-
Stejné zkušenosti jako ostatní, vše skladem, po vytvoření objednávky email, že TV nemají a ani mít nebudou - podotýkám, že se jednalo o novou TV, letošní model, jimi přímo inzerováno jako novinka s akcí doprava zdarma. Klasický scénář, nabídnut jiný model jiné značky. Podotýkám že cena opravdu nebyla špatná, ale nebudu si kupovat něco, co nechci jen kvůli dobré ceně. Tak když už jsme byli u toho vyjednávání, tak jsem odepsala, že o nabídnutý výrobek nemám zájem, ale ať mi tedy nabídnou TV mnou vybranou, ale jakykoli vyšší model...od té doby komunikace nulová, zřejmě nevedou ani vyšší modely, vypadá to, že mají pár kusů výrobků, které se snaží nabídnout na jakoukoli objednávku. Rozhodně nedoporučuji, neseriózní jednání, klamání zákazníka, na levném elektru koupené za stejnou cenu s dopravou zdarma, navíc na DNO stále v akci, výsměch
-
Dobrý večer,
sice nerad, ale k vyjádření nespokojenosti se musím připojit i já. Sice jediné co jsem tratil je čas a trochu trpělivosti, ale i to dnes není málo...
Zboží "SKLADEM" nemají na skladě. Tuto relevantní informaci žel obchodníci poskytli až den po samotném objednání a to i když se mnou den před tím řešili změnu dopravy. Nutno jen podotknout, že komunikace formou emailu byla z jejich strany ve zdvořilém a taktním duchu.
Nabídli mi sice lepší produkt od jiného výrobce, ale trochu v jiné cenové kategorii. Odpovídající TV vybraného výrobce prý nemají v nabídce, a to i přesto, že na webu jsou stále "skladem"... Objednal jsem tedy (žel) u jiného eshopu. -
Dobrý večer,
byl jsem varován několika přáteli před nekalou obchodní politikou této firmy - často nemají nabízené zboží a spoléhají na "náhradní nabídky". Dnes se mně to potvrdilo, bohužel kritéria hodnocení OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY -
Dobrý večer všem,
opravdu to není jednoduché si tu něco objednat, ale s jednání s nimi super.
Televizi co jsem chtěl neměli nabídli alternativu za stejnou cenu (novější model od konkurence) a už s tím nebyli další komplikace poslali zálohovou fakturu - platba přes účet doporučuji sice je zde zdržení 1-2dny kvůli převodu platby, ale je to nejbezpečnější způsob úhtrady.
Pokud někdo chce něco nekonkrétního nějakou telku a zadá si parametry určitě si vybere.
Daní za to je nehezké balení krabice vypadá jako po použití ale obsah nedotčen.
s pozdravem J.Š. -
Souhlasím s příspěvky z letošního roku. Udělal jsem chybu, že jsem si je nepřečetl před objednávkou:) Stejný scénář, objednáka TV, údajně na skladě, nic se nedělo,po telefonickém dotazu, jestli a kdy zboží dodají mi oznamili, že zrovna se přihlasilo více lidí a na mne už nezbylo a že by mohli nabídnout ...............to jsem již neposlouchal Kupodivu na svých strankách tu TV stále inzerují prý dostupnost-SKLADEM :)
-
Nikdy jsem žádné (ani kladné, ani záporné) hodnocení obchodu nedělal.
Ale všechno je jednou poprvé…
Obchod www.dno.cz jsem si vybral k nákupu televizoru hlavně z důvodu lákavé ceny (cca o 8% levnější než kdekoliv jinde), v obchodě psali SKLADEM, stránky působí seriózně. Nebyl tedy důvod neobjednat.
Vybral jsem typ 46PFL5007K/12 a objednal v pátek. V pondělí dopoledne mi volali s omluvou, že model končí (což asi bude pravda) a nejsou mi jej (ani nikomu jinému) schopni zajistit. Okamžitě mi byla nabídnuta možnost vzít si novější (asi i trochu lepší) model 47PFL5008K/12 se slevou. Nechal jsem si vše poslat do e-mailu a po zvážení jsem jejich nabídku v pondělí odpoledne e-mailem přijal.
