• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodané křeslo přišlo nekompletní.... bez nohou, obchod nezvedá telefony. Na reklamaci nulová reakce
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojen s dodaným zbožím. Jak jsme avizovali na našich webových stránkách, je možné, že mezi svátky budou mít kolegové dovolenou, takže veškeré reklamace budeme vyřizovat v nejbližším možném termínu. Pokud výrobce u křesla nedodal nohy, samozřejmě je neprodleně dodáme. Doufáme, že i přes tuto komplikaci Vám budeme moci v budoucnu opět nabídnout naše zboží. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přepravce nedodal

    16.10.2017 e-shop předal zásilku přepravci,ten následně druhý den poslal sms o doručení záísilky s tím,že se před přesným termínem dodání ozve,avšak to neučinil a zboží stále nemáme. Naštěstí zboží bylo na dobírku,tak jsme dále po zásilce nepátrali...

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, bohužel nebylo možné se s Vámi telefonicky spojit jak přepravcem tak námi. Jistě víte, že nepřevzetím zboží se neruší Kupní smlouva a my nejsme holubník, abychom zboží zasílali zdarma sem a tam. S pozdravem Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi prislo poskozene, venkovni obal poskozeny nebyl, po rozbaleni na skrini urvane rohy

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace, ale bohužel od Vás neevidujeme žádnou reklamaci ani informaci o poškození zboží. Pokud byste nás informoval, situaci budeme samozřejmě ihned řešit. Děkuji za pochopení. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • botník přišel v jiném odstínu ne co se zobrazí

    nákup s dopravou zdarma
    nedoporučuji
    jiný odstín

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, objednala jste si u nás botník v odstínu buk, kontrolovali jsme Vaši dodávku a botník v tomto odstínu Vám byl také zaslán. Děkuji. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz
    Zakazník nakoupil: https://www.diskontnabytek.cz/predsinovy-nabytek/botniky/995-botnik-40-buk.html

    • nákup z pohodlí domova, pokud bude fungovat dodavatel
    • neserioznost výrobce - to obchodník asi neovlivní

    vybrala jsem si, objednala, zaplatila - ale dosud nedostala, protože výrobce nedodal obchodu

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, bohužel jsme Vaše zboží dodali se zpožděním, což nás velmi mrzí. Doufáme, že budete se stoličkoua alespoň dlouho spokojená. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz
    Zákazník nakoupil: https://www.diskontnabytek.cz/jidelni-zidle/taburety/20488-stolicka-kt254.html

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporučuji-nabízí zboží a nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, Vámi objednané židle bohužel nebyly skladem, nicméně zboží jsme opět naskladnili a je připraveno k okamžité expedici zákazníkům. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz
    Zákazník chtěl koupit: https://www.diskontnabytek.cz/jidelni-zidle/chrom-kozenka/20686-jidelni-zidle-f-261-oranzova.html

  • Doprava velké mínus

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci a mrzí nás, že jste nebyl s přepravní službou spokojen. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • Gauč koupený od nich funguje dodnes
    • nemožnost vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě. Bránění operátorkou.

    Koupil jsem postel Paula. Postel fungovala ze začátku zhruba týden a pak začali praskat lamely. Psal jsem / volal jsem paní na diskontnabytek, kde jsem se jí snažil domluvit, že postel je chybně postavená výrobcem, dostal jsem odpověď, že si mohu koupit lamely co zpevní postel? :D Sakra? Takže postel je špatně postavená a já měl investovat další peníze? Nakonec to dopadlo tak, že jsem jim řekl, že pokud mi nepošlou silnější lamery free. Pošlu postel z5 a hned to šlo..A postel? Zase se rozpadá..

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, u tohoto zboží máme uvedenou doporučenou nosnost a také doporučenou výšku matrace, dle operátorky, se kterou jste problém řešil, jste bohužel ani jedno nedodržel. Zboží je samozřejmě možné vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě, ale nesmí být používané, což ve Vašem případě také nebylo možné. Je potřeba tedy problém řešit s naším reklamačním oddělením. A až nám budete psát zase příště email, rádi se s Vámi domluvíme i bez těch vulgarismů. S pozdravem B. Koláčková Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • o zadnych nevím
    • Doprava. nelze sledovat zásilku, nelze se dovolat přepravci. přepravce vyuzívá dalšího přepravce k doručení

    Doprava zboží je otřesná. nevíte, kdy zboží dostanete. Když uz konečně dopravce doženete, podá nepravdivé údaje. Zásilka nešla sledovat. Termín doručení neplatil.
    Obchod prodává předražené polské zboží. Klamání zákazníka fiktivní slevou. I bez 80% slevy se dá zboží sehnat levněji bez slevy.

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste měl problémy s přepravcem, je potřeba nás kontaktovat, pokud máte nějaký problém. Skříňka, kterou jste si zakoupil, je zlevněná - doprodáváme tohle zboží ze skladu. A pokud bylo jinde levnější, měl jste si koupit tam ;-) S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslat správný typ zboží, souhlasit s objednávkou - pořádně číst. Na zaslaném zboží v kartonové krabici nesouhlasí název ani nákres křesla - neodpovídá typu křesla dle objednávky.

