Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • mají zmatky v šaržích u francouzských holí, takže nakonec dostanete něco jiného, než jste chtěli
    • úpravu délky holí nabídnou, ale musíte si zaplatit dopravu, i když závada není na vaší straně
    • dle jejich informace: dle jejich problémů se štítky došlo k záměně z MOJÍ strany
    • cena jedné FH 80 Kč - bylo mi řečeno, že stojí v doprodeji, to jako asi, co bych za tu cenu chtěla.

    Zde už nikdy nakupovat nebudu.
    Dávám 2 hvězdičky jenom proto, že telefonní operátor byl ochotný a doprava proběhla v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Má chybný software, který neumí odlišit fakturační a dodací adresu, díky tomu se zdržela moje objednávka, na kterou jsme čekali v domluveném termínu
    • malé pochopení pracovníků pro nápravu nedostatku

    malé pochopení pracovníků pro nápravu nedostatku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prodáváte věci, některé jsou nevhodné

    Nájezdový klín je velmi robustní, měli by jste prodávat nejméně 2 druhy, je jiné, používat tlaćný vozík a jinak vozík na kterém sedím a je zatížen váhou těla. Já používám, a to děkuji bohu, již vozík tlačným abych neupadla.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Změna přepravce zásilky bez mého souhlasu, nedodržení doby dodání zdravotních pomůcek, které jsme urgentně potřebovali pro nemocnou osobu. Namísto do druhého dne jsem na zboží čekal do konce týdne, nakonec objednávku zrušil a velmi rychle sehnal jinde, kde promptně uměli vyjít vstříc.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem tatínkovi chodítko na jeho adresu, ale problém u vás je, že to přiveze kurýr, otec si pro to nedokáže dojít a vynést a na víc v krabici nesmontované. Kupovala jsem tchýni invalidní vozík a vše sestavili a ptali se na vsechny potřeby staré paní. Rozváží to nebo si pro to přijede rodina, ale servis je kompletní. K čemu je stařečkovi chodítko, když je rodina daleko a musí čekat až někdo přijede a dopravce mu to hodí alespoň přes plot.
    To mě jen tak napadlo, přesto děkuji Vohradská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi dlouhá dodací doba při vyzvednutí objednávky na pobočce DMA . Hrozný jednani, neochota, výmluvy paní prodavačky na prodejně v Liberci . Fakt to se jen tak nevidí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • obrovská krabice (zbytečně)
    • stavebnice (bez návodu na sestavení)
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    -

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřijímají papírové poukazy!!!!!!!!

    Už jednou jsem na tuto otázku odpovídala!!! Toto DMA - zdravotnické potřeby Praha, přes původní sliby a rady, až budu poukaz "jakýko-li" na chodítko 100 WHO "SHOPER" mít........ať se ozvu, mi bohužel po obdržení poukazu od MuDr. odmítl vyjít vstříc "že prý papírové poukazy u nich v DMA neberou (to zhruba po 10 dnech od jeho rad, že berou vše) - mi najednou telefonicky sdělil, že berou pouze elektronické e- poukazy. Bohužel, má Dr. vystavila papírový poukaz......... Asi se mu nechtělo, balík s chodítkem balit a posílat!!! I tací jsou, pokud mají vyjít postiženým vstříc, že? ........jednou tu pomoc můžete potřebovat i VY. Olša*

  • NEDOPORUČILA bych v žádném případě tuto provozovnu!! Při 1.jetodnani po telef. Mi sdělili, že musím mít poukaz od lékaře, pak ať se ozvu. Když jsem pokaz měla, udělala jsem u nich objednávku. Ale zavolal mi pán a sdělil, že oni choditka nezasílají. Říkám, že mi ale původně řekli něco jiného, že až budu mít poukaz ať se ozvu!!! Prý abych si našla prodejnu poblíž bydliště aa tím to pro ně skončilo!!? Absolutní neochota, spíše lenost něco dělat a pomocí postiženým. Já si osobně pro chodítko zajet nemohu, proto potřebuji to chodítko!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Tentokrát mě zklamali, poslali místo hluboké sedačky ( 6 prken) sedačku úzkou (4 prkna). Produkt jsme objednávali již potřetí, tentokrát bylo změněno značení produktu a nebylo jasné, co znamená číselný typ výrobku. Navíc minulý výrobek se zlomil za pár měsíců po nákupu. Moje chyba, že nerada posílám zpět reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručeno do druhého dne.
    Zboží má zcela jinou barvu než na fotografii. Objednávala jsem bílou barvu sedátka tak jak mají v jiných zdravotních potřebách. Dorazila barva béžová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba obchod zboží teprve objednal, i kdyz ho nabizi

    Už nebudu přes toto objednávat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do objednávky jsem v poznámce napsala, že chci výhradně béžovou stoličku, stejnou jako na obrázku. Když jsem dojela do obchodu, kam to mám daleko, tak byla jen bílá. "Ta zažloutlá" prý bude koncem srpna...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednali jsme polstrování držadla na francouzské hole 2 kusy, za předpokladu, že jeden kus je párový, ale omyl přišel nám sice okamžitě hned druhý den balíček, kde byly v jednom sáčku sice dva kusy samolepek, ale podle nabídky jsme předpokládali, že jeden kus je pár, alespoň dle ceny, čili jsme se mylně domnívali, že balíčky budou 2 , to znamená na dvě hole. Nevím zda jsem to popsala srozumitelně , ale jsem dost naštvaná .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Byl mi poslán vadný kus se dvěmi závadami.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • obchod v poradku
    • rychle doruceni
    • vyrobek je spatny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatný, špatný, špatný..........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech žádné informace o dodávce zboží.