Do hodiny mi přišla odpověď, že se opět omlouvají, ale než jsem se rozhodl, tak vyprodali i tento model a nejsou schopni mi sdělit termín doručení. To už mne trochu zarazilo. Šel jsem zkontrolovat internetové stránky obchodu, obě zmíněné televize stále svítí SKLADEM (v podrobnostech uvádějí: „informace o skladové dostupnosti jsou aktualizovány několikrát denně, nemusí být tedy v tento okamžik aktuální“ – tomu rozumím a chápu; a dále: „zboží je aktuálně dostupné na našem centrálním skladu“ – co si pod tím má člověk představit netuším, nikde adresa jejich centrálního skladu není uvedena, osobně si myslím, že žádný neexistuje, ale to je pouze moje spekulace…).
Dnes, tedy v úterý dopoledne jsem se rozhodl zavolat na infolinku a zjistit jak to s „mou“ televizí vypadá. Nejprve jsem zkontroloval internetové stránky, obě televize stále svítí SKLADEM (i ta, kterou už nejsou a nebudou schopni nikomu dodat). Pak jsem volal, jednání zástupce obchodu bylo slušné, ale nesdělil mi žádné konkrétní datum, protože neví. Mají prý objednáno u Philipsu, o centrálním skladu nepadlo ani slovo. Takže jsme se i přes pro mne zajímavou slevu dohodli na zrušení objednávky. Vše opět proběhlo slušně a korektně.
Abych to tedy shrnul:
Obchod na mne na první dojem působí dobře, internetové stránky jsou pěkně udělané, pro mne přehledné. Bohužel údaje o dostupnosti zboží jsou asi dost často neaktuální a dalo by se říci i nepravdivé. Schovávat se za výmluvu, že po rozkliknutí detailu jsou výše zmíněné věty, které veškerou odpovědnost za zjištění si dostupnosti „hodí“ na Vás, je přinejmenším alibismus. Je to hlavní důvod, proč jsem nakonec objednávku zrušil.
Celé mi to připadá, jako promyšlený a cílený lov na zákazníka. Vyberete si zboží, které chcete a které je výhodné. To Vám nedodají a zkoušejí Vám prodat něco podobného. Nutno dodat, že stále výhodně, ale už ne tolik a nejspíše si budete muset na zboží počkat déle, než jste plánovali. Nebo se možná mýlím a pouze velmi zanedbávají aktualizaci svých stránek, ale o tom pochybuji už teď a to jsem tu větu ještě ani nedopsal…
Mám z toho dost rozporuplné pocity, obchod se žádných podvodů nedopouští, jednání bylo v mém případě vždy slušné, ale zůstává mi taková zvláštní pachuť v ústech. Je to forma lhaní (výmluv), která Vás nepotěší a ani hned neurazí, člověk si řekne: „Tak teď zrovna nemají, to se stane každému.“ Ale po chvilce přemýšlení a zkoumání zjistíte, že nemají sebemenší snahu s tím něco dělat, že jim to takto asi vyhovuje. A to je na tom to, co mne odradilo, od jakékoliv další spolupráce.
Za to si ale částečně můžeme sami, honbou za výhodnějším a co nejlevnějším nákupem, nejlépe když je něco v AKCI. Já jsem nakonec šel nakoupit jinam. Je to sice dražší, ale spolehlivější.
-
ZDE NENAKUPOVAT !
Zboží objednáte, zavolají vám, že už není a následuje "skvělá" alternativa - samozřejmě dražší. A na webu stejný produkt nabízejí dál. -
Dobrý den,
musim se přidat k dalším recenzím
tento e-shop je opravdu tragický a recenze dole mají pravdu
na svých stránkách mají schválně "volavky" za dobrý ceny, aby lidi nalákali, ale dané zboží již dávno nemají.
prostě velmi neseriozní e-shop, doporučuji zde nenakupovat!
Objednal jsem tuto sušičku včera 14/10/2013, která byla skladem BOSCH WTW 86561BY, zachvilku mi volá pán, že sušička není skladem, byl arogantní a opakoval, že píšou, na stránkách o ověření dostupnosti.
dnes stále svítí tato sušička jako skladem. -
Úplně stejná zkušenost. Objednám zboží skladem, následně telefonát, že skladem není, ale za pár dní skladem je. Pak na můj dotaz odpověď, že pořád skladem není. Podívám se na stránky a tam vesele svítí, že zboží je skladem... Krajně neseriozní, už nikdy víc tenhle shop.
-
FAKT neskutecny maji skladem 5 ks Led tv co jsem chtel ale za hodinu vola manik ze uz nic neni vyprodano a zacne vam nabizet alternativni zbozi jelikoz jsem mel cast placeni na splatky musel jsem stornovat smlouvu a prisel radove o svuj cas a zhruba 150 kc diky demenci tohoto obchodu .Takhle se oblbujou lidi ktery pak radeji vyberou jine zbozi .)
-
Jsem nadmíru spokojena s rychlostí, jakou byla vyřízena reklamace na porouchanou varnou desku během záruční doby. Reklamace byla vyřízena prakticky do druhého dne, s paní na reklamacích DNO byla vynikající spolupráce. Mohu tento obchod jen doporučit.
-
11.7.13 jsem si objednala lednici, byla skladem a to byl důvod, proč jsem si zvolila DNO. Cena byla více než přijatelná. Nejdříve mě zarazila cena přepravy. Oproti konkurenci byl rozdíl ve 100-korunách. Čert to vem, ve finále zboží s dopravou vycházelo i tak dobře. Následující den ráno mi volal velice příjemný pán z DNO a omlouval se, že zboží není k dispozici, že je to starý model. Nabídl mi obratem jiný typ lednice, bohužel dodání by bylo během 3 dnů a později. Nabídl mi různé slevy, ale i přesto ztratíte důvěru. Po přečtení recenzí jsem se ztotožnila, že DNO není důvěryhodný dodavatel a vlastní zkušenost mi to potvrdila. Objednejte si raději zboží někde jinde, u prověřených firem.
-
Objednal som si vecer fritezuj, ktoru mali skladom. Rano volali, ze tento model sa uz nevyraba a ponukli mi novsi za rovnaku cenu. Ponuku som akceptoval, zbozi bolo dorucene na vydajne miesto sice hned na druhy den, ale v poskodenej krabici. Diery v dlzke 20 a 10 cm presne v mieste, kde nie je ziadna ochrana fritezy. Navyse ta bola len chranena polystyrenom zdola a zvrchu. Ziadny obal, proste nic. Bohuzial to manzelka zaplatila a prevzala. Friteza vyzera byt ok, tak po vyskusani ju snad vracat nebudeme. Ale tento obchod nedoporucujem.
-
Píšou že zboží je skladem a při objednávce řeknou, že už se nevyrábí! Přitom se dá koupit na jiných internet stránkách i levněji. Silně neprofesionální jednání prodejce (arogantní až sprosté jednání) proto nedoporučuju.
-
Nespokojenost arogantni jednani nepravdive udaje a pak raději stornuji obednavky rozhodne neprovesionalni vedení ešopu a ještě horši osobní jednaní rozhodne nedoporučuji
-
Jan Valach: Dobrý den. Vámi uvadené informace jsou silně nepravdivé!
Veškeré zboží, které nabízíme pochází z oficiální distribuce určené pro český trh. Reklamace všech značek probíhá standartní cestou v autorizovaných servisech, nebo můžete zboží reklamovat na naší adrese.
Mirek Poláček
DNO elektro -
Marek Volný: reklamace bude velmi složitá,dostanete jenom fakturu bez záručního listu, vyrobeno v EU a zboží si povezete na Slovensko.internetový obchod reklamace ani opravy nevyřizuje.
-
Dobrý den . Plánuji v obchodě koupit poměrně drahou TV ... To ,že zboží kolikrát není skladem atd. jsem si přečetl , to mi problém nedělá si při nejhorším počkat týden třeba. Jediný strach mám z případné reklamace ... Má s ní někdo prosím zkušenosti ?
-
Před týdnem jsem objednal zboží označené " skladem ". Tak nevím jestli mají sklad v Asii.
-
Tak jsem právě zrušil objednávku vestavěné lednice. Původní objednávku jsem dělal 28.1. na základě informace "zboží skladem". Od středy 30.1 jsem pouze informovám o tom, že se čeká na dodavatele. Objednal jsem jinde. Řeči o tom, že nemůžou za to, že IT dál zboží uvádí "skladem" patří do jiný země a popř. minulého století. Nejhorší co obchodník může udělat je informovat zákazníky jako DNO. Ztráta důvěry a šíření negativních informací o firmě DNO je jediný co si tím "vyslouží". Jak říká Kodet v Pelíškách: " Dávam jim rok....maximálně dva".