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, v případě, že máte jakýkoliv problém s objednaným zbožím, je potřeba neprodleně kontaktovat naše reklamační oddělení na [email protected] nebo na +420 777 747 219. Děkuji za pochopení. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz
    A teď jsem ještě dostala informaci z našeho reklamačního oddělení, že jste dostala správné zboží, které jste i několikrát konzultovala s operátorkou.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nábytek byl velmi nekvalitní, už se mi ho ale nechtělo vracet. U zboží bylo psáno "Kvalita z Dánska", ale ve skutečnosti to nemělo ani desetinovou hodnotu. Jsem velmi nespokojena.

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, paní Bohumilo, skříň, kterou jste si zakoupila je vyrobena v Dánsku a veškeré údaje, včetně např. tloušťky lamina jsou u ní uvedeny. Za vyšší ceny nabízíme také skříně s širší tloušťkou lamina. Každopádně nás mrzí, že nejste se zbožím spokojena a můžeme vždy jen doporučit nás při problémech ihned kontaktovat, abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkuji za pochopení. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

    • - asistentka na telefonu nic neví
    • - řekla, že je možné platit kartou u převozce - což nelze!
    • -zaplatila jsem výnos zboží,ale přepravní společnost nic nevěděla a byla překvapena.
    • - máte pěkné zboží,ale ostatní služby jsou k ničemu

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, u některého z našich přepravců je možné platit kartou, ale je potřeba ujasnit, kterým přepravcem bude Vaše zboží doručováno. Vzhledem k vysokému nárůstu stížností na nového přepravce jsme již přijali nutná opatření. Za vzniklé komplikace se samozřejmě omlouváme a reklamaci s vynáškou je potřeba neprodleně řešit s naším reklamním oddělením [email protected]. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Neuplne zbozi.

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, pane Miloslave, děkujeme za Vaši recenzi. Při jakékoliv reklamaci, je potřeba kontaktovat naše reklamační oddělení na [email protected] , které s Vámi bude situaci ihned řešit. Děkujeme, s přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • informovanost
    • asi žádné

    věc každého zákazníka,zda koupit.či nekoupit

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, nicméně je nám trochu nejasné, proč obchod nedoporučujete, když ho hodnotíte 90%. Děkujeme. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vybral jsem si stul a prislo my zbozi neuplne dodneska my chybi!!!

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, je nám líto, že musíte zboží reklamovat, nicméně stále čekáme na Vaši reklamaci - fotky, ihned poté ji začneme řešit. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po podepsání převzetí zboží dáváte soulas s tím v jakém stavu vám zboží dorazilo.

    Po rozbalení bylo zboží omlácené hlavně rohy, zřejmě chyba dopravce. Veliké zklamání!!!

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, přebíráte zboží v případě, že vnější část nejeví známky poškození, pokud zjistíte poškození vnitřní části, je potřeba uplatnit reklamaci na našem reklamačním oddělení. Za vzniklé komplikace se samozřejmě omlouváme. Děkuji. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    vybral jsem zboží, které bylo inzerováno jak dostupné (mj. právě kvůli dostupnosti), ovšem po zaplacení mi bylo sděleno, že bude až za téměř 4 měsíce, což se mi jeví nesolidní, i pokud jde o informace o produktech mám lepší zkušennosti, na druhou stranu oceňuji, že storno objednávky proběhlo bez problému a peníze mi byly obratem vráceny

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, doporučujeme vyčkat s platbou za zboží, které není skladem do potvrzení objednávky. Operátorka Vás ihned následující den kontaktovala, zboží jste však již zaplatili. Bohužel nás někdy dodavatelé zlobí a dodací doba se prodlouží, snažíme se zákazníky v těchto ojedinělých případech ihned informovat a vyjít jim maximálně vstříc. Za vzniklé komplikace se samozřejmě omlouváme. Diskontnabytek..cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim žádné
    • Nedodržuje dodací lhůty.

    Nic moc.

    Reakce obchodu Diskontnabytek.cz

    Dobrý den, dodavatel Vámi objednané zboží bohužel nebyl schopen doručit v čase, o takovéto situaci zákazníky informujeme a stejně jako ve Vašem případě, je samozřejmě možné objednávku stornovat. Za vzniklé komplikace se samozřejmě omlouváme. S přáním příjemného dne Diskontnabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nekvalitně zabalené zboží, bylo poškozené.

    Nekvalitně zpracované, klamně uvedený materiál z kterého bylo vyrobené. Při montáži jsem musel improvizovat, abych stůl smontoval. Nepřesně vyrobené pro montáž.
    Kdybych zboží viděl na vlatní oči asi bych ho neobjednal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • doprava zdarma
    • Zboží bylo mizerně zabaleno,vystužení pouze na dvou stranách krabice velmi slabým polystyrénem,následně otlačené rohy výrobku,z takto špatně zabaleným zbožím jsem se doposud nesetkal

    Doprava zdarma,ale zřejmě na úkor kvality zabalení zásilky