rozměry jsme převzali od výrobce, který uvádí 24mm, po přeměření jsme zjistili, že tácky mají 20mm. Údaje jsme již opravili na e-shopu i v systému a upozornili jsme výrobce na špatně udávaný rozměr. Na základě našeho telefonického rozhovoru jste vrácení zboží nepožadoval, rádi bychom Vám nabídli alespoň dopravné zdarma na další nákup. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo zaplaceno, ale ještě nedorazilo, obchod mne ujišťoval, že si dokáže platbu spárovat a zboží odeslat.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
omlouváme se, chyba nastala v párování plateb v našem systému, balíček Vám je již odeslán. Pro urychlení dodání jsme po dohodě s Vámi zvolili přepravu společností GLS bez navýšení dopravného. -
Nedoporučuje obchod
- zboží jsem zaplatila dopředu, a do dnešního dne nedorazilo!!!!
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
děkujeme Vám za reakci, Vaši zásilku jsme odesílali ihned po jejím uhrazení. Prosím, pokud nemáte balíček, jehož odeslání jsme Vám již před více než týdnem avizovali je třeba vše řešit s námi. Po Vaší urgenci jsme vše prověřili a zásilka se u přepravní služby DPD, která přepravuje na výdejní místa Uloženky, ztratila. Váš balíček odesíláme ještě dnes znovu, zvolíme jinou přepravní společnost a zásilku Vám doručíme přímo na adresu. Děkujeme ještě jednou za pochopení a omlouváme se za komplikace. -
Nedoporučuje obchod
Produkt byl změněn bez předchozího odsouhlasení. Byla objednána konkrétní papírová krajka, ale dorazila papírová krajka s jiným designem. (ačkoli další parametry objednávky byly zachovány). Očekával bych předchozí odsouhlasení změny s kupujícím.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den,
bohužel v průběhu vyřízení objednávky a čekání na její úhradu jsme naskladnili nové krajky a současně také měnili jejich fotografie. Nešlo o úmyslné odeslání jiného designu krajky, pokud byste se ozvala ihned po dodání, vše bychom vyřešili obratem jako klasickou reklamaci. Ještě dnes Vám odesíláme správný dekor, špatně zaslaný si prosím ponechejte, ještě jednou se omlouváme za komplikace. -
Nedoporučuje obchod
Došlo mi z 24 zelených obálek jen 6 zelených. Zbytek byly jiné barvy. Před Vánoci nebyl čas na reklamaci. Polovinu jsem použil, druhou polovinu vyhodil. Zboží navíc přišlo se zpožděním. To se dá před Vánoci pochopit, ale dodávka jiného zboží ne. Některé krabice byly zároveň špinavé. Úvodní test obchodu tedy nevyšel. Další nákupy zde realizovat nebudu.
Reakce obchodu Dobré obaly
Dobrý den, děkujeme Vám za upozornění, pokud byste zavolal, samozřejmě bychom vše vyřešili jako standardní reklamaci a zboží bychom Vám včas vyměnili. Částku za kompletní objednávku Vám zasíláme dnes na Váš účet. Velice se